Medereizigers met 40% kan gewoon nog. Die kunnen een kaartje kopen bij een NS-ticketmachine.
Nee Jolliegirl, vorige pagina zei iemand hetzelfde en heb ik daar antwoord op gegeven. Wat er nu op staat is een tijdelijk product. Dat is geldig t/m 31 januari. Voor 31 januari moet je dus je vaste product bij een gele paal die je vindt bij AH, AH2Go of Primera erop zetten.
Karin, dat klopt dus niet wat je zegt. Er staat nu een tijdelijk product op. Dat zijn die 2 producten die ze ziet. Eentje voor haar vrij-reizen periode en eentje voor haar 40%kortingsperiode.
Karin_88
Geplaatst: 04-01-10 18:13
Okey, maar ik bedoel voor de tijd na de papieren kaartjes. Dacht toch dat het de bedoeling was dat die ook weg gingen? Alles OV Chip zegmaar..
Ik vind het niet echt handig eigenlijk, zorg eerst dat alles goed (op tijd) klaar is, en dan invoeren die hap...
Tara, voor 31 Dec heb ik mijn kaart in zo'n automaat gedaan, mijn zus ook, en die kon er gewoon mee reizen hoor vandaag Zij had er ook 2 producten op staan...
iedereen kan er nu mee reizen álle studenten hebben er automatisch een tijdelijk product op gekregen. maar er moet een vast product op komen te staan, ander kun je in februari niet meer reizen
Szan
Geplaatst: 04-01-10 18:15
Dat kan ook, maar is nog niet je definitieve reisproduct, maar je tijdelijke. Die staat erop zodat je nu al gewoon ermee kan reizen, maar op de website van de studenten chipkaart staat wanneer je 'm nog een keer moet activeren, dit keer met je definitieve reisproduct. Dat moet je dus wel nog een keer doen, ook al kan je nu al reizen
En als je hem bij de AH voor 31 dec al wel opgehaald hebt..? Is dat dan ook tijdelijk?
Ik dacht dat het wel goed zat, aangezien mijn zus er dus mee kon reizen...
Szan
Geplaatst: 04-01-10 18:16
Precies Nessa
En mensen, kijk vooral eerst eens goed op http://www.studentenov-chipkaart.nl/ en http://www.ov-chipkaart.nl/ De websites zijn misschien slecht, overbelast en onhandig, maar daar staat nu wel heel veel informatie op over de huidige situatie. Heel veel vragen kunnen daar met een muisklik gevonden worden, en dat scheelt vooral Tara nu een hoop moeite om hier steeds op dezelfde vragen te moeten antwoorden
Weet iemand toevallig of de arriva-treinconducteurs al apparatuur hebben om die kaarten te lezen? Anders kan ik zaterdag namelijk mooi op mijn ovchipweek reizen..
Ik heb twee producten, korting week en ov-week... Klopt dat wel? HEt zou toch korting weekend moeten zijnd an?
Szan
Geplaatst: 04-01-10 18:25
Website ligt er bij mij niet uit hoor, ik kan er gewoon de hele dag al fatsoenlijk op komen? Af en toe wat langzaam, maar doet het prima hier.. Maar de website is gewoon continu overbelast, niet zo heel handig
Szan
Geplaatst: 04-01-10 18:26
Janine1990 schreef:
De website doet het bij mij weer!
Ik heb twee producten, korting week en ov-week... Klopt dat wel? HEt zou toch korting weekend moeten zijnd an?
Nee, dit klopt wel Als je doordeweeks dan met de chipkaart reist wordt er niets afgeschreven, dat je is je ov-week. En in de weekenden reis je inderdaad met korting.. Dus je zal altijd 2 producten tegelijk hebben ja
Karin_88
Geplaatst: 04-01-10 18:28
Nou, bij mij ligt het er nu ook uit
Bij status stond nog geproduceerd... Nagoed, ik zal nog eens langs dat paaltje in de AH lopen.. Heb nog geladen vandaag met 10 euro, maar ik had niks meer op te halen volgens dat ding..
Ik zie het morgen wel
GirlyMelis
Geplaatst: 04-01-10 18:29
Klopt het dat je het product niet op kan halen op het station? Ik reis vanaf station Woerden, en als ik op de site kijk kan ik alleen het producht ophalen bij de 3 verschillende C1000 in Woerden .. ? Staat er dan niet zo'n ding op het station?
Okee dankje Szan! Maar kan je in het weekend niet op zo'n roze strippenkaart? Lijkt mij veel makkelijker... Of is dat een hele onnozele vraag?
Zal kijken wanneer die paal in Grootegast komt, of anders morgen op school maar ff kijken.
Anoniem
Geplaatst: 04-01-10 18:33
Er stond en staat echt een huge rij in Utrecht bij dat apparaat. Zeker 40 mensen. Blij dat ik hem al heb gehaald. En guess what. In en uitchecken bij de trein werkt gewoon
Szan
Geplaatst: 04-01-10 18:34
Strippenkaarten gelden bij de meeste busmaatschappijen nog gewoon hoor voorlopig
Stinkmodder
Geplaatst: 04-01-10 18:35
Heb niet alles bij gelezen, maar op het station hingen overal briefjes dat je tot 1 februari inderdaad nog je kaart mag gebruiken. YEEY
En connexxion heeft sowieso het komende halfjaar nog dalkaartjes etc, alweer yeey!
pfffff, zucht, steun. Heb ik op de website gekeken voor het dichtstbijzijnde oplaadpunt/activeerpunt bleek dat hier in het dorp te zijn tot mijn verbazing. Dus ben ik naar de appie gegaan waar het ding zou moeten staan, maar die staat er dus helemaal niet. De dichtstbijzijnde is gewoon 45 km rijden met de auto!!!