Roosch schreef:[ Afbeelding ]
Deken heeft de stempel "goedgekeurd " geloof ik. Er komen heel veel knorretjes uit poes.
Zo leuk.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Roosch schreef:[ Afbeelding ]
Deken heeft de stempel "goedgekeurd " geloof ik. Er komen heel veel knorretjes uit poes.
echt superleuk al die uitpakfoto's, vooral de beesten die helpen! Sky_As schreef:Wauw, Wauw, wauw
....
Lieve Secret bunny (of mag ik Cheytjuh zeggen, want ik gok dat jij mijn secret bunny bent
)
Ik ben er stil van.... Wat een pakket!
Super bedankt! Ook mijn zoontje en kat zullen er helemaal blij mee zijn, en dat maakt mij nog gelukkiger.
Het begon al met de doos openen... Tot aan de nok toe gevuld
[ Afbeelding ]
Alles er uit halen, dat vond de kat al fantastisch
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Toen alles uitgepakt, wat een werk!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En de Lieve kaartjes met hints
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik moest toch nog even puzzelen en wat mensen doorlichten, maar dan kan het bijna niet anders dan dat jij mijn secret bunny bent @ cheytjuh
Nogmaals super bedankt, wat een feestje om mee te mogen doen en dit uit te mogen pakken
Ps: niet alleen kat en kind blij, mijn grote kind aka vriend heeft het suikerbrood al voor 3/4e op....
Ik heb tot het laatst nog gedacht : heb ik het allemaal wel goed gedaan, maar zo fijn dat je er zo blij mee bent
Meer dan gegund en dank je dat je mijn lootje was
Cheytjuh schreef:Sky_As schreef:Wauw, Wauw, wauw
....
Lieve Secret bunny (of mag ik Cheytjuh zeggen, want ik gok dat jij mijn secret bunny bent
)
Ik ben er stil van.... Wat een pakket!
Super bedankt! Ook mijn zoontje en kat zullen er helemaal blij mee zijn, en dat maakt mij nog gelukkiger.
Het begon al met de doos openen... Tot aan de nok toe gevuld
[ Afbeelding ]
Alles er uit halen, dat vond de kat al fantastisch
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Toen alles uitgepakt, wat een werk!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En de Lieve kaartjes met hints
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik moest toch nog even puzzelen en wat mensen doorlichten, maar dan kan het bijna niet anders dan dat jij mijn secret bunny bent @ cheytjuh
Nogmaals super bedankt, wat een feestje om mee te mogen doen en dit uit te mogen pakken
Ps: niet alleen kat en kind blij, mijn grote kind aka vriend heeft het suikerbrood al voor 3/4e op....
Oooh ik ben blij dat het is goedgekeurdIk heb tot het laatst nog gedacht : heb ik het allemaal wel goed gedaan, maar zo fijn dat je er zo blij mee bent
Meer dan gegund en dank je dat je mijn lootje was

)
.

EmptyWords schreef:[ Afbeelding ]
De hint goed lezen is blijkbaar erg ingewikkeld, maar ik denk dat ik eruit ben.
@Sky_as, mag ik jou bedanken voor het mooie en uitgebreide pakket?