Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dani schreef:Hij past erin!![]()
[ [url=m/ae1K4r.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ga trouwens geen broekjes van H&M meer kopen. De salopette van daar (niet die van de foto) staat heel leuk maar de pijpen kruipen steeds omhoog terwijl hij nog groot zat is. Niet gemaakt op lange beentjes.
Die velvet legging is gaaf trouwens! Zou dat zelf niet snel kiezen omdat ik dan twijfel hoe het staat maar het ziet er tof uit zo!
Dani schreef:Hij past erin!![]()
[ [url=m/ae1K4r.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ga trouwens geen broekjes van H&M meer kopen. De salopette van daar (niet die van de foto) staat heel leuk maar de pijpen kruipen steeds omhoog terwijl hij nog groot zat is. Niet gemaakt op lange beentjes.
Die velvet legging is gaaf trouwens! Zou dat zelf niet snel kiezen omdat ik dan twijfel hoe het staat maar het ziet er tof uit zo!
lieveli schreef:Hele toffe legging! Staat ook hoog op mijn lijstje![]()
Het was even een bevalling maar de goede maat is binnen, Dr Martens vallen groot. Hij heeft maat 23 volgens mij. En met die Falcotto's struikelde hij steeds, nu niet één keer.
Lekker buiten ravotten in een oud boxpak van H&M en Tiny Cottons vestje.
[ [url=m/yokzfr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ps: bij H&M hebben ze nieuwe panterprintjes. Besteld!
Annikab schreef:lieveli schreef:Hele toffe legging! Staat ook hoog op mijn lijstje![]()
Het was even een bevalling maar de goede maat is binnen, Dr Martens vallen groot. Hij heeft maat 23 volgens mij. En met die Falcotto's struikelde hij steeds, nu niet één keer.
Lekker buiten ravotten in een oud boxpak van H&M en Tiny Cottons vestje.
[ [url=m/yokzfr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ps: bij H&M hebben ze nieuwe panterprintjes. Besteld!
Passen z'n Falcotto's dan wel goed? Meestal gaan ze struikelen als ze te klein zijn oid.
kristelhans schreef:Ooohhh die jas! Zooo leuk! Nee ik heb nog geen idee wat ik wil.. dacht dat we ‘klaar’ waren dus dit weekend even online neuzen, we hebben een lelijk skipak voor buiten, we wonen op een boerderijtje en daar kan ze dan mee in de kruiwagen met strontresten enzoen ze kan dan gewoon vies en nat worden.. en dat doet ze ook.. was er een van vorig jaar van de Lidl maar viel zo groot dat ie dit jaar nog wel past. Vorig jaar hadden we een leuke jas van tumble, van de jongens afdeling en die ga ik verkopen denk ik. Zo mooi nog maar ga niet alles bewaren. Helemaal aangezien ik echt voorlopig niet aan nog een zwangerschap/kind moet denken haha! Maat 86, donkergroen, superleuk ding! Zal m van de week op de bokt fb verkoop groep zetten, heb ook nog veel merkschoenen.