Net gekeken op buienradar als t goed is gaat het hier tussen kwart over3 en half 4 sneeuwen!
AlexandraM
Geplaatst: 09-01-10 16:11
hier licht heel veel, we kregen de achterom deur niet eens open int begin! schijnt dat in limburg meer sneeuw zou vallen dan in de rest van nl en daar ligt al heel veel sneeuw hier dus schijnbaar ietsje meer, ben blij dat ik nergens heen moet vandaag
hier ligt nu gelukkig helemaal niks maar aan buienradar te zien komt er nog genoeg deze kant op dus nu hopen dat ik morgenochtend wakker wordt en er nog steeds niks ligt
Hier sneeuwt het lekker door, maar het is nog steeds een dun laagje wat op de straten ligt.
Eefsoll
Geplaatst: 09-01-10 16:28
Hier sneeuwt het heel veel kleine vlokjes al vanaf vanochtend uur of 9 en een heerlijke harde wind.. brrr..! En dan zeggen ze dat t nog erger word... Ben dit weer echt beu!
Hier sneeuwt het ook al vanaf vanmorgen. Piepkleine vlokjes gelukkig. Hoop maar dat morgenochtend de weg vrij is van sneeuw. Stuk rijden en anders gaat dat niet door.
Pivanti
Geplaatst: 09-01-10 16:42
Hier sneeuwt het ook, maar hele mini kleine vlokjes inderdaad en dat waait nog beetje alle kanten op door de wind. Zie nu een heeeel dun laagje liggen op de weg...
Ik ben ook echt helemaal klaar met dit weer!! Laat het maar lente worden!!
Anoniem
Geplaatst: 09-01-10 16:43
Hier sneeuwt het best hard.. Er lag nog restsneeuw, maar daar ligt nu een vers pak(je) bovenop. Het sneeuwt al best lang & het wordt steeds erger.. Ben benieuwd!
Het sneeuwt en het smelt... en het waait vooral veel en dat maakt het irritant. Maar dat ik sta dood te vriezen buiten nee hoor... snap niet wat nu het extreme eraan is
fl0wer
Geplaatst: 09-01-10 16:55
Hier valt helaas alleen een beetje mot-scneeuw. Er ligt nog wel sneeuw van de afgelopen week een centimetertje of 2 denk ik. Hopelijk komt daar nog meer bij, ik kan er altijd zo van genieten...