Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Resistance schreef:MarlindeRooz schreef:Pb!!!
Ik ben 1.83 en aardig breed.. dus wil een man waar ik tegen aan kan kruipen. Vind het gewoon heel fijn om me klein en mini te voelen.
Snap ik heel goed hoor.Vind dat zelf ook het fijnst.
dus dat zit wel goed met me vrouwelijk voelen
ik ken jullie niet maar door hier mee te kletsen voelt dat niet zo. Altijd leuk om er een gezicht bij te hebben vind ik
) en ik wil nooit meer anders. Snap het dus inderdaad wel, het is geen vereiste maar fijn is het wel
Ook wel omdat ik zelf relatief gespierd ben (ik powerlift).
En eerlijk is vals, mijn voorkeur is groter dan ik. Bij mijn vriend haperde de app dus kon ik zijn bio niet lezen, bleek ie bij de eerste date boven de twee meter...
Nog steeds heel happy met mijn stoere vikingman en vraag mij ook steeds af waaraan ik zo'n leuk exemplaar heb verdiend. De situatie eromheen is wel wat ingewikkeld (ex en kindje) maar die neem ik maar voor lief al weet ik dat juist die situatie vast voor uitdagingen gaat zorgen. Tanya schreef:Grappig, ik ben1.63 en voor mij maakt het echt niet uit als iemand niet lang is. Ik vind zelfs 1.90m wel lang genoeg (te lang), daarboven vind ik het verschil te groot worden dus echt lange mannen swipe ik al weg.
Heb ook een vriendje gehad die 1,68 was
Langer hoeft van mij niet echt.