Laarsjes zijn inderdaad prachtig! Soms zijn dingen gewoon duur vanwege de naam en soms vanwege de kwaliteit maar deze zien er inderdaad heel mooi afgewerkt uit. Vind de kleur bruin ook heel tof.
Pantykous inmiddels weer een beetje gesetteld na de verhuizing?
Over je knappe kind heen gekeken Baya, staat leuk allemaal bij elkaar! Tof sjaaltje ook!
_lautje_
Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-18 10:53
Mooi Bayja! Ik hou ook van rood en blauw gecombineerd. Die timberlands zijn prachtig! Jammer dat ze altijd net wat breed vallen.
Hier even een zwangere emotut. Hebben nu een Engelse high tea en Juul moest even in stijl. Echte Schotse kilt door mijn vader nog gekocht. Mijn vader leeft al bijna 7 jaar niet meer. Maar hij had dit zo mooi gevonden (mijn vader was groot Schotland liefhebber en ging veel en graag jagen in de high lands met vrienden).
Laatst bijgewerkt door _lautje_ op 10-11-18 11:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Mijn kerel vindt dat ook niet zo maar toen ze dit aan had vond hij het toch heel leuk! Gewoon doen dus! Jij hebt gebaard dus je hebt aaaaltijd het laatste woord! www.tuutsjes.nl
Ik heb van alles op de fb groep gezet, schoenen en laarsjes en een jas. Marit, ik heb je getagd!
Staat Julia erg leuk Lautje, goede kleurstelling ook voor haar
Hier is het ook wel wachten op de eerste kilt. Mijn schoonouders, man en zijn broertje spelen in een doedelzakband (mijn man drumt), dus er hangen diverse kilts in de kast. Zelf is hij dol op de toeters en drummen, dus ik vermoed dat er nog wel gaat gebeuren oo dat vlak, over een paar jaar
Lautje, wat ziet ze er mooi uit en wat een mooie herinnering zo! Heb je haar haren zelf zo gevlochten?
_lautje_
Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-18 20:21
Ja dat vlechten doe ik zelf. Voordeel van paarden hebben Vaak doe ik het zo. Maar ook wel voorlangs, of aan beide kanten, of over hele hoofd heen. Voordeel is dat het altijd mooi zit en niet in de weg zit voor ze.