overigens, bij 9292 staat bij de treinen die ik dan moet hebben ''syntus'' enz..
dat maakt toch niet uit of mijn OV geldig is of niet enzo?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik gebruik hem ook altijd in de syntus
het klonk zo anders
). De tas was niet zwaar, en ik ben de beroerste niet.
. (helaas stond de tas al op het perron
). Ik leg het verhaal alsnog uit. Zegt ze:"nou dan moeten ze op ieder station er maar voor zorgen dat er iemand staat om te helpen".
. En ze had best mazzel dat het mijn trein naar huis was, anders had ik de tas net zo makkelijk weer terug in de trein gezet. Had ze het alsnog zelf kunnen doen
.
oef 

Nou hoef ik ook niet zo vaak een kaartje te kopen, en als ik het moet ivm feestdagen waarp ik moet werken kan ik de boel declareren 
ik kan dat niet uitstaan, zeikers in de trein
. Zo heb ik een paar jaar geleden nog net een (zinloze) discussie kunnen voorkomen met 2 dames die een klacht wilden indienen over mijn 2 mannelijke collega's. Die hadden het al niet zelf aangeboden om hun zware tassen boven te zetten, en toen de dames het vroegen weigerden ze gewoon. Dat vonden ze echt SCHANDÁÁÁÁLIG
, ze worden er tenslotte voor betaald.
stel dat het mis gaat, zit je met gezondheidsproblemen..

.
.
. Leuke herenigingen die je soms ziet. (zie je een klein mannneke over het perron vliegen OOOOOOPAAAAAAA). Of geliefden die elkaar weer in de armen vliegen. Iedere dag is anders, en iedere dag zie ik zat leuke dingen.
Ik zie ook af en toe taferelen, en die zijn dan zo mooi en gelukkig, dat ik er tranen van in mn ogen krijg
Het was de titelsong van mijn favoriete tvprogramma, "In het spoor van" 
Citaat:In het spoor van...
Het programma over het wel en wee bij de NS. Een slimme marketingtruc van de NS om het bedrijf in een goed daglicht op TV te krijgen. Daar is niets mis mee, want door dit programma krijg je ook eens de andere kant van de conducteur te zien. Ik zou als NS zijnde wel willen betalen om dit programma op de buis te houden. Betere reclame dan deze kan bijna niet, toch? Door het goede tweede seizoen is een derde seizoen een inkopper, maar uiteindelijk hangt het volledig af van de sponsor. Wellicht per maart 2006?

. Zegt 1 van de werkmannen tegen hem dat er voorlopig echt even geen trein vertrekt van spoor 1. Komt die man op een beetje belerend toontje dat zijn trein echt altijd van spoor 1 vertrekt. Dus die werkman wijst de man naar de trein op spoor 3 met de mededeling dat als hij de intercity naar Amsterdam wil halan, dat hij nog anderhalve minuut de tijd heeft.
ik kan me ook zo het hoofd van die man voor me zien

alleen jammer genoeg nergens terug te vinden

. 99% van de mensen kan er om lachen, maar omdat dat soort mensen zich overal op aangesproken voelt, moeten we uitkijken met wat we omroepen. Ze krijgen namelijk nog gelijk ook.
.
.