Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mickey schreef:Vergeet niet dat met dit geld ook eventueel mensen betaald kunnen worden om daar te helpen en ze de juiste middelen te geven.
Bunbun schreef:Dat klopt gedeeltelijk faye.
Als Lielle zou verliezen dan gaat mijn geld sowieso nog naar Azië.
Maar waar de discussie nu eigenlijk om draait is dat je niet 100 euro aan Lielle kan beloven en diezelfde 100 euro aan Mickey.
Ofwel geef je elk 50 ofwel geef je ze elk 100 (en ben je 200 kwijt).
faye schreef:Grappig dat elke veiler zijn eigen regels mag bepalen.
Jacquelien schreef:Hier val ik toch wel over, het is toch een vrijwillige dienst doe geboden wordt en het geld gaat naar Azië?!![]()
Als iemand sponsort is dat neem ik aan ten behoeve van Azië, niet omdat diegene zo graag wil dat Lielle (of iemand anders) een keer een ritje maakt op Tol. Dan wil diegene ook zeker weten dat dat geld naar Azië gaat, anders kan die het beter direct aan 555 over maken....
Yessy schreef:Het probleem is alleen, dat als ze aan het einde nou lief willen zijn en beide (of alle drie) laten rijden, ze niet het bedrag van alle drie krijgen, omdat dit bedrag er niet is, sommige mensen hebben dan voor beide geld erbij gezet, maar hebben het maar 1x en geen 2x.
faye schreef:Het is wel een standaard veiling, alleen de bieders regelen hun geld op die manier die ze willen. het veiling principe blijft hetzelfde!
Oscar schreef:Maar dan heb je het over een persoonlijke beslissing en niet voor de algemeen geldende regel