Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 20:31

Wij willen volgend jaar ook nog even paar dagen naar london. Heerlijk! Mijn favoriete stad!
Mooie dc martens!

Vanmiddag nog 2 maillotjes gehaald. Een okergele en een blauwe.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 20:38

Oh wat een leuke bestelling! Succes met kiezen.

Sweaterdress gaat er wel komen, maar even kijken met wat voor legging, misschien een oud roze maillot gewoon.

Vraagje, weet iemand wat mijn rechten zijn?

Een paar weken geleden zou er een pakje bezorgd worden. Post.nl app bleef staan op bezorger is onderweg. Verzender (jayno) heeft een paar dagen later contact opgenomen (op mijn initiatief) met post.nl om een onderzoek op te starten. Postbezorger gesproken en die is niet bij ons geweest.

Na ruim een week stond er ineens in de app: bezorgd.

Ik kreeg gister mail, de uitslag van het post.nl onderzoek is dat het pakje gewoon bezorgd is.

Maar ik heb gewoon geen pakje ontvangen. Ben bij de halve straat geweest om te checken, geen briefje id bus, helemaal niets.

Maar ik heb wel een afterpay factuur dus ik ben gewoon de banketstaaf. Zal moeten betalen... Maar heb geen spullen. Wat nu?

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 20:58

Wat slecht!

Heeft post.nl jouw handtekening? Want het lijkt me dat dat op hun bezorgingsbewijs hoort te staan?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 21:00

Heb je rechtsbijstand?

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 21:25

Geen handtekening of iets. In de app was die na ruim een week ineens op bezorgd (na het starten van het onderzoek...)

Op woensdag zou het bezorgd worden, op vrijdag kwam er een ander pakje. Ik heb de bezorger gevraagd, of hij woensdag ook deze wijk had. Ja zegt hij. Ik leg het uit, nee, ben hier niet geweest.

Heb geloof ik geen rechtsbijstand.

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 21:30

Michelle77 schreef:
Geen handtekening of iets. In de app was die na ruim een week ineens op bezorgd (na het starten van het onderzoek...)

Op woensdag zou het bezorgd worden, op vrijdag kwam er een ander pakje. Ik heb de bezorger gevraagd, of hij woensdag ook deze wijk had. Ja zegt hij. Ik leg het uit, nee, ben hier niet geweest.

Heb geloof ik geen rechtsbijstand.

Kruip even uit meeleesmodus, maar het kan zijn dat hij toch bij de buren is of later nog bezorgd wordt.
Hier een keer beide situaties gehad. Bij de eerste situatie was er geen briefje achtergelaten en hebben we de halve buurt afgezocht naar het pakketje. Bij de tweede situatie stond het op donderdag op bezorgd maar werd het pas de dinsdag daarna bezorgd.. Hoop dat dat van jou ook snel terecht is! :)

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 21:33

Ik zou weer met post.nl bellen en zeggen wat de bezorger aangegeven heeft een hoe zij dit gaan oplossen. Geef ook duidelijk aan dat dit hun probleem is en niet het jouwe.. als ze niet meewerken zou ik zeggen dat ik anders genoodzaakt ben vervolgstappen te ondernemen. Maar ik weet niet of dit bij jou past?

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 21:36

Is het niet bij zo'n afhaalpunt bezorgd misschien? Dat ze geen briefje in je bus hebben gedaan?

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 21:41

Dit staat in de uitslag van het onderzoek:

Om te achterhalen wat er met uw zending is gebeurd, heb ik navraag gedaan bij de chauffeur. Deze geeft echter aan dat de zending is bezorgd op het adres van de geadresseerde. Onze track & trace gegevens en de rit van de chauffeur laten ook niets zien dat afwijkt.

Tja ik vrees dat ik gewoon de sjaak ben. Zij zeggen dat het bezorgd is, ik kan niet bewijzen dat het NIET bezorgd is. Ik kan alleen hopen dat Jayno coulant is/ervoor verzekerd is. Gaat toch om 67 euro wat ik moet betalen zonder spullen te hebben.

Was op 17 oktober dat het bezorgd zou moet worden en ruim een week later stond er ineens bezorgd op 17/10. Tot dat moment stond het op bezorger is onderweg.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 21:46

Heb je echt overal gekeken?
Soms tref ik hier pakketjes aan op de gekste plekken....

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 21:48

Nymeria schreef:
Hippe schoenen komen er al voorbij! Hier een mini die nog niet loopt, dus voorlopig alleen adidasjes en nikes aan in de wandelwagen.

Londen klinkt zo wel erg aantrekkelijk met een peuter, ga ik zeker onthouden.

@Cemlys, wat een super leuk jurkje!
@Michelle super gave rendiertrui. Ik vind de glitterlegging er cool bij, maar glitter is dan ook mijn favoriete kleur. (en mijn man is daarom zooo blij dat we een zoon hebben ivp een dochter :') )
@Bayja: leuk, twinning! Waar zijn de truien van?

Hier nog een grote Tumble 'n Dry bestelling gedaan.. kon het niet laten. Ik weet nog niet of ik alles houd, even kijken hoe het te combineren is. Was ook lastig om bijpassende maten overal te krijgen, wilde 80 en 86 afwisselen.

[ [url=m/kE49qJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cSy8on.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dS9QT4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mYYe4Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VivVkk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PFpUPv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vind de laatste trui echt heel gaaf!

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 21:49

Michelle77 schreef:
Dit staat in de uitslag van het onderzoek:

Om te achterhalen wat er met uw zending is gebeurd, heb ik navraag gedaan bij de chauffeur. Deze geeft echter aan dat de zending is bezorgd op het adres van de geadresseerde. Onze track & trace gegevens en de rit van de chauffeur laten ook niets zien dat afwijkt.

Tja ik vrees dat ik gewoon de sjaak ben. Zij zeggen dat het bezorgd is, ik kan niet bewijzen dat het NIET bezorgd is. Ik kan alleen hopen dat Jayno coulant is/ervoor verzekerd is. Gaat toch om 67 euro wat ik moet betalen zonder spullen te hebben.

Was op 17 oktober dat het bezorgd zou moet worden en ruim een week later stond er ineens bezorgd op 17/10. Tot dat moment stond het op bezorger is onderweg.

Hopelijk komt het pakje nog te boven of komt winkel tegemoet.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 22:05

Mies laat je het weten hoe het afloopt, succes ermee heel vervelend

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 22:15

tita schreef:
Mies laat je het weten hoe het afloopt, succes ermee heel vervelend

Thanx

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 22:30

Heh wat vervelend zeg! Kan me je frustratie heeeel goed voorstellen... hopelijk duikt het pakketje toch nog ergens op.. niet leuk!

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 08:48

Michelle: hier hetzelfde gehad en toen kwam het pakket een week later. Hoop dat je pakket aankomende week alsnog komt en dat de webshop je anders tegemoet komt. Vervelende situatie.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 09:02

Jeetje dat is balen zeg! Tegenwoordig heb je natuurlijk ook zelden nog een vaste postbode waardoor dit soort dingen helemaal niet meer goed na te vragen is, niet bepaald een vooruitgang.

Webshop moet wel extreem coulant zijn om hier iets mee te doen want niemand gaat natuurlijk die spullen aan hen vergoeden als ze "officieel bezorgd" zijn want dat wekt toch de indruk dat ze met een ontvanger te maken hebben die een spelletje met ze speelt :(:)

Hoe hebben ze verzonden, moest er getekend worden voor het pakket?
Want dan zou PostNL een handtekening moeten kunnen laten zien.

Valkuil daarvan is echter weer dat het gebeurt dat een bezorger zelf een handtekening zet zo van "bezorgd" en het pakket dan vervolgens ergens neerzet. In schuurtje, onder afdakje, in auto als die niet dicht zat, hier heb ik tijden later zelfs een keer een DHL pakketje gevonden onder een omgekeerde speciekuip achter het huis 8)7 En heb online al eens gelezen dat iemand een keer een pakketje gevonden had in de Kliko want daar stond het lekker droog :')

Maar als het de hele tijd niet bezorgd was op de app en dan ineens wel, en ze zeggen dat ze met de bezorgende chauffeur gesproken hebben....als die nog zo goed weet dat die het werkelijk bezorgd heeft, dan weet hij vast wel wat meer details te vertellen zou je denken? Waar is dan de handtekening / waarom pakket niet afgemeld als zijnde bezorgd? Toch niet ergens neergezet?

Ik zou toch een beetje doorvragen als ik jou was :j
En vooralsnog niet betalen.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 09:34

Bij mij ligt het geregeld in de blauwe container. Staat dan wel op het briefje dat ze in de bus doen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 09:43

Dat briefje is echt funest als ze dat vergeten, dan zoek je je rot...

Ik heb ook wel eens gehad dat het briefje bij een klant tussen de kranten terecht was gekomen, en in 1 klauw vol vanaf de deurmat dus bij het oud papier was gemikt :P Gelukkig nam ze de moeite om toch even op onderzoek uit te gaan en kon ze het toen nog vinden en kwam het pakje toch nog terecht *\o/*

Het is gewoon een gedoetje soms met die pakketten... absoluut niet waterdicht allemaal helaas.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 09:50

Het is nu ruim 2,5 week geleden. Geen briefje of iets. Vind het helemaal niet erg als ze het ergens neerleggen, maar wel laten weten.

Ik vind het wel frappant dat de zending een week op 'bezorger is onderweg' staat en nadat er een onderzoek gestart is, er ineens staat 'bezorgd' en dan ook gewoon op de originele datum.

Geen idee of er getekend moest worden.

@appeltje, zijn nu 2,5 week verder.

Baal er behoorlijk van.

Maar was al bang dat ik totaal geen rechten heb en gewoon moet betalen en geen spullen heb.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 12:43

Had ik hier nou ooit gelezen dat je bobo choses anders moest wassen?

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 13:04

@Michelle; weet je zeker dat de postbezorger het niet gewoon bij een pakketpunt heeft afgegooid? Hier ook wel eens een pakket kwijt geweest, ging ik voor een ander pakket naar het punt bij de Emté, lag er dus nog een. Ook nooit een briefje van in de bus gehad. En heb je anders een rechtsbijstandsverzekering? Ik lees op internet dat de webshop aansprakelijk is, maar hoe dat zit als Post NL zegt afgeleverd te hebben weet ik niet..

Ik kwam toevallig deze nieuwe velvet legging tegen op internet, en heb m direct via MP goedkoper kunnen scoren! Ben erg benieuwd! Wil nu eigenlijk ook de Nikes van de foto 8-)
Afbeelding

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 13:04

:oo <3

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 13:06

In het onderzoek staat dat het is bezorgd op het adres van de ontvanger.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 13:10

Michelle77 schreef:
In het onderzoek staat dat het is bezorgd op het adres van de ontvanger.

Kunnen ze daar een handtekening van laten zien?