de ochtend voor het examen had ik nog 15 fouten bij het oeffenen van het "gewone" onderdeel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

de ochtend voor het examen had ik nog 15 fouten bij het oeffenen van het "gewone" onderdeel
In mijn gewone onderdeel mocht je 6 fout van de 50, had ik er 2 fout in

ik ben benieuwd wat hij me nu voor gaat schotelen, maar ik heb er zin in
Alleen nog snot verkoude)
Heb inmiddels 10 lessen gehad en het gaat eigenlijk heel goed 
Ik ga 8 juni voor mijn theorie, en heb al een boek van iemand geleend waar ik hard in aan het leren ben maar wil toch ook graag nog zelf een boek aanschaffen. Boek wat ik nu heb is van 2007 en degene waar ik m van heb heeft daar dit jaar ook zijn theorie nog gewoon mee gehaald, maar hij wil het boek natuurlijk graag terug als ik geslaagd ben
Daarom dus toch graag zelf nog een boek, zodat ik ook daarna nog eens kan terugkijken enzo
Nu is dus de vraag: Welk theorieboek hebben jullie gebruikt en vond je dit fijn? ik denk er namelijk over het RIS theorieboek te kopen.. iemand ervaring??

3 juni afrijden 9:50, spannend 

Heerlijk ontspannen gereden, wel per ongeluk de snelweg opgegaan
en was goed zelfverzekerd.
Wie oefent er nu niet stiekem op buitenweggetjes of industrieterreinen..?
bevalt erg goed! 
Mijn vriend is dinsdag geslaagd bij een rijschool in Eindhovne, was hij erg over te spreken maaar die komen niet naar Nederwetten
. zit er aan te denken om bij Kriegenbergh te gaan. iemand ervarignen? Heb het geld nu voor het 'standaardpakket' wil nog even door sparen anders is alles op
over 3/4 weken toch maar eens gaan aanvragen!