Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Michelle77 schreef:Geen handtekening of iets. In de app was die na ruim een week ineens op bezorgd (na het starten van het onderzoek...)
Op woensdag zou het bezorgd worden, op vrijdag kwam er een ander pakje. Ik heb de bezorger gevraagd, of hij woensdag ook deze wijk had. Ja zegt hij. Ik leg het uit, nee, ben hier niet geweest.
Heb geloof ik geen rechtsbijstand.
Nymeria schreef:Hippe schoenen komen er al voorbij! Hier een mini die nog niet loopt, dus voorlopig alleen adidasjes en nikes aan in de wandelwagen.
Londen klinkt zo wel erg aantrekkelijk met een peuter, ga ik zeker onthouden.
@Cemlys, wat een super leuk jurkje!
@Michelle super gave rendiertrui. Ik vind de glitterlegging er cool bij, maar glitter is dan ook mijn favoriete kleur. (en mijn man is daarom zooo blij dat we een zoon hebben ivp een dochter)
@Bayja: leuk, twinning! Waar zijn de truien van?
Hier nog een grote Tumble 'n Dry bestelling gedaan.. kon het niet laten. Ik weet nog niet of ik alles houd, even kijken hoe het te combineren is. Was ook lastig om bijpassende maten overal te krijgen, wilde 80 en 86 afwisselen.
[ [url=m/kE49qJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cSy8on.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dS9QT4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mYYe4Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VivVkk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PFpUPv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Michelle77 schreef:Dit staat in de uitslag van het onderzoek:
Om te achterhalen wat er met uw zending is gebeurd, heb ik navraag gedaan bij de chauffeur. Deze geeft echter aan dat de zending is bezorgd op het adres van de geadresseerde. Onze track & trace gegevens en de rit van de chauffeur laten ook niets zien dat afwijkt.
Tja ik vrees dat ik gewoon de sjaak ben. Zij zeggen dat het bezorgd is, ik kan niet bewijzen dat het NIET bezorgd is. Ik kan alleen hopen dat Jayno coulant is/ervoor verzekerd is. Gaat toch om 67 euro wat ik moet betalen zonder spullen te hebben.
Was op 17 oktober dat het bezorgd zou moet worden en ruim een week later stond er ineens bezorgd op 17/10. Tot dat moment stond het op bezorger is onderweg.