Pff.. even van me afschrijven hoor!
Ben al sinds vorig jaar maart aan het lessen.
Was begonnen bij een eenmansbedrijfje, goede naam & slagingspercentage en ook best goedkoop.
Ging allemaal wel oke en heb er 24 lessen gereden. (zaten, soms flinke, tussenposes tussen ivm vakantie aan zijn kant e.d.) Toen kreeg meneer iets aan z'n hart en moest geopereerd worden. Daarna niks meer van hem vernomen & krijg hem ook niet te pakken via de telefoon of iets. (gelukkig betaalde ik de lessen los en had ik geen pakket)
In december was mijn laatste les van hem & nadat ik niks meer van hem had vernomen ben ik een rijtest gaan doen bij Bruinsma & heb me hier aangemeld. (gedaan eind januari)
Deze vertelde me (nadat ik een proefles had gereden) dat ik max 15 lessen nodig had en dan op examen kon. Ik hartstikke blij! Voor mijn gevoel is dat eigenlijk best snel.
Nou heb ik vandaag mijn eerste echte les erop gehad (meteen van een invaller, mn vaste is ziek).
Wat ging dat verdomd bagger zeg

Allemaal situaties waar ik vrij sloom in handelde (moest echt weer erin komen qua inschatten ed maar kreeg hier eigenlijk ook niet echt de kans voor) of fout handelde. Het frustrerende was dat elke keer na zo'n situatie ik precies kon zeggen wat ik anders had moeten doen etc. voordat de instructeur het zelf kon zeggen.
Dat frustreerde hem uiteindelijk ook merkte ik. Steeds van 'Waarom dóe je dat dan niet?'
Heb zelfs 2x met tranen in m'n ogen gezeten van frustratie, want ik merk gewoon zo dat ik weer een paar stappen terug heb gedaan doordat ik er 2 maanden uit heb gelegen.
Pffff.
Volgende les beter hopelijk!