Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marley93 schreef:_San87_ schreef:
5 euro is te doen. De Royal Canin voor mijn hond is ruim 20 euro duurder geworden.
Ik heb net uitgerekend dat ik per kg alsnog op ongeveer dezelfde prijs uitkom nu als wanneer ik nog RC had gevoerd.Het is heel duur, maar goed, ze doen het er goed op. Nu op Riverwood hebben ze slappere, stinkende ontlasting en op Celtic Connection was dat echt niet het geval.
.
. Urbanus schreef:Jawel maar er is een wachtlijst van 13 maanden dus dan moet ik tussendoor met de praktijkondersteuner van de huisarts praten die totaal niet capabel is om dat te doen en na die 13 maanden zegt de hulpverlener waar ik was aangemeld dat ik een te complex geval ben en word ik doorverwezen naar iets anders met een nog langere wachtlijst want ik woon in Nederland dus ik deal zelf wel met mijn kakfobische neigingen.
Urbanus schreef:Wij hadden 2 jaar geleden logo nodig voor ons kind, stonden we op de wachtlijst, mochten we ondertussen met de praktijkondersteuner praten. Kan ze wat voor ons betekenen? Nee, maar het was ter overbrugging.
Lachen en huilen tegelijk.
) vanavond
Toch jammer dat het zo zonnig is.