Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janinevv

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 14:06

Ik ben rond de 1.75 en vriend rond de 1.94 dus helemaal prima :) ben zelf geen fijn popje dus keek vaak wel naar de lengte van een vent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 16:56

Beetje een beer is wel fijn ook. Wat bij die gozer uit de metro onder andere een afknapper was, was dat als ik m'n arm om hem heen sloeg hij dunner was dan ik... alle botjes enzo voelde je dan...

Ik hoef niet perse een gespierde bink ofzo. Maar gewoon prettig en breed en zacht is wel fijn. Dan voel je je op de een of andere manier toch vrouwelijker en ook "kwetsbaarder" ofzo?

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 18:19

__Sannne schreef:
Nummus schreef:
Haha net zo'n pasgeboren giraffe dus... :')

Tja, die jongen kan toch ook niks aan zn lengte doen. Je hoeft er niet mee te daten, maar zo'n opmerking als deze is imo niet heel netjes. :o

Niet zo serieus nemen he, ik bedoel er niks banketstaaf mee.
Ik heb een goede vriendin die 1.90m is en die zichzelf ook al zo noemt. :j Daarom moest ik eraan denken.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 18:35

Snap dat je het niet banketstaaf bedoeld, maar als iemand bijvoorbeeld een soortgelijke grap zou maken over iemands overgewicht, zou half bokt erover vallen. Maar een grap of iemands lengte, waar degene juist niet zelf voor gekozen heeft, hoor je niemand. Dat vind ik gewoon een beetje dubbel.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 18:45

Resistance schreef:
Beetje een beer is wel fijn ook. Wat bij die gozer uit de metro onder andere een afknapper was, was dat als ik m'n arm om hem heen sloeg hij dunner was dan ik... alle botjes enzo voelde je dan...

Ik hoef niet perse een gespierde bink ofzo. Maar gewoon prettig en breed en zacht is wel fijn. Dan voel je je op de een of andere manier toch vrouwelijker en ook "kwetsbaarder" ofzo?

Haha heel herkenbaar. Dat vind ik ook heel fijn. Ook dat je als je zou willen op iemand af kan rennen en in zijn armen springen.... zonder dat diegene omvalt of afbreekt haha

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 21:34

__Sannne schreef:
Snap dat je het niet banketstaaf bedoeld, maar als iemand bijvoorbeeld een soortgelijke grap zou maken over iemands overgewicht, zou half bokt erover vallen. Maar een grap of iemands lengte, waar degene juist niet zelf voor gekozen heeft, hoor je niemand. Dat vind ik gewoon een beetje dubbel.

Net of je voor overgewicht wel zelf kiest...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 22:16

Nou een pasgeboren giraf dekt wel de lading idd, van die lange wiebelbenen die ook nog wat naar elkaar stonden.. Dames die niet op hakken kunnen lopen en dit wel doen noem ik ook pasgeboren kalfjes :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 22:40

Relaxed schreef:
Nou een pasgeboren giraf dekt wel de lading idd, van die lange wiebelbenen die ook nog wat naar elkaar stonden.. Dames die niet op hakken kunnen lopen en dit wel doen noem ik ook pasgeboren kalfjes :+

Of mensen met O benen varkensvangers en mensen met grote handen kolenschoppen. :j :')

Overal zijn namen voor haha. Leef en laat leven, trek je er niet teveel van aan. Als iedereen iets minder snel op z'n teentjes getrapt zou zijn, zou het een stuk gezelliger zijn.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 22:49

kimberly1995 schreef:
__Sannne schreef:

Net of je voor overgewicht wel zelf kiest...

Deze opmerking bewijst mijn punt maar weer. Verder ga ik er niet op in.

Ik ben verder niet snel op mn teentjes getrapt hoor, ik hou er alleen niet van om met twee maten te meten. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 23:26

Nou ik zie je punt niet. Jij zegt idd letterlijk dat je voor overgewicht kiest :+ maar goed, ik zie sowieso het hele probleem ff niet

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 05:54

Ik ook niet. Ik vind het in dateland ook geen schande om iemand af te rekenen op z'n uiterlijk en dat met een beetje jeu te doen.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 09:52

Tegenwoordig kun je niks meer zeggen zonder dat iemand daar een aanstoot aangeeft. Niet gelijk alles zo letterlijk en serieus nemen zo wel handig zijn soms.

Blij dat ik de tijd ben opgegroeid dat bouwvakkers nog mochten fluiten en nog meer van dat soort dingen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 10:41

Mijn punt is, is dat zodra het over gewicht gaat, iedereen er gelijk vol tegenin gaat, maar grapjes maken over lengte hoor je niemand over. Ik vind grapjes echt niet erg, maar als ze over gewicht niet mogen, waarom dan wel over lengte?

(ik heb zelf ook overgewicht, en kan alsnog heel hard lachen om alle "don't date fat chicks" grapjes in HIMYM bijvoorbeeld . En heb belachelijk veel zelfspot, so don't worry, ik neem het zeker niet te serieus allemaal)

Verder laat ik het hierbij, kunnen we weer door met date verhalen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 10:44

Niemand gaat tegen je opmerking over overgewicht in, maar jij noemt het een keuze, dat slaat natuurlijk nergens op :n

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 10:48

Relaxed schreef:
Niemand gaat tegen je opmerking over overgewicht in, maar jij noemt het een keuze, dat slaat natuurlijk nergens op :n

Tuurlijk is overgewicht niet voor iedereen een keuze. Maar dat was niet het punt van mijn post. Het punt was, dat je aan lengte niks kan doen.

Ik bedoel het allemaal echt niet slecht jongens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 11:24

Ach, mijn vriendin is klein, maken we ook grapjes over, ik zie het punt dus nog steeds niet :+

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 11:30

Prima. :) laten we nu weer terug gaan naar date verhalen. Het was niet mijn bedoeling om een hele discussie uit te lokken. :))

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 11:55

Ach bij mijn 1m95 minus 17cm lange vriend kan ik heerlijk in de armen liggen en hoef ik niet bang te zijn voor nekhernia’s als we elkaar willen zoenen als we staan en avond lang op hoge hakken hoeft ook niet meer. Ik trek Mijn hakken wel aan als ik zonder hem weg ben *D

Ja ik wou dus eigenlijk iemand van zeker 1,95 lang. Zelf 1,79 dus vandaar. Nu lekker mij. Ukkiepukkie. Wordt ie “boos” om als ik dat zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 12:01

Ik dacht dat je met die 17 cm iets anders bedoelde :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 12:01

Het was ook niet míjn bedoeling een hele discussie uit te lokken. :+

Ik werd gisteren wel keihard "lekker ding!" genoemd op stal maar ja. :+ Vent is niet echt mijn categorie mens én niet vrijgezel. Maar dat weerhoudt hem nergens van geloof ik.

Dus ja saai leven hier gewoon. _O-

Relaxed: _O- :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 12:15

Relaxed schreef:

Dan vind ik 17 cm toch te lang. :')

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 12:19

:+ :+

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 16:22

Ondanks dat ik nog steeds dezelfde 2 FWB heb, toch maar weer Tinder geïnstalleerd :+ puur nieuwsgierigheid...

Maar na 1 dag 70 Superlikes :wow: , 3 matches, hele zondag hilarisch gesprek met een oude Tindermatch,
Toch ook een date gepland over 2 weken. :P wel met een bekende...dus was snel geregeld!
Hij gaat volgende week een week naar Ibiza dus daarna maar afgesproken.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 17:51

Relaxed schreef:

Hahaha nee

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 19:00

Ik lees nog steeds mee, heerlijk! Maar ben wel echt van de markt.....in eerste instantie nog wat voorzichtig maar echt, deze hou ik voorlopig :+ :D