Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
TheNovelist schreef:Ik ben de hele avond bezig geweest om een appelkruimel taart met (echte) vanilleroom te bakken, maar hij is voor het werk van m'n vriend (hij is jarig deze week)
En nu ben ik verdrietig dat ik waarschijnlijk maar 1 stukje kan etenHij ziet er zo lekker uit en heb zo hard mijn best gedaan
Suzanne F. schreef:fleurtjeuh schreef:De fok keuzes van sommige mensen![]()
Tussen mensen of bij dieren? Bij beide heb ik regelmatig vraagtekens.
Caira schreef:eens, ik vind het bijvoorbeeld bizar dat er nog steeds op grote schaal met schimmels gefokt wordt. Zelfs door mensen die ik normaal best hoog heb zitten. Bijna alle schimmels krijgen er vroeg of laat mee te maken en bij echt een substantieel gedeelte is het de reden dat ze dood gaan/ingeslapen worden. Als je ooit de gevolgen van melanomen van dichtbij hebt gezien dan zou geen weldenkend mens daar voor kiezen denk ik dan?
maralyn schreef:Caira schreef:eens, ik vind het bijvoorbeeld bizar dat er nog steeds op grote schaal met schimmels gefokt wordt. Zelfs door mensen die ik normaal best hoog heb zitten. Bijna alle schimmels krijgen er vroeg of laat mee te maken en bij echt een substantieel gedeelte is het de reden dat ze dood gaan/ingeslapen worden. Als je ooit de gevolgen van melanomen van dichtbij hebt gezien dan zou geen weldenkend mens daar voor kiezen denk ik dan?
Wat is er mis met schimmels?
Caira schreef:eens, ik vind het bijvoorbeeld bizar dat er nog steeds op grote schaal met schimmels gefokt wordt. Zelfs door mensen die ik normaal best hoog heb zitten. Bijna alle schimmels krijgen er vroeg of laat mee te maken en bij echt een substantieel gedeelte is het de reden dat ze dood gaan/ingeslapen worden. Als je ooit de gevolgen van melanomen van dichtbij hebt gezien dan zou geen weldenkend mens daar voor kiezen denk ik dan?