Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:12

Peter R de vries doet niks zonder de media en het laatste wat Lotte wil/wat goed voor Lotte is, is dat de media word ingeschakeld.

Anouk01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:13

Zouden ze dat boek niet gewoon in een boekenwinkel hebben? Anders cross ik daar wel even heen..Kijken of er nog informatie in staat...

Marieke

Toch zou ik heel graag het verhaal van de andere kant willen horen.

Bart ik snap niet zo goed waarom dat niet kan. Verward Lijkt me niet meer dan normaal om die kant eens te horen.

Die andere kant heeft dus schijnbaar een heel ander verhaal, blijkbaar slaan we hier dus om naar 1 kant. Als dat echt zo is doen we op dit moment heel wat mensen schaden aan, maar zeker Lotte en haar familie. Het lijkt me beter om het tegen bericht te horen te krijgen zodat alles goed belicht wordt.

Met de berichten die ik hoor kan ik niks anders doen dan me vreselijke zorgen te maken, en Bart, jij bent op dit moment waarschijnlijk de enige die dat zou kunnen veranderen! Dus.......

Daihyo

Dat zou ook kunnen frostwood!

Charaz

Sypheron schreef:
Peter R de Vries is naar mijn mening wat te sensationeel weer. Denk ook niet dat hij er nu al aan zal beginnen. Hij zit liever bovenop de sensatie met grote zaken. Als je het naar Peter brengt btw, dan staan de kranten er ook binnen de korste keren vol van en dat willen we juist (nog) niet.

via de site kan een mailtje gestuurd worden, misschien dat hij ons een tip kan geven hoe te handelen. Weet niet of hij iets op aanvraag stil kan houden?

Sypheron

In Frankrijk zit dus dat centrum waar ze ook prive consulting doen etc. Volgens mij doelt Cody op de adresgegevens van dit oord.

Gerrie

Charos schreef:
Peter R de Vries is misschien wel een goed idee om hem dit persoonlijk voor te leggen en hem dit topic te laten lezen. Misschien heeft hij nog tips mogelijkheden om dit op te lossen?

Met een kenteken/merk va nde auto komen we al wat verder.

Als ze via schiphol vertrokken zijn moet die auto toch op langparkeren staan??

sjokkemeule

Sypheron schreef:
Hmm visa, daar zeg je idd ook weer wat. .

Eeeej, ik kraam niet altijd onzin uit vriend Ach gut

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:14

Justy schreef:
Nederlandse staatsburgers hebben geen visum nodig voor een bezoek aan Brazilië. ... Zonder visum kun je maximaal 90 dagen in Brazilië blijven

Van de site www.wereldreis.net/tips/br-info.html

Visum hoef je dus niet van tevoren aan te vragen, kun je ter plekke op het vliegveld kopen. En in 90 dagen kan een hoop gebeuren... Scheve mond

BloemBloem

Jullie weten zeker dat het een paspoort was wat ze op ging
halen geen ID, want als het een ID was dan zou ze Brazillië niet
eens inkomen

Sypheron

Charos schreef:
via de site kan een mailtje gestuurd worden, misschien dat hij ons een tip kan geven hoe te handelen. Weet niet of hij iets op aanvraag stil kan houden?

Eerlijk gezegd denk ik dat hij met de zaak gaat lopen en het zelf op wil lossen...en daarna in de publiciteit naar buiten brengt. Vind het nogal een egoistisch manneke.. mijn mening Bloos

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:15

Mercury schreef:
wat wil je nou precies met frankrijk dan?
als je er meer over wilt weten dan moet je het maar zeggen want dan ga ik het vragen. en ik vertrouw er op dat die informatie correct is.

Ik vraag me gewoon hardop af of ze wel echt naar Brazilië zijn gegaan.
Ze zijn vanochtend zeer waarschijnlijk met een vlucht naar Parijs vertrokken. Vader's doel van de reis is de negatieve energieën van Lotte uitbannen, het is duidelijk dat het geen vakantiereisje is, maar dat de vader een duidelijk doel heeft voor Lotte.
De vader is aangesloten bij Omnicum. Hij is al eerder op cursus geweest in Frankrijk. Waarom nu niet met het gezin??
Ik zou er niet raar van staan te kijken in ieder geval.
Laatst bijgewerkt door Cody op 04-06-04 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Amanda_T

Charos. Ik denk dat dat een heel slim idee is. Peter R de Vries heeft ervaring met zulke zaken. Hij kan dat aangeven of het slim is om actie te ondernemen. En misschien kan hij ons verder helpen. Hij heeft ook vel connecties. Ik word helemaal akelig van dit topic. En ik zal het een beetje volgen, om te kijken of er al progressie is. Maar als ik alles lees, dan krijg ik steeds minder hoop, en dat is iets wat ik wil voorkjomen. Als ik kan helpen, met iets opzoeken of doen op internet, zeg het maar. Ik ben ziek thuis, dus ik kan ook niet. Al kan ik nu niet bellen, mailen enz wel. Maar bellen gaat jammergenoeg niet. Ik ben bereid te helpen!

Nathalie

Gerrie schreef:
Met een kenteken/merk va nde auto komen we al wat verder.

Als ze via schiphol vertrokken zijn moet die auto toch op langparkeren staan??

Zover ik weet zijn ze niet met eigen auto. Vader zei namelijk aan de telefoon "Ik hang op, ik moet nog spullen inpakken en ze komen ons zo halen"

Justy

Marieke ik ben het met je eens!! Als er iets is wat mijn zorgen kan wegnemen, graag!! Ik maak me zorgen op basis van wat we nu weten, en dat vind ik niet bepaald geruststellend...

Blackje

ik moet zo werken, hoop dat om 3 uur de tante gevonden is en meet kan vertellen.
Succes verder en ik lees het allemaal zo snel mogelijk!

Faas

Marieke schreef:
Toch zou ik heel graag het verhaal van de andere kant willen horen.

Bart ik snap niet zo goed waarom dat niet kan. Verward Lijkt me niet meer dan normaal om die kant eens te horen.

Die andere kant heeft dus schijnbaar een heel ander verhaal, blijkbaar slaan we hier dus om naar 1 kant. Als dat echt zo is doen we op dit moment heel wat mensen schaden aan, maar zeker Lotte en haar familie. Het lijkt me beter om het tegen bericht te horen te krijgen zodat alles goed belicht wordt.

Met de berichten die ik hoor kan ik niks anders doen dan me vreselijke zorgen te maken, en Bart, jij bent op dit moment waarschijnlijk de enige die dat zou kunnen veranderen! Dus.......

Omdat mensen bang zijn voor hun eigen hachje MArieke Verdrietig . Helaas zijn ze waarschijnlijk niet bang om de boel zo mogelijk te publiceren als Lotte straks terug is en het zgn. dankzij bokt is

leentje

frostwood schreef:
Hmmm, er schiet me wat te binnen, Lotte scheen iets negatiefs te hebben, maar dat kan veroorzaakt worden door verschillende dingen.
Ook door negatieve geesten, die volgens de sekte dus negatief zijn.

haar moeder is overleden, misschien probeerde ze haar te beschermen tegen al die gevaren, en die sekte zag dat natuurlijk als een mega grote bedrijging, als je zo gaat nadenken, kan het toch wel een ebetje in elkaar vallen....

dit is echt pure speculatie en opfokken, bovendien is haar moeder overleden aan kanker, dit gaat WEL richting laster hoor

zoals al eerder gezegd: laat ons het bij de feiten houden

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:16

frostwood schreef:
Hmmm, er schiet me wat te binnen, Lotte scheen iets negatiefs te hebben, maar dat kan veroorzaakt worden door verschillende dingen.

haar moeder is overleden, misschien probeerde ze haar te beschermen tegen al die gevaren, en die sekte zag dat natuurlijk als een mega grote bedrijging, als je zo gaat nadenken, kan het toch wel een beetje in elkaar vallen....

Om het nog amar eens neer te zetten, de helft leest er overheen, of het gaat allemaal te snel [/b]

Anoniem

obelix schreef:
Telefoonnr van schiphol : Telefoon +31 (0) 20 601 9111

(zoals op de site vermeld )

Is er niemand die op een reisburo werkt? Volgens mij is er via dat computerprogramma ook wel wat te vinden.

Gerrie

Nathalie schreef:

Zover ik weet zijn ze niet met eigen auto. Vader zei namelijk aan de telefoon "Ik hang op, ik moet nog spullen inpakken en ze komen ons zo halen"

Dus het gaat hier om meerdere personen !
Niet alleen het gezin....

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:17

leentje"]
[quote="frostwood schreef:

haar moeder is overleden, misschien probeerde ze haar te beschermen tegen al die gevaren, en die sekte zag dat natuurlijk als een mega grote bedrijging, als je zo gaat nadenken, kan het toch wel een ebetje in elkaar vallen....

dit is echt pure speculatie en opfokken, bovendien is haar moeder overleden aan kanker, dit gaat WEL richting laster hoor

zoals al eerder gezegd: laat ons het bij de feiten houden
[/quote]

Het is maar net hoe zwaar je in dit soort dingen geloofd, en wat heeft dit nou weer met laster te maken, ik probeer alleen maar een verklaring te vinden...

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:17

"Ze" van het taxibedrijf?

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:18

Gerrie schreef:
Dus het gaat hier om meerdere personen !
Niet alleen het gezin....

ja dat was inderdaad ook het 1e wat ik dacht. Pervinco als je die buurvrouw staks aan de foon hebt kan je dan niet vragen of dat zed heeft gezien hoe lotte vannacht is weggegaan!? Misschien heeft ze wel iets gezien..

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:18

Dit vind ik wel heel vergezocht frostwood... Trouwens, ik begreep dat haar vader pas na de dood van zijn vrouw met Omnicum in aanraking kwam.