Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Somebitch schreef:Ja heb ik gehoord van die boete maar dat gaat dus mooi niet door he..
De eigenaren van de cafe's krijgen een boete.. Als hun dan ook iemand zien roken in hun cafe moeten ze diegene erop aanspreken..
Tja.. Tuurlijk ik let wel op.. Maar express roken in een cafe zal ik niet!
Somebitch schreef:Needje schreef:En ik zeg alleen dat ik wel degelijk de dupe kan worden van jouw alcoholgebruik.
Inderdaad.. Kijk maar naar ruzie's ed. die vaak ook met alcohol te maken hebben.
saffire schreef:Mareeq schreef:Als het rookverbod ook voor discotheken geldt, ruik je niks anders meer dan zweet.
Liever rooklucht dan zweetlucht!
inderdaad zeg ook lekker zweetlucht![]()
en ik vind mensen die dronken zijn irritanter dan mensen die roken
en alcohol kan ook veel schade aanrichten
Mystica schreef:Het rookverbod gaat over personeel, niet over klanten/gasten/bezoekers
Blue_Eyes schreef:Mystica schreef:Het rookverbod gaat over personeel, niet over klanten/gasten/bezoekers
Mystica schreef:Het rookverbod wordt ingevoerd zodat personeel rookvrij kan werken, niet zodat niet rokers weer "veilig" uit kunnen gaan. Dat is slecht een voor die personen een fijne bijkomstigheid.
cojolly schreef:Lang zal dit waarschijnlijk niet gaan duren het is even wachten op het eerste proces, een hoop kroegbazen staan hier al op te wachten, even als een hoop advocaten.
MISTRAL94 schreef:cojolly schreef:Lang zal dit waarschijnlijk niet gaan duren het is even wachten op het eerste proces, een hoop kroegbazen staan hier al op te wachten, even als een hoop advocaten.
Wat zal niet lang duren?
yvvv schreef:@katiavl: Ik had het ook over Amerika... Daar heb je je voor- tot nagerecht binnen een half uur op, het praatje voor na het eten doe je in de auto, zodat je kan roken... in Nederland is uit eten gaan niet voor het uit eten gaan, maar voor de gezelligheid. Praatje tussendoor, praatje achteraf... Ik ben bang dat dat juist gaat verdwijnen en dat de Amerikaanse uiteet-stijl hiernaar toe vliegt...