Van het station naar de primark vind ik al een ramp, ik loop altijd standaard verkeerd met al die afslagen daar
Gerbenfroh
Geplaatst: 04-05-10 20:27
Steef schreef:
Kijk ik wou dus ook vestjes enzo, maar die waren gister nergens te bekennen hoor
*Is nog licht gefrustreerd*
HAHAHA hier nog een!!!
Anoniem
Geplaatst: 04-05-10 20:27
Oh ik vond het wel meevallen eigenlijk Wij liepen in één keer naar de ingang van Alexandrium en daar gewoon even gevraagd hoe we naar de Primark moesten lopen
Ik ga er morgen is een kijkje nemen! Ben er nog nog geweest, dus ben erg nieuwsgierig..
_Micha_
Geplaatst: 04-05-10 21:35
Destino schreef:
Van het station naar de primark vind ik al een ramp, ik loop altijd standaard verkeerd met al die afslagen daar
Al die afslagen? Huh?
Ik vond het eigenlijk super makkelijk te vinden, ik en vriendin waren er zo en wij zijn echt zo slecht met routes als ik weet niet wat. Je kunt als je het alexandrium in loopt eigenlijk niet anders uitkomen dan bij de Primark
Echt niet hoor Micha , als je naar binnen loopt kun je iedere keer links of rechtsaf, en dan moet je dus echt wel goed lopen.. Bijvoorbeeld als je bij de zara links? of rechts gaat dan kom je bij de h&m, daar is ook een uitgang, maar de primark is daar niet..
Volgens mij maakt het vaak niet uit of je links of rechts gaat, je komt toch wel weer op hetzelfde punt uit. Ik kan me niet voorstellen dat je verkeerd loopt, het is gewoon alleen maar rechtdoor tot de uitgang.
Als je links aanhoudt dan kom je daar wel terecht! Mij is het gelukt iig de eerste keer.. Het is volgens mij rechts aaanhouden en dan aan het einde links
ik ben er vandaag geweest, tandjes wat een drukte!!! vond het niet echt grappig meer hahaha
SimoneDV
Geplaatst: 04-05-10 22:00
hihi ik vind het wel grappig al die verhalen van hoe mensen verdwalen in het alexandrium enzo , heb ook al tig mensen de weg naar primark gewezen k kom vrijwel elke dag op alexander omdat ik vanaf daar naar school ga , woon er ook vlak bij. Makkelijkste route (ook om uit te leggen) is idd rechts aan houden, maar je kan op verschillende punten aan 2 kanten lopen en dan kom je gewoon op hetzelfde uit.
Charmaiineee
Geplaatst: 04-05-10 22:35
Laura_ schreef:
ik ben er vandaag geweest, tandjes wat een drukte!!! vond het niet echt grappig meer hahaha
zomaar ging je daar heen zonder mij mee uit te nodigen
Als ik daar loop krijg ik ook altijd vragen hoe je bij de Primark komt. Alleen als ik midden in dat winkelcentrum loop, weet ik het zelf ook niet meer haha. Gelukkig weet mn vriendin het wel altijd