Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:Nummus schreef:Haha net zo'n pasgeboren giraffe dus...
Tja, die jongen kan toch ook niks aan zn lengte doen. Je hoeft er niet mee te daten, maar zo'n opmerking als deze is imo niet heel netjes.
Resistance schreef:Beetje een beer is wel fijn ook. Wat bij die gozer uit de metro onder andere een afknapper was, was dat als ik m'n arm om hem heen sloeg hij dunner was dan ik... alle botjes enzo voelde je dan...
Ik hoef niet perse een gespierde bink ofzo. Maar gewoon prettig en breed en zacht is wel fijn. Dan voel je je op de een of andere manier toch vrouwelijker en ook "kwetsbaarder" ofzo?
__Sannne schreef:Snap dat je het niet banketstaaf bedoeld, maar als iemand bijvoorbeeld een soortgelijke grap zou maken over iemands overgewicht, zou half bokt erover vallen. Maar een grap of iemands lengte, waar degene juist niet zelf voor gekozen heeft, hoor je niemand. Dat vind ik gewoon een beetje dubbel.
Relaxed schreef:Nou een pasgeboren giraf dekt wel de lading idd, van die lange wiebelbenen die ook nog wat naar elkaar stonden.. Dames die niet op hakken kunnen lopen en dit wel doen noem ik ook pasgeboren kalfjes
kimberly1995 schreef:__Sannne schreef:Snap dat je het niet banketstaaf bedoeld, maar als iemand bijvoorbeeld een soortgelijke grap zou maken over iemands overgewicht, zou half bokt erover vallen. Maar een grap of iemands lengte, waar degene juist niet zelf voor gekozen heeft, hoor je niemand. Dat vind ik gewoon een beetje dubbel.
Net of je voor overgewicht wel zelf kiest...
Relaxed schreef:Niemand gaat tegen je opmerking over overgewicht in, maar jij noemt het een keuze, dat slaat natuurlijk nergens op