Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 10:24

Mijn zoon schuifelt net langs de bank en de hocker. Gisteren voor het eerst een stap van mijn knie naar de hocker gemaakt. Hij staat vooral op zijn tenen dus die gaat nog niet lopen. Hij staat ook nog niet los en hij krijgt ook pas schoenen als hij buiten gaat lopen.

Urbanus

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 10:42

Oot loopt echt goed nu. Rent maar kan ook sluipen. En dansen!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-18 10:42

Voor die tijd is het gewoon zonde om schoenen te kopen. Had geluk dat het hier toen zomer was en lekker warm :+
En eerste schoentjes waren gewoon van die hele zachte adidasjes en Allstars die al van neefje waren geweest. Waren toch meer sloffen.

Hier was mijn man helemaal in shock met Julia dr snoep trui. Of ik hem aub terug kon brengen, lelijkste wat hij ooit had gezien en niet te doen waren oa termen die er uit kwamen.
Vooral mooi dat toen we in restaurant zaten allemaal vreemden (vrouwen) naar on toe kwamen dat ze er zo geweldig leuk uit zag _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 10:44

:') mwahahaha

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 10:57

:') :') :')

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 11:02

Hahaha heerlijk zoiets. Mijn man zou het ook niet om aan te zien vinden :7

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 11:08

Joon vindt het tof! We willen zoiets voor Oot namaken, met een grote strik.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 11:17

_lautje_ schreef:
Voor die tijd is het gewoon zonde om schoenen te kopen. Had geluk dat het hier toen zomer was en lekker warm :+
En eerste schoentjes waren gewoon van die hele zachte adidasjes en Allstars die al van neefje waren geweest. Waren toch meer sloffen.

Hier was mijn man helemaal in shock met Julia dr snoep trui. Of ik hem aub terug kon brengen, lelijkste wat hij ooit had gezien en niet te doen waren oa termen die er uit kwamen.
Vooral mooi dat toen we in restaurant zaten allemaal vreemden (vrouwen) naar on toe kwamen dat ze er zo geweldig leuk uit zag _O-

Haha, zo herkenbaar. Dat had mijn ex ook met de roosjes broek van Mini.

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 11:26

Mijn zoontje heeft tijdenlang op zijn knieën gelopen. En dat ging snel :)) Echt lopen deed hij 'pas' met 18 maanden. Toen kon ik eindelijk los met schoenen!

Begin september heb ik Bergstein-laarsjes voor mijn zoontje gekocht. Nu kwam ik er dit weekend achter dat de zool al zover versleten is dat er zelfs een gaatje in zit -O- Klacht ingediend bij Wehkamp en ik mocht nieuwe, maar dezelfde laarsjes hadden ze niet meer zijn maat -O- Nu maar de winterversie besteld, deze worden als het goed is vanavond bezorgd.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 11:43

Gup loopt dus gewoon niet op regenlaarzen he :/ hij weigert het gewoon, trekt ze uit en gooit ze dan weg.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 11:45

Draak :')

Voor Oot betekenen de laarsjes: 'stampen in de plassen en spelen op het veldje aan de voorkant' dus als hij wil buitenspelen komt hij zelf met z'n laarsjes aan. <3

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 12:07

Hier weinig keus, zonder schoenen gaan alle sokken uit en als hij nou lekker warmbloedig was dan was dat nog tot daar aan toe. Maar hij heeft het dan in no time koud en slofjes zijn stommmmmm, dus die moeten uitttttttttt -O-

Ik vind de trui ook wel erg heftig Lautje. Denk ook niet dan ML het hier zou waarderen als ik O iets vergelijkbaars (mannelijks) aan zou trekken. rokje is wel heel leuk!

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 12:12

Mooi is dat! Hier is de standaard zin: met de laarzen de modder.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 12:14

Dan loopt ie nog liever op zijn sokken ;( hij stampt wel met zijn gewone schoenen in de plassen en modder (als die er is) :x
Draak is het zeker!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-18 13:13

Hier zijn laarsjes favoriet. Hele dag wil ze laarsjes aan.

Klopt de trui is ook aardig uitgesproken. Maar dat vind ik juist ook wel weer het toffe er aan. Het is natuurlijk van Bang Bang Copenhagen. Daarvan is alles op/over het randje.
Heb even geen betere foto. Maar aan was het al een stukje anders :D
Afbeelding

Panty: oh de roosjes van Mini rodini <3
Ik baal zo dat zowel de legging als Longsleeve hier het niet hebben overleefd.
Moet wel zggen dat de mini rodini van afgelopen winter een heel stuk beter was dan deze winter. Toen wilde ik alles wel hebben en nu heb ik nog niks gekocht.
Toen had je de kwasten, roosjes, teckels, duiven, fox family, etc. Allemaal super tof.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 14:29

Ik heb laarsjes geprobeerd, van de hema. Maar daar kon B niet mee lopen, maar hij loopt ook pas net. Dat zal er wel mee te maken hebben.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 14:44

Ik vind de trui prachtig! Door z’n zachte roze kleur vind ik het wel meevallen hoe heftig hij is, gewoon leuk.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 14:46

Ik vind de trui zo een leuke combinatie en mannen .

Ik was naar Groningen en dacht ik loop de Zara even in om de egel trui te kopen. Laatste maat 86.
De schade
Afbeelding

Tot zover de koopstop. Heb het mijzelf verkocht als het is maat 86 en met wat geluk tot minimaal het voorjaar en misschien wel begin zomer dat hij het kan dragen

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 14:51

Ik vond de trui op de foto ook heftig lautje, maar zo aan vind ik hem leuk staan!

Caro leuk spul! Dat truitje met de zebra heb ik laatst ook gekocht. Staat erg leuk op zijn MR panterbroekje :)
Die kabeltrui is ook mooi.

Ik ben nog op zoek naar fijne regenlaarsjes voor S. Hij heeft nu bergstein laarsjes maar die zijn te breed. Vallen hem zo van de voeten.
Iemand nog ideeen?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 15:08

Misschien de shoesme laarsjes? Die zijn denk ik wel smaller, althans hun schoentjes wel

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 15:11

Ik vind de trui wel erg leuk, maar heb geen meisje dus helaas :').
Lonneke ik heb gewoon simpele laarsjes van de Scapino (6 euro volgens mij), hij loopt er geen grote stukken mee en groeit er zo uit, dus vind Bergstein nog jammer om te kopen.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 15:19

Ik zou voor de winter zelf geen ongevoerde regenlaarsjes kopen. Mijn dochter wilde ze eens perse aan naar het bos (met vorst). Ze had zulke pijnlijke voeten van de kou dat ze niet meer lopen wilde.
Zou ik voor een paar lekker gevoerde kiezen, van Enfant bijvoorbeeld. Zijn ook wat smaller. Ook wel op mp verkrijgbaar!

Ik had afgelopen jaar gewone regenlaarsjes van Dunlop, die zin ook veel smaller!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 15:20

@ lonneke de kabeltrui was 40% afgeprijsd. Per kledingstuk kan ik zeker wel 4 outfits maken met wat in de kast ligt. Allemaal excuses om het goed te praten hahaha

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 15:25

Misschien dat hij die van Enfant wel mooi past van Lonneke. B past de Bergsteins bij de voeten mooi en ze zijn bij de schacht eigenlijk net te smal. De Enfants kreeg ik niet eens aan, helaas -O-

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 16:56

Gup van Keet :') _O- Met z'n laarsjes. Wat een spook :D :')

Hier smijt ze me de schoenen of laarsjes om de oren, zegt ze 'zitten', gaat ze zitten om schoenen aan te doen en dan moeten we naar buiten. Of ze trekt met gewoon aan m'n hand mee van de stoel af naar de deur van d gang om jas en schoenen aan te doen. _O-

En Oot van Lieveli, zo lief he dat dansen en sluipen!
E. kan ook achteruit en zijwaarts lopen nu :') En rondjes. :') En dansen idd. :D

Iemand nog een tip voor fijne handschoentjes, muts en sjaal ?