Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sypheron schreef:Peter R de Vries is naar mijn mening wat te sensationeel weer. Denk ook niet dat hij er nu al aan zal beginnen. Hij zit liever bovenop de sensatie met grote zaken. Als je het naar Peter brengt btw, dan staan de kranten er ook binnen de korste keren vol van en dat willen we juist (nog) niet.
Charos schreef:Peter R de Vries is misschien wel een goed idee om hem dit persoonlijk voor te leggen en hem dit topic te laten lezen. Misschien heeft hij nog tips mogelijkheden om dit op te lossen?
Justy schreef:Nederlandse staatsburgers hebben geen visum nodig voor een bezoek aan Brazilië. ... Zonder visum kun je maximaal 90 dagen in Brazilië blijven
Van de site www.wereldreis.net/tips/br-info.html
Charos schreef:via de site kan een mailtje gestuurd worden, misschien dat hij ons een tip kan geven hoe te handelen. Weet niet of hij iets op aanvraag stil kan houden?
Mercury schreef:wat wil je nou precies met frankrijk dan?
als je er meer over wilt weten dan moet je het maar zeggen want dan ga ik het vragen. en ik vertrouw er op dat die informatie correct is.
Marieke schreef:Toch zou ik heel graag het verhaal van de andere kant willen horen.
Bart ik snap niet zo goed waarom dat niet kan.Lijkt me niet meer dan normaal om die kant eens te horen.
Die andere kant heeft dus schijnbaar een heel ander verhaal, blijkbaar slaan we hier dus om naar 1 kant. Als dat echt zo is doen we op dit moment heel wat mensen schaden aan, maar zeker Lotte en haar familie. Het lijkt me beter om het tegen bericht te horen te krijgen zodat alles goed belicht wordt.
Met de berichten die ik hoor kan ik niks anders doen dan me vreselijke zorgen te maken, en Bart, jij bent op dit moment waarschijnlijk de enige die dat zou kunnen veranderen! Dus.......
frostwood schreef:Hmmm, er schiet me wat te binnen, Lotte scheen iets negatiefs te hebben, maar dat kan veroorzaakt worden door verschillende dingen.
Ook door negatieve geesten, die volgens de sekte dus negatief zijn.
haar moeder is overleden, misschien probeerde ze haar te beschermen tegen al die gevaren, en die sekte zag dat natuurlijk als een mega grote bedrijging, als je zo gaat nadenken, kan het toch wel een ebetje in elkaar vallen....
frostwood schreef:Hmmm, er schiet me wat te binnen, Lotte scheen iets negatiefs te hebben, maar dat kan veroorzaakt worden door verschillende dingen.
haar moeder is overleden, misschien probeerde ze haar te beschermen tegen al die gevaren, en die sekte zag dat natuurlijk als een mega grote bedrijging, als je zo gaat nadenken, kan het toch wel een beetje in elkaar vallen....
leentje"]
[quote="frostwood schreef:Hmmm, er schiet me wat te binnen, Lotte scheen iets negatiefs te hebben, maar dat kan veroorzaakt worden door verschillende dingen.
haar moeder is overleden, misschien probeerde ze haar te beschermen tegen al die gevaren, en die sekte zag dat natuurlijk als een mega grote bedrijging, als je zo gaat nadenken, kan het toch wel een ebetje in elkaar vallen....