Denk dat een 10 ook saai zal zijn.... als alles perfect is mwah nee daar zou ik voor passen. Ik heb echt allemaal weer vreemde gesprekken op tinder en ik geniet er echt van

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Dat mag............!!!
Maar het valt me gewoon enorm op omdat ik Nederlands heb gestudeerd. Ik schrijf ze er niet op af, maar ik kan het gewoon niet meer “niet-zien”.
Resistance schreef:Vind dat die van mij toch wel in de buurt komt van een 10 haha.Doet niet moeilijk ook over ouders ontmoeten, denk dat dat binnen twee weken wel gebeurd is.
Nummus schreef:De minpunten worden overstraald door z'n hunk-heid geloof ik Yonker.
Schijnt echt god's gift to women te zijn die van Resistance.![]()
![]()
Ik hou het maar op m'n vrouwenromannetjes op het moment...
Resistance schreef:Snap dit wel hoorNummus schreef:De minpunten worden overstraald door z'n hunk-heid geloof ik Yonker.
![]()
Ik hou het maar op m'n vrouwenromannetjes op het moment...Mijn moeder zei ook al dat het net was alsof ze een slechte vrouwenroman zat te lezen.
Ik klaag niet.
![]()
Maar zonder gekkigheid @Yonker, tuurlijk zijn er minpunten. En die zal ik ook heus gaan zien. Een paar ervan heb ik ook al "gezien", maar minpunten heeft iedereen.Het klikt gewoon oprecht verrassend goed, en het is prettig om iemand te hebben gevonden die echt op dezelfde lijn als ik zit, in hoe we vinden dat het leven zou moeten zijn.
Resistance schreef:Vind dat die van mij toch wel in de buurt komt van een 10 haha.Doet niet moeilijk ook over ouders ontmoeten, denk dat dat binnen twee weken wel gebeurd is.
capopjekop schreef:Resistance schreef:Vind dat die van mij toch wel in de buurt komt van een 10 haha.Doet niet moeilijk ook over ouders ontmoeten, denk dat dat binnen twee weken wel gebeurd is.
Roze wolk. Ik vond die van mij ook heel lang een 10. Nu we samenwonen weet ik dat ie met de deur open poept en dat soort dingen
Resistance schreef:Nummus schreef:De minpunten worden overstraald door z'n hunk-heid geloof ik Yonker.
![]()
Ik hou het maar op m'n vrouwenromannetjes op het moment...Mijn moeder zei ook al dat het net was alsof ze een slechte vrouwenroman zat te lezen.
Ik klaag niet.
![]()
Maar zonder gekkigheid @Yonker, tuurlijk zijn er minpunten. En die zal ik ook heus gaan zien. Een paar ervan heb ik ook al "gezien", maar minpunten heeft iedereen.Het klikt gewoon oprecht verrassend goed, en het is prettig om iemand te hebben gevonden die echt op dezelfde lijn als ik zit, in hoe we vinden dat het leven zou moeten zijn.