Reed gister trouwens lekker in m'n auto van huis naar Winschoten (zo'n 15km) en ineens keiharde sneeuwbuien en ineens werd het spek glad. en mijn auto glijd ontzettend snel weg.. Toen had ik wel zoiets van Ojeee
Hahaha oeps! Ik ben achteraf wel blij dat ik meteen zo'n vuurdoop heb gehad tijdens mijn lessen.. Je hoort zo vaak dat mensen de weg niet op durven met sneeuw enzo, en dan toch gaan omdat het moet en tsja dát is pas gevaarlijk! Maar ik heb dat eigenlijk niet zo, tuurlijk ben je een stuk voorzichtiger maar ik heb meteen mijn eerste les ervaren hoe het is om in de sneeuw te rijden en volgensmij heeft dat wel geholpen!
Steff_
Geplaatst: 29-01-10 11:48
pniekepnak schreef:
Weet iemand hoe het zit met kalmeringstabletten, hoeveel dagen voor je examen moet je beginnen met slikken?
Volgens mij een weekje van tevoren hoorde ik, maar ik kan fout zitten hoor..
Mijn les net ging weer super goed! Hij zei dat ik netjes reed en de bijzondere verrichtingen gingen ook goed dus proberen zo te houden haha
Ik heb ook wel gereden met de sneeuw of gladheid. maar fijn is anders.... maargoed wil zo ook naar stal, dus zal er toch door moeten, dan maar wat rustiger aan is ook geen ramp
heeft iemand trouwens een tip om rustiger te zijn in de auto ? Ik wil te snel.. en dat zorgt vaak voor erg snel moeten handelen -> kleine foutjes.. Dus mn instructeur zegt ook: RELAX !!! maarja, dat is best lastig
eerder gas bij Gebeurd bij mij ook vaak.. dan gaat ie enorm brullen en valt ie bijna uit en als ik dan een keer eerder gas bij geef, is er niks aan de hand
en als je het gevoel hebt dat de auto af dreigt te slaan, houd dan je koppeling wat langer op het aangrijpingspunt..
noujaa het komt ook wel goed hoor maar k vind het zo vervelend als die afslaat.. alhoewel het de laatste tijd niet echt gebeurd meer is maar wel die ''dreigende afslaan''
jaa dat gebeurd regelmatig.. bij bvb een stoplicht en dan is het ook nog is op een helling en dan lijkt het wel of de achteropkomende auto's express dichtop me gaan staan
wordt ik een beetje soort zenuwachtig en dan gaat het fout juist omdat ik denk van ; oooo shipsss dan gaat het fout
mja morgen weer les dus misschien kan ik dan wel ff oefenen
hou gewoon me rem lichtjes vast en dan de koppeling tot het aangrijpingspunt en dan gaatie al rollen (dieseltje) en dan gas erbij Dan gaat het meestal wel goed