Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esmee_RS schreef:Als mensen een foto van hun eigen iris in hun huis hebben hangen. Waarom wil je dat
_Karlijn schreef:Shenavallie schreef:Aansluitend vind ik überhaupt foto's van jezelf in huis ophangen stom.
Of een tattoo met je eigen naam of geboortedatum
purny schreef:Earth schreef:Heel KPMG is stom. Dat wanstaltige gebouw langs de A9. Toevallig reden we er gisteren nog langs en toen dacht ik weer, dit gebouw is echt kleine piemeltjes werk. En het erg is, dat een kwart van het gebouw niet eens in gebruik is(was).
Was dit niet omdat het weekend is?
_Karlijn schreef:Ik vond het heel erg stom dat ik er vanmiddag achter kwam dat de Burj Khalifa (die bijna 830 meter hoge wolkenkrabber, 163 verdiepingen, in Dubai) in 5,5 jaar uit de grond gestampt is en ik ondertussen al een jaar in de takkeherrie zit van het kantoorgebouw (10 verdiepingen en smal) dat ze tegenover mijn huis renoveren en ik niet nog eens veel verschil zie met een jaar geleden, behalve veel puinhoop, busjes en steigers![]()
Ik word echt knéttergek van de herrie, elke werkdag. In de zomer begonnen ze vaak om 6:15 al, en zoveel lawaai dat je nauwelijks fatsoenlijk een gesprek kan voeren.
Edit: ik moet er bij vermelden dat ik chronisch ziek ben en weinig buiten de deur kom(/kan gaan), en daardoor létterlijk elke dag in de herrie zit.