Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daffieduck83 schreef:Aanstaande zaterdag zouden een paar bokkers richting Tunesie gaan om de spullen voor Bedouin bij haar te brengen, helaas is deze reis uitgesteld tot eind april, dus die update houden jullie nog te goed.
daffodil schreef:Ok, excuus aanvaard. Maar ik snap nog steeds niet helemaal waar het vandaan komt....
De echt goede verkoopbare spullen zijn naar Zwijndrecht gegaan, daar wordt een tweedehandsmarkt voor georganiseerd ergens in maart als ik het goed heb. Vorig jaar hebben ze daar echt heel veel geld mee opgehaald en dat komt ten goede aan de stichting manegepensioenpaarden.
De overige spullen zijn zoveel mogelijk volgens het opgegeven lijstje van de betreffende instantie afgevinkt en bij elkaar gezocht. Her en der de nodige extra's omdat we echt heel erg veel hadden. De verschillende ontvangers hebben bijna allemaal hier iets geplaatst en zijn er ook echt heel blij mee.
Er is nog één goed doel waar we spullen gaan brengen, dat doen we in maart. Dat is de laatste en ik ben blij dat mijn schuur dan weer leeg is en ik m kan gaan herindelen....heeft lang zat geduurd.
Ik weet uiteraard niet precies wat jij gedoneerd hebt, dus het is voor mij lastig na te gaan waar jouw spullen naartoe gegaan zijn. Mocht je daar in de toekomst (voor het geval je nog eens wat wil doneren) wat duidelijkheid over willen, is dat gemakkelijk te regelen! Kwestie van lijstje met spullen doorsturen en wij kunnen daarna zo zien waar dat het beste terechtkomt....