Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cindeeh schreef:Ik heb zojuist gebeld met een dansschool hier in de buurt. We zijn wel aan de late kant maar de eigenaar van de dansschool wil ons gratis(!) 2/3 privélessen geven zodat we vervolgens kunnen instromen in de groep
Mijn vriend is nog niet helemaal overtuigd, ookal wil hij stiekem toch wel, dus ik heel benieuwd. We kunnen aanstaande woensdag al beginnen.
In wat voor kleding dansen jullie eigenlijk? Ik heb nogal slechte voeten dus weet niet of ik de eerste tijd wel op hakken kan dansen, is neit verplicht toch?
Cindeeh schreef:Heb net even zitten vergelijken tussen 2 dansscholen bij ons in de buurt, hebben we dus de duurste genomen. Kan mezelf wel even voor de kop slaan, maargoed als het maar leuk is, daarna kunnennwe altijd overstappen mocht dat echt te duur worden.
Is een dansseizoen trouwens een jaar of een half jaar.
Wineds schreef:Seizoenen verschillen per dansschool! Bij ons heb je les gedurende het gehele collegejaar en we krijgen ballroom en latin door elkaar.
NoiRaM: wat een mazzel, dat zou ik ook wel willen!
Heb net een paar filmpjes gekregen van de ballroom van afgelopen zondag. Filmpjes van de latin krijg ik nog. Hier een filmpje van onze wals waarmee we op de eerste plaats waren gezet