Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 11:58

Dan kan je lang zoeken, de 10 bestaat niet :+
Denk dat een 10 ook saai zal zijn.... als alles perfect is mwah nee daar zou ik voor passen. Ik heb echt allemaal weer vreemde gesprekken op tinder en ik geniet er echt van _O-

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 12:02

In 10en geloof ik ook niet, ik ben zelf ook niet perfect en mijn vriend ook niet maar voor mij wel. Vullen elkaar goed aan :)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 12:06

Een 10 geloof ik ook niet, nee. Dan moet ik zelf ook een 10 zijn en dat ben ik niet. En ik geloof er ook niet in dat iemand op alle vlakken precies bij je past/is wat je zoekt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 12:55

Vind dat die van mij toch wel in de buurt komt van een 10 haha. :+ Doet niet moeilijk ook over ouders ontmoeten, denk dat dat binnen twee weken wel gebeurd is. :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 13:01

MarlindeRooz schreef:
Dat mag............!!!

Maar het valt me gewoon enorm op omdat ik Nederlands heb gestudeerd. Ik schrijf ze er niet op af, maar ik kan het gewoon niet meer “niet-zien”. :+

Wahaha ik heb een ingebouwde spellingscheck, dus ik zie 't wel... maar het hangt ook echt van de spelfouten/taalfouten af of ik 't verschrikkelijk vind of niet.

Als het inderdaad "me fiets" enzo wordt dan klinkt iemand al gauw dommer als ik 't teruglees. Maar af en toe een spelfoutje (en dt-fouten maakt bijna iedereen blijkbaar) vind ik niet zo erg. Niet iedereen is er even goed in.

Pas als ze een verslag ofzo schrijven en ze willen dat je het even nakijkt, ja dan wordt het anders.

Overigens op mijn WO-opleiding genoeg dyslecten, daar herken ik het wel van. Maar er zijn dus ook gewoon niet-dyslecten op dat niveau die maf typen af en toe. :') Dus heb de gekste dingen al gecorrigeerd, en dat op hoog medisch-wetenschappelijk niveau. Zélfs van de hyperintelligente types die cum laude afstudeerden later.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 13:04

Resistance schreef:
Vind dat die van mij toch wel in de buurt komt van een 10 haha. :+ Doet niet moeilijk ook over ouders ontmoeten, denk dat dat binnen twee weken wel gebeurd is. :')

Je kent hem pas 4 weken ofzo? Net of je dan al kan zeggen of het een 10 is.......
Hij heeft vast ook zijn minpunten maar die zie je nu nog niet, die komen na een tijd wel :)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 13:08

De minpunten worden overstraald door z'n hunk-heid geloof ik Yonker. :')
Schijnt echt god's gift to women te zijn die van Resistance.

_O- _O- _O-

Ik hou het maar op m'n vrouwenromannetjes op het moment... :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 13:12

Ik ben best goed in talen, maar op telefoon of als ik even snel iets typ komen er ook echt wel fouten voorbij. Ik geef ook niet echt om opleidingsniveau, heb heel veel mensen in mijn omgeving die geen opleiding of lage opleiding hebben en slimmer zijn dan mensen met hogere opleiding. Er is wel een groot verschil tussen goed kunnen leren/het belangrijk vinden of gewoon intelligent zijn. Hoe leg je dat goed uit?

Iemand anders nog leuke verhalen? :') Ik ben er nog niet van overtuigd dat het wat voor mij is haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 13:20

Nummus schreef:

_O- _O- _O-

:') Mijn moeder zei ook al dat het net was alsof ze een slechte vrouwenroman zat te lezen. _O- Ik klaag niet. *D

Maar zonder gekkigheid @Yonker, tuurlijk zijn er minpunten. En die zal ik ook heus gaan zien. Een paar ervan heb ik ook al "gezien", maar minpunten heeft iedereen. :) Het klikt gewoon oprecht verrassend goed, en het is prettig om iemand te hebben gevonden die echt op dezelfde lijn als ik zit, in hoe we vinden dat het leven zou moeten zijn. :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 13:21

Ja, heb iemands nummer en hij is niet zo knap als op Tinder. Ongemakkkkelijk.

En steeds mannen die kleiner blijken te zijn dan ik. :roll:

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 13:33

Resistance schreef:
Nummus schreef:

_O- _O- _O-

:') Mijn moeder zei ook al dat het net was alsof ze een slechte vrouwenroman zat te lezen. _O- Ik klaag niet. *D

Maar zonder gekkigheid @Yonker, tuurlijk zijn er minpunten. En die zal ik ook heus gaan zien. Een paar ervan heb ik ook al "gezien", maar minpunten heeft iedereen. :) Het klikt gewoon oprecht verrassend goed, en het is prettig om iemand te hebben gevonden die echt op dezelfde lijn als ik zit, in hoe we vinden dat het leven zou moeten zijn. :j
Snap dit wel hoor :j Ken mijn vriend nu bijna een jaar en voor mij heeft hij ook serieus geen echte minpunten. Er zullen vast nog wel dingen komen, maar toch.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 13:34

Het gaat er ook om dat je de minpunten ook accepteert van een ander natuurlijk. :j

Marlinde ben je heel lang of valt het mee?
Ik tref er af en toe eentje die wat te dicht bij mijn eigen lengte zit maar ik ben zelf 1.73m dus valt het heel erg mee voor mij.

MyWishMax: Ik snap wat je bedoelt! Ik geef ook geen zak om opleidingsniveau zelf, ik vind WO-ers soms wat pretentieus als je er net even een verkeerde treft. Juist de types die opleidingsniveau WEL belangrijk vinden bv. :') Dat vind ik meestal eikels.
Ik vind het belangrijk dat iemand gewoon volwassen (nou ja, je innerlijke kind mag er echt nog wel wezen hoor van mij) en stabiel is. En inderdaad, dat je er een beetje redelijk gesprek mee kan voeren.

Had ooit een date die zich blijkbaar geïntimideerd voelde door mijn opleidingsniveau. Eerst zat ie heel vaak te vragen van vind je het echt niet erg dat ik maar MBO heb gedaan, en ik steeds maar herhalen van nee hoor, echt niet. Als 't klikt maakt dat toch geen flikker uit?

Maar blijkbaar geloofde hij me niet, want halverwege de uiteindelijke date viel ie stil, heeft ie de hele tijd geen boe of bah meer gezegd, en daarna nooit meer wat van zich laten horen. _O-

Maar ook ooit een date gehad die geen zin had in een lange opleiding en MBO is gaan doen maar intussen echt alles in het leven probeerde te snappen en echt paasei nieuwsgierig was naar alles. Dus het kan alle kanten op! :) Dat was overigens echt een leuke jongen maar veel te druk voor mij, ik werd ontzettend moe van 'm... zo jammer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 13:46

@Marlinde ik dacht eerst ook dat ik niet een man wilde daten die even lang of kleiner dan ik was. Niet dat ik daar snel last van had met mijn 1.63 :+ En toen heb ik toch een paar maanden een jongen die oprecht even kort was als ik gedate, met hakken was ik langer. Bleek eigenlijk geen moer uit te maken. Gozer deed me zelfs vrouwelijker voelen dan de meeste lange mannen waar ik mee heb gedate enzo.

Ik zou er niet al teveel op focussen; als je een leuke klik hebt is lengte maar een klein detail, en het hoeft echt niets uit te maken.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 14:25

Resistance schreef:

Roze wolk. Ik vond die van mij ook heel lang een 10. Nu we samenwonen weet ik dat ie met de deur open poept en dat soort dingen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 14:27

capopjekop schreef:
Resistance schreef:

Roze wolk. Ik vond die van mij ook heel lang een 10. Nu we samenwonen weet ik dat ie met de deur open poept en dat soort dingen :')

Och, dat doe ik zelf ook. Dus daar zal het niet aan liggen. _O-

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 15:52

_O- Ik zou dan dus echt vragen of dat ook dicht kan.
Maar goh, iemand die van mij houdt zou dat toch geen enkele moeite vinden. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 15:53

Tmi mensen.. :+

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 17:53

Resistance schreef:
Nummus schreef:

_O- _O- _O-

Oh nu ben ik wel nieuwsgierig hoe hij eruit ziet!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 18:01

Me too! Sowieso ben ik vrij nieuwsgierig aangelegd dus mensen die graag willen pronken met hun mannelijk schoon houd ik niet tegen
:')

Ps moeten we niet een nieuw topic?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 18:14

Nouja ik heb dus al ooit heel bokt foto's rondgestuurd van z'n broertje _O- Dat was toen dat "leuke jongen, hoe pak ik dit aan?" Topic. :') (geen zorgen, daar uiteindelijk nooit mee op date oid geweest, enkel een keer op mijn huisfeest geweest waar hij 13 Daans (ja, echt) meebracht en uiteindelijk nog met m'n beste vriendin gebekt heeft :') uiteindelijk "zwaaide" ze hem nog uit bij de voordeur waarop hij zei: "je doet de deur toch niet dicht als ik m'n voet weghaal", waarop ze de deur maar gewoon heeft dichtgedaan, en nooit meer wat van gehoord). Die was ook gewoon echt veel te belachelijk knap. :')

Maar zijn broer is een stuk liever, haha. Veel prettiger karakter. Houdt ook van tuinieren net zoals ik. En mag er ook zeker zijn. O:) binnenkort ontmoet ik de ouders.

Ik stuur jullie wel een selfie tegen de tijd dat ik die van ons samen heb. :+ Ben toch een beetje bang dat iemand 'm herkent ofzo en dan aan 'm presenteert van: kijk wat ik nu doorgestuurd kreeg. :')

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 18:28

Jaaa foto aub :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 18:49

Jamaar dan moeten jullie wel echt oprecht beloven om de boel niet door te sturen in geval van herkenning. :')

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 18:56

Resistance schreef:
Jamaar dan moeten jullie wel echt oprecht beloven om de boel niet door te sturen in geval van herkenning. :')

Haha iedereen wil nu een privé berichtje ^

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 18:58

ik ooooook

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 19:01

Ik woon niet eens in Nederland dus ik herken hem sowieso niet :D