Yom schreef:da's nou jammerben sws wel wat allergisch voor bedrijven die pin only zijn maar ja
Waarom?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Telpeva schreef:Als je een verwarmde deken hebt, zo eentje voor over je heen wanneer je op de bank zit bijvoorbeeld. Zijn die dingen ertegen bestand als er kreukels in zitten en je erop gaat zitten, gaan ze van binnen kapot door zulke druk of kunnen ze daar tegen? Ik ben altijd een beetje zenuwachtig voor kortsluiting ofzo.

Telpeva schreef:Als je een verwarmde deken hebt, zo eentje voor over je heen wanneer je op de bank zit bijvoorbeeld. Zijn die dingen ertegen bestand als er kreukels in zitten en je erop gaat zitten, gaan ze van binnen kapot door zulke druk of kunnen ze daar tegen? Ik ben altijd een beetje zenuwachtig voor kortsluiting ofzo.
 mozzerella (of eventueel oude kaas) zijn prima 
                                                         Kookaburra schreef:Heeft iemand een simpel recept voor een quiche of hartige taart met pompoen; zonder 'gekke' kaas?
In veel recepten zie ik bijv. geitenkaas of feta terugkomen... maar ik ben geen 'gekke kazen'-liefhebbermozzerella (of eventueel oude kaas) zijn prima
Het weer lokt echt om iets herfstigs te maken, dus misschien hebben jullie ideeen
  (kan wel vragen of ze een foto stuurt). Dat tijdschrift had net zo goed Pumpkin Recipes kunnen heten, want daar staat het helemaal vol mee, zowel hartig als zoet. Dus als je meer herfstige pompoen recepten wilt, let me know  
                                                         Avelienvd schreef:Gebakken kip en mandarijn uit blik.
Gebakken kip broccoli en geraspte belegen of oude kaas door het eimengsel.
Of als je met pompoen wil met kalkoen of kip en geraspte belegen kaas.
Picopico schreef:Kookaburra schreef:Heeft iemand een simpel recept voor een quiche of hartige taart met pompoen; zonder 'gekke' kaas?
In veel recepten zie ik bijv. geitenkaas of feta terugkomen... maar ik ben geen 'gekke kazen'-liefhebbermozzerella (of eventueel oude kaas) zijn prima
Het weer lokt echt om iets herfstigs te maken, dus misschien hebben jullie ideeen
Ik was er van overtuigd dat ik een foto op mijn telefoon had van een recept van een quiche met pompoen en champignons. Komt uit het Amerikaanse kooktijdschrift Taste of Home en dan "Taste of Fall" dat mijn moeder heeft meegenomen uit de VS. Ik heb daar allemaal foto's van op mijn telefoon staan, maar die precies niet(kan wel vragen of ze een foto stuurt). Dat tijdschrift had net zo goed Pumpkin Recipes kunnen heten, want daar staat het helemaal vol mee, zowel hartig als zoet. Dus als je meer herfstige pompoen recepten wilt, let me know

Kookaburra schreef:Heeft iemand een simpel recept voor een quiche of hartige taart met pompoen; zonder 'gekke' kaas?

Morrie schreef:_San87_ schreef:Ligt het aan mij, of is de geur van Robijn Color (oranjeverpakking) veranderd?
ik dacht dat het kwam omdat ik verkouden ben, maar ik vind het ook anders ruiken dan voorheen

.