Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cowgirl schreef:jaaaaa. Ik had er weer eentje van de week. Een asociaal niet nederlands persoon . Sprak wel nederlands maar wist niet wat goedemorgen betekende. (ap staat voor asociaal persoon)
Ik: Goodmorning sir, can i help you?
AP kijkt me scheef aan : nederlands AB (geen idee wat AB betekend wellicht bedoelde hij AUB)
Ik(nog steeds met): is goed meneer, kan ik u ergens mee helpen.
AP: Zoek orchideeen.
ik: sorry maar die heb ik niet.
AP: Waarom niet??
Ik: Omdat ik die niet verkoop meneer.
AP: waar kan ik ze wel krijgen dan?
Ik: Niet hier op schiphol achter de dounae, misschien voor de douane wel maar niet bij onze winkel.
AP: Ohh.
vervolgens kijkt hij me nog heel raar aan, alsof ik een debiel ben omdat ik geen orchideeen verkoop.![]()
Jammer dat je de toon van zo'n persoon niet kan beschrijven want die was niet bepaald vriendelijk.
Marion_ schreef:Ik heb gister een vrouw een mannenpolo aangesmeerd![]()
Ze was niet helemaal 100% zegmaar, en ze kwam 2 (mannen)shirts terug brengen. En ze wilde ze heeeeeel graag in een maat groter, als we die nog hadden. Dus ik dacht, voor haar man. Dus ik zoeken, 1 van die shirts hadden we nog wel.
Zegt ze: Ja, ik ben zo bang dat het weer niet past, zou is ze hier mogen passen?
Dus ik zo.. Sorry? (dacht dat ik het verkeerd verstond)
Nou nee dus, ze wilde hem heel graag passen. Mag eigenlijk niet in de HEMA, maargoed.. toch maar laten passen in de WC..
Komt ze er uit, he-le-maal blij, met die polo aan, want hij paste!
Dus ik zo, jaaaah mooi! (vond het nogal banketstaaf om te zeggen.. sorry mevrouw, het is een mannenshirtZe vond hem zo mooi!)
Everytime schreef:
Ik heb die opmerking al 3 keer gehad terwijl ik er pas sinds 8 juni werk
BlackEyed schreef:Everytime schreef:
Ik heb die opmerking al 3 keer gehad terwijl ik er pas sinds 8 juni werk
Schitterend...![]()
Ondanks dat ik al 4 jaar achter de kassa werkte, kreeg ik in mijn laatste jaar nog steeds de opmerking:"Ben jij hier nieuw????!" naar me toe geslingerd.![]()
Nou ja, het zal wel, ik maak niet zo'n indruk waarschijnlijk.