Ruben ligt nogsteeds in het ziekenhuis en heeft vannacht en vandaag alles er weer uitgespuugd.. dus nu raakt hij snel uitgedroogd. daarvoor heeft hij weer een infuus met vloeistof.
Ruben ligt nogsteeds in het ziekenhuis en heeft vannacht en vandaag alles er weer uitgespuugd.. dus nu raakt hij snel uitgedroogd. daarvoor heeft hij weer een infuus met vloeistof.
heb hem al 2,5 week niet gezien
stuurt weer zoveel mogelijk virtuele kracht jullie kant op
dankjulliewel.. hij heeft helaas koorts.. mijn ouders gaan vrijdag op vakantie en ze willen hem graag mee, als hij geen koortst heeft en het spugen mindert.. zo niet moeten mijn broertje en ik heen, wat ik echt heel graag wil !!
omdat ik ziek was geweest. en na 2 week mag ik weer heen.. alleen deze week school en veel leren enzo
Winxz_Bas
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-09 19:06
toch een beetje goed nieuws. Ruben word volgende week donderdag geopereerd hij krijgt eindelijk zijn PEG. hij is vooraan de wachtlijst gezet , ben er zo blij mee, als het goed gaat gaat hij veelminder spugen en geen sondes meer vervangen.. Heerlijk
ja ,ben er blij om , hij ligt dan alweer bijna een maand in het ziekenhuis als dat afgelopen is.. wat gaat de tijd toch snel.. maar ik mis hem zo
sommige mensen snappen het niet.als ik zeg dat het voelt als een broertje zeggen ze zo van, ja maar mijn broertje is ook vervelend, maar ruben is nooit vervelend, al haalt hij zijn sonde er voor de 4e keer die dag eruit, dan doe ik hem er weer in, en ben ik helemaal niet boos, maar blij dat dit kereltje bij ons is.. Ik hou van hem maar niemand begrijpt dat..
het is heel begrijpelijk! ook al heb je vaak ruzie met een broertje.. je houdt toch van hem!! en nu is het nog sterker!
fijn dat ie zo snel geopereerd kan worden!!!
Sterkte!!!!
Esmeralda
Geplaatst: 01-10-09 10:35
denk dat die mensen niet weten hoe het is om Ruben als broertje te hebben. Jij bent eigelijk bevoorrecht om zo,n lieverd te hebben.Maar goed, niet alle broertjes zijn leuk hoor Super dat hij gauw zijn PEG krijgt. Hoop dat het goed aanslaat en dat hij daardoor zich een stuk lekkerde gaat voelen.