Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 13:14

Michelle77 schreef:
In het onderzoek staat dat het is bezorgd op het adres van de ontvanger.

Maar die man kan natuurlijk zoveel ingevuld hebben na een week. Om zelf goed weg te komen. Hier pleuren ze het direct bij een aangrenzende winkel neer, zelfs op momenten dat ik gewoon thuis ben. Omdat zij altijd open zijn en ze dus niet hoeven te wachten. Er zitten figuren tussen....

Overigens, mocht het daar terecht zijn gekomen gaat het na 2 weken retour afzender en zou het dan sowieso boven water moeten komen.

tita

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 13:20

Oeeee nymeria die is gaaf zeg.... wat is de kleur ...roest?
En waar is ie van

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 13:23

Hij is van Krijtwit en de kleur heet Burnt Orange. Als hij bevalt wil ik de blauwe velvet (Iron Stone heet die kleur) ook en de grijze ook haha.
Je kunt ze kopen op www.mi-toetie.nl en ze zijn niet eens duur! 21,95.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 13:24

Nee geen handtekening. Ben benieuwd waar jayno evt mee komt

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 15:18

Ik heb ooit een keer een pakket uit engeland gehad die echt lang op zich liet wachten. Ging om een zadel en dekens. Shop was al een nieuw pakket aan het klaarmaken toen die uiteindelijk aankwam. Nu stond de mijne niet op afgeleverd maar als postnl er dan ook nog een potje van maakt...
Wat staat er in de verkoopsvoorwaarden?

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 15:32

Michelle77 schreef:
Nee geen handtekening. Ben benieuwd waar jayno evt mee komt

Toen ik hetzelfde had bij bol.com heb ik gewoon nieuwe artikelen gekregen (uiteindelijk kwam het toch binnen). Hopelijk lossen zij het ook zo op. Heb je screenshots van de dag waarop het volgens PostNL bezorgd zou zijn en waarop bij jou niet bezorgd staat? Misschien kan je daar iets mee?

Hier leuke schoentjes gezien, maar durf niet vooruit te kopen.
Afbeelding

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 15:34

Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het
moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer
bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

Tja en post.nl zegt dat het bezorgd is.

Dus, kortom, ik ben de banketstaaf.

Screenshots heb ik helaas niet en dat is ook zinloos omdat er ineens wel pakket bezorgd staat en gewoon op de datum dat het officieel bezorgd zou moeten zijn. Het is niet te zien in de app dat het ruim een week later pas aangepast is naar Bezorgd en dat het tot die tijd is blijven staan op Bezorger is onderweg.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 15:37

Bij mij worden paketten gewoon in de achtertuin gedumpt terwijl ik gewoon thuis ben, niet wordt aangebeld en er ook geen briefje wordt achtergelaten. Ik kijk nu dagelijks in de achtertuin. Eigenlijk belachelijk

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 15:42

PostNL maakt er echt ooit een puinhoop van. Ik had laatst een pakketje van Vente, dat bij de Primera in Bergeijk werd afgeleverd :roll: dat is dus zeg maar 45 min rijden. Is nooit bij mij aangeboden geweest en heb dus ook nooit kunnen aangeven dat ik hem ergens anders zou willen ophalen.
Toen zeiden ze ook, ‘tja het is bezorgd, dan kunnen wij er helaas niets aan doen’. Het was een PostNL punt!
‘Ja, we zullen er een klacht van maken, dan mag u er binnen 5 dagen geen last meer van hebben’. :? Hoezo, ik heb mijn pakketje dan toch nog steeds niet?
Totaal geen service dus. Zodra het ‘geleverd’ is, trekken zij hun handen er volledig van af. De bezorger kan dus, bij wijze van, gewoon pakketjes ontvreemden en zij menen daar geen verantwoording in te hoeven nemen.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 15:45

Idd

En gewoon een week later, als hij 'betrapt' wordt of erachter komt dat een pakketje verloren is, zeggen dat hij het afgeleverd heeft en gewoon als afgeleverd aanmerken.

Jammer voor de consument.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 15:53

Het is echt een vreselijk bedrijf. Post Nl express is net zo’n hel. Krijgt je kapotte spullen. Die gaan zo ruig met de spullen om

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 15:58

Ben super tevreden over post...nooit iets gebeurd.

Nu heb ik van de week wel veel dekens verkocht.
Een koper had um niet na 4 dagen dus ik zeg check je track en tracé en daar stond adres op vermeld.
De koper woonde op 101 en was bezorgd op 94.

Als de dekens kwijt waren.....tja dan was zij haar geld kwijt want ik ga niet hele bedrag terug storten

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 16:00

Ik zou nog eens goed nakijken of de status van post NL dat het pakket bezorgd is wel stand houdt zonder handtekening.
Ik vraag me af of de verkoper zich hier zo makkelijk vanaf kan maken als je zou gaan bekijken wat rechtsgeldig is.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 16:02

MizzMontana schreef:
Ik zou nog eens goed nakijken of de status van post NL dat het pakket bezorgd is wel stand houdt zonder handtekening.
Ik vraag me af of de verkoper zich hier zo makkelijk vanaf kan maken als je zou gaan bekijken wat rechtsgeldig is.

Waar kan ik dat doen?

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 16:03

Vooral post.nl zo zonder jouw handtekening..

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 19:09

Vandaag een mutsje gehaakt wat ik even wilde showen. Beetje rare outfit maar ze zat in dr pyjama en had een romper met kraagje aan vandaar. (Overigens een heerlijk pyjamaatje van de Hema <3)

Afbeelding
Helaas nog een beetje te groot dus denk dat ik deze maar weggeef en zelf nog een maatje kleiner maak!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 19:14

Moooi!

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 20:42

Nymeria schreef:
Hij is van Krijtwit en de kleur heet Burnt Orange. Als hij bevalt wil ik de blauwe velvet (Iron Stone heet die kleur) ook en de grijze ook haha.
Je kunt ze kopen op http://www.mi-toetie.nl en ze zijn niet eens duur! 21,95.

Ik zag ze ook op instagram voorbij komen maar nu hij hier weer voorbij komt ben ik verkocht :D

Truitjes zijn trouwens van beebielove.

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 21:11

Heel leuk mutsje!

En dat velvet broekje± <3 Ik ken de webshop, ga even kijken, volg ze op insta.

Hier het panterbroekje klaargelegd met een donkerblauwe trui, staat heel leuk denk ik! Papa heeft morgen 'peuterdienst' dus ik wil een foto.. ben al vroeg de deur uit dus ik kan het niet zien dan. Donkerblauw staat K zo mooi in haar gezichtje, bij haar ogen en teint. <3

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 11:06

Wat een drama met de post Michelle, hopelijk wordt het toch nog bezorgd, hier ook al een paar keer gehad dat het op bezorgd stond en pas later bezorgd werd. Of bij een afhaalpunt een babyfoon die kwijt was, bleek uiteindelijk op een compleet ander afhaalpunt te liggen, en het erge is dat je daar zelf achter moet komen.

Net op vente petit bateau rompers besteld voor een heel mooi prijsje, 3 lange en 3 korte mouw.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 11:18

Oh dat velvet broekje.

Ik heb het tuinbroekje wat ik van de week heb geplaatst ook in Navy besteld. Andere kleuren zijn grijs, rood en geel maar lastiger te combineren denk ik

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 16:31

Gaat weer hard hier! Ik zag Dr. Martens voorbij komen, fijne schoenen zijn dat. Heb heel lang met halfhoge rondgelopen, tijdens mijn studietijd van mijn vriend gekregen toen. Je moet ze even inlopen, maar dan... lopen zalig.

Die zijn inmiddels té oud met versleten ritsen... Ik heb nog wel lagere Martens met puntigere neuzen, zien er niet uit onder een skinny, maar staan erg leuk onder een broek met (iets) uitlopende pijpen. Mét doodshoofden print... :+ Hoefde van mij dan weer niet, maar daar zie je dus niks van met een lange broek :D Waren zo erg afgeprijsd en bleken eenmaal aan met die wijduitlopende pijpen leuk te staan dus moesten toen mee.

Voor Daniel nog niet aan de orde, schoenen.... Wel soort van babyslofjes/schoentjes besteld en nog wat leuks gezien, nog even nadenken.

De tuinbroekjes zijn van tricot beide, weet niet meer wie dat vroeg.

@caro29: Klinkt ook wel leuk die andere kleuren. Rood is best goed te combineren hoor en grijs ook. Geel in principe ook wel, maar vind ik zelf meestal minder mooi...

Wat een gedoe met de post lees ik hier zeg! Gelukkig hier geen problemen mee. Aardige bezorger die mij ook 'kent' (heb zelf vorig jaar bijbanen in de Post gehad naast mijn ZZP werk). Ben ik er niet dan gaat het naar de buurvrouw en dat heeft hij ook netjes gevraagd of dat ok is.

Morgen even een dorp verderop boodschappen doen met Daniel, kan ik meteen even kijken voor een mutsje erbij. Hij heeft er niet veel die nog passen of ze willen nog wel op maar kruipen dan omhoog en blijven dus voor geen meter zitten. Ook even naar de Action dan voor leuke sokjes :)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 10:14

Hoe leuk is dat fluwelen broekje!

Ik lees wel mee maar heb er net weer een verhuizing op zitten dus heb als single mom een beetje last van tijdsnood :D

Cruz loopt inmiddels vlot langs de muur etc dus moet nu wel op zoek naar iets aan zijn voeten. Heb al dr. Martens staan maar dat is iets te ruig nog denk ik.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 10:21

Knappe Cruz :) Fijn dat je verhuizing erop zit :) kan je weer wat op adem komen, al is dat als single mom inderdaad wat schipperen met je tijd :(:) succes!

Hier loopt muppert langs de bank met oversteekjes naar de tafel en achter haar rollator :)
Maar ze groeit zo hard, dat ze pas schoenen krijgt als ze buiten gaat lopen :+ kinderschoenen zijn zo duuur.........
Gup heeft vorige week een paar nieuwe shoesme gekregen.... 100 euro......

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 10:22

Ik lees ook nog mee hoor, maar weer volop aan het werk, dus tijd is nogal beperkt. Tijd om te shoppen en naaien ook helaas, kind moet maar niet teveel groeien :=

Bij het afrekenen van schoenen moet je je ogen soms gewoon even dicht doen :')