Man man man, wat had ik 'm vandaag zitten zeg, zenuwachtig voor morgen, ook nog is ongesteld, en vanavond oefenspringen met mijn vorige vzpony (meisje kan nog niet heel goed springen dus ik blijf springen met haar) dus het zit me allemaal zo dubbel, dan die bv, begint ie te zeiken dat ik ze niet goed afmaak en dit en dat, alleen hij zegt dat niet normaal, nee gelijk met een halve woedeaanval, dus ik had 't echt ff niet meer, ik bedoel, vorige week begonnen we pas echt met bv's, en dan verwacht hij van mij dat ik dat zo allemaal ff doe, en als ik dan ff iets verkeerd doe, (was ff de weg kwijt inmezelf en keek niet in de binnenspiegel toen ik aan 't inparkeren was) is ie gelijk aan 't schreeuwen enzo, normaal gaat dat bij mij 't een oor in andere uit maar vandaag is alles zo dubbel en dan zo vlak voor morgen zou ik bijna denken dat ik het niet kon of zo.. .. Ik had echt zo iets van ja, misschien had je er dan iets eerder mee moeten beginnen? Dan had ik het ook wat meer en beter kunnen leren/oefenen.. Pf.. En dan begint ie ineens ja zo bedoel ik het niet en je slaagt morgen heus wel wees daar maar niet bang voor want het is wel voldoende alleen je kan het nog netter afmaken en dit en dat.. Dan denk ik weer van ja laat maar..:S
__KELLY
Geplaatst: 18-03-10 16:47
Pfff Balen Moreill!! ... Het komt vast wel goed Je gaat er gewoon voor en je gaat echt wel slagen! En dan ben je ook van je instructeur af moet je maar denken.
Ah Moreill wat rot zo op het laatste moment joh!!!! Hij hoeft er toch niet perfect in te staan, als je maar goed kijkt!
Alvast heel erg veel succes, goed kijken en rustig blijven, snelheid aanpassen aan de situatie en op tijd terugschakelen, je kunt het! En inderdaad; extra motivatie is dat je dan van die rot instructeur af bent.
astriidj
Geplaatst: 18-03-10 17:40
Dat is echt rot Moreill Je kunt het vast wel. Heel veel succes morgen!
Ik heb ook mijn eerste rijles geplant staan. De dag nadat ik 18 jaar wordt: 14 mei. =3 (ben helaas met hemelvaart jarig )
Aranel
Geplaatst: 18-03-10 17:57
Ik meld me ook weer eens na een hele tijd. Ik heb eindelijk een afrijdatum, in april, maar ik zeg niet wanneer Ben nu al zenuwappig
Kimberleij
Geplaatst: 18-03-10 17:59
balen zeg dat hij zo deed, maar meis je kan het
@ milatje - Spannend
ik heb ook een nieuwe datum houd nu denk ik maar wijs me mond tegen iedereen en bel achteraf wel als ik het gehaald heb, of ik sta opeens voor de deur met de auto
Kimberleij
Geplaatst: 18-03-10 18:00
En dan over half jaartje beginnen met moter rijbewijs na 5 augustus
Mowoah
Geplaatst: 18-03-10 18:00
Haha dan zou je het nog een week voor jezelf moeten houden Kimberleij als je met de auto voor de deur gaat staan. Zou wel super gaaf zijn haha
Kimberleij
Geplaatst: 18-03-10 18:03
Ga de week daarna op vakantie dat scheelt
_Patriciaa
Geplaatst: 18-03-10 18:04
Mensen die morgen moeten: SUCCES!!! En echt het stelt niks voor!! Ik was ook zo mega zenuwachtig, nog nooit zo zenuwachtig geweest Maar toen ik in de auto zat dacht ik echt: is dit het nou? Helaas was dat al te laat maar goed
Kimberleij
Geplaatst: 18-03-10 18:06
Dacht ik dat ook maar hihi
_Patriciaa
Geplaatst: 18-03-10 18:07
Kimberleij schreef:
balen zeg dat hij zo deed, maar meis je kan het
@ milatje - Spannend
ik heb ook een nieuwe datum houd nu denk ik maar wijs me mond tegen iedereen en bel achteraf wel als ik het gehaald heb, of ik sta opeens voor de deur met de auto
dat ben ik dus ook van plan
Kimberleij
Geplaatst: 18-03-10 18:17
Grappig
Maar ik ga het wel me vriend zeggen en vriendinnen maar bij me ouders & broer ga ik een week later langs
Haha dat is precies hoe ik het ook doe, niemand weet wanneer ik moet en als ik slaag houd ik ook mn mond Pas een week erna als ik mn rijbewijs heb opgehaald zeg ik tegen mn vader, Pap ik pak ff de auto. Ben zo terug
Dank jullie! Ben nu nog niet zenuwachtig.. Kan alleen morgen t rijbewijs nog niet aanvragen, mocht ik slagen Want t gemeentehuis schijnt op vrijdag eerder dicht te gaan, om half3... dat ga ik net niet redden denk ik...
Moreill, dat is balen. Dan ga je ook met een minder fijn gevoel morgen naar t afrijden toe... Gelukkig hoeven die bv niet perfect, als je maar goed kijkt
Maar je kunt hem sowieso pas een dag later aanvragen volgensmij hoor!
Joonsel
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-10 19:44
MissPromiss schreef:
Maar je kunt hem sowieso pas een dag later aanvragen volgensmij hoor!
Nee ligt eraan hoe laat je examen hebt gehad en hoe laat het CBR het heeft doorgeven Soms kun je 's middags aanvragen als je 's ochtends examen hebt gedaan!