Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moska schreef:‘Onze ‘ bouwvakkers luisteren gelukkig naar radio Veronica. Ik erger me wel aan het feit dat ik drie kwartier geleden al geroepen heb dat de lunch klaarstaat. De gebakken eieren zijn inmiddels weer koud
Zebrastreep schreef:Altijd als mijn ouders op vakantie gaan gaat er of iets stuk of gebeuren er dingen waar ik geen verstand van heb. Net klapte het stroom eruit toen ik een lamp aan deed. Ik schrok mij wild. Beetje paniek want is er kortsluiting of hoe maak ik dit.
Was heel simpel achteraf, maar goed de lamp is gelukkig alleen stuk. Schakelaar omgezet en nu doet alles het weer.
We kunnen weer koken in ieder geval.
Lalladidoo schreef:DuoPenotti schreef:Dat mijn lieve kleine hondje weer een oorontsteking heeft.
Hopelijk werkt de antibiotica snel.
Beterschap voor je hondje. Oorontsteking is naar
Sanniejtjuh schreef:Ik had een uitgebreide reactie getypt, en die was ineens foetsie op mijn telefoon.
Ik zag dat het nogal wat stof doet opwaaien dat Suzanne F. mij aanraade om eens in het GLP-1 topic te kijken.
En dat begrijp ik. Ik heb een eetstoornis. Ik ben hier alweer even geleden een half jaar in (groeps)therapie geweest. Het gaat met vallen en opstaan, en soms is er iets dat triggert en dan heb ik daar mentaal veel last van.
Ik ben zelf van mening dat dit soort medicatie mij niet gaat helpen. Wat niet zegt dat dat het voor andere wel kan zijn.
Mijn gewicht is een trigger. Al ben ik nooit zo zwaar geweest als de mensen die ik tijdens therapie ontmoet heb. Ik was “slechts” 20 kg te zwaar.
Het lukte mij uiteindelijk om op het mentaal stukje te foccusen, niet te luisteren naar dat kritische stemmetje in mijn hoofd. Totdat ik bijvangst had op een MRI, en het voor mij medisch noodzakelijk is die kilo”s te verliezen. Ik heb er nog 8 te gaan. Maar de druk die er gevoelsmatig op ligt maakt het heel lastig.
Ik heb 2 vriendinnen die ik via die therapie groep ken, en beide hebben uiteindelijk medicatie gebruikt om af te vallen, of zijn daar mee begonnen. Maar ik ken en hoor dus ook de keerzijde ervan, de bijwerkingen. Het weer aankomen bij stoppen omdat je je gewoontes/levenstijl niet aanpast.
Voor mij persoonelijke situatie is het dus niet passend. Weetende dat ik niet zou kunnen/willen stoppen met afvallen. Want ook daar ben ik geweest.
xPabloBokt schreef:Sanniejtjuh schreef:Ik had een uitgebreide reactie getypt, en die was ineens foetsie op mijn telefoon.
Ik zag dat het nogal wat stof doet opwaaien dat Suzanne F. mij aanraade om eens in het GLP-1 topic te kijken.
En dat begrijp ik. Ik heb een eetstoornis. Ik ben hier alweer even geleden een half jaar in (groeps)therapie geweest. Het gaat met vallen en opstaan, en soms is er iets dat triggert en dan heb ik daar mentaal veel last van.
Ik ben zelf van mening dat dit soort medicatie mij niet gaat helpen. Wat niet zegt dat dat het voor andere wel kan zijn.
Mijn gewicht is een trigger. Al ben ik nooit zo zwaar geweest als de mensen die ik tijdens therapie ontmoet heb. Ik was “slechts” 20 kg te zwaar.
Het lukte mij uiteindelijk om op het mentaal stukje te foccusen, niet te luisteren naar dat kritische stemmetje in mijn hoofd. Totdat ik bijvangst had op een MRI, en het voor mij medisch noodzakelijk is die kilo”s te verliezen. Ik heb er nog 8 te gaan. Maar de druk die er gevoelsmatig op ligt maakt het heel lastig.
Ik heb 2 vriendinnen die ik via die therapie groep ken, en beide hebben uiteindelijk medicatie gebruikt om af te vallen, of zijn daar mee begonnen. Maar ik ken en hoor dus ook de keerzijde ervan, de bijwerkingen. Het weer aankomen bij stoppen omdat je je gewoontes/levenstijl niet aanpast.
Voor mij persoonelijke situatie is het dus niet passend. Weetende dat ik niet zou kunnen/willen stoppen met afvallen. Want ook daar ben ik geweest.
Wat knap dat je dit deelt, hopelijk voelde je je niet te verplicht want dat was niet mijn bedoeling
Ik vind het heel knap dat je het op deze manier aanpakt, dus![]()
En verder een dikke knuffel
fokfanaat schreef:Waarom bestaan er huidkleurige broeken/leggings. Ik heb me daarbij al vaker over verwonderd
MyWishMax schreef:fokfanaat schreef:Waarom bestaan er huidkleurige broeken/leggings. Ik heb me daarbij al vaker over verwonderd
Legging is in de winter handig, dan kan er een panty overheenZiet er netjes uit, maar is warmer haha.
Maar zoiets had ik paar weken geleden ook. Diegene had alleen ook een huidskleurige sportbh aan en was aan het hardlopen. Oke van dichtbij was het niet helemaal huidskleur, maar van een paar meter en verder weg wel. Zag er echt uit alsof ze naakt aan het hardlopen was. Ik snap sowieso niet dat mensen in een legging en alleen sportbh buiten gaan sporten/hardlopen. Het was ook nog eens geen goede sportbh en die had zij wel nodig....
Sintara schreef:Oh ik ga gerust hardlopen in een sport bhdie is ongeveer formaat croptop en daar loop ik ook zo in over straat.
Wat is daar mis mee?