Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 18:50

manzano schreef:
Hahaha iedereen aan de ariats. Wel grappig, eerste keer dat alles beschikbaar was sloeg niemand er op aan en nu opeens hele topic :))

Ik heb ze super laat besteld. Door dit topic toch eens gaan kijken. Ze hadden mijn maat(39) niet meer dus voor 38,5 half gegaan. Ze zitten zelfs nog best ruim.

Ze lopen heerlijk en mn voeten zijn lekker warm. Super blij mee!
Bedankt voor de tip!

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 19:20

Voor wie nog Ariats wil, ik had voor de zekerheid 2 maten besteld. De maat 38 gaat retour. Maar als iemand die heel graag wil overnemen, stuur dan maar een PB.

(Ik stuur ze morgenmiddag rond 14 uur terug, dus tot dan kunnen ze worden overgenomen.)

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 19:50

Had net bedacht dat ik echt even een bedankje moet posten voor diegene die over die Ariats begon want wat zijn dat fijne dingen zeg!!

Echt mooi soepel leer en maar ook perfect. De veters zijn minder irritant dan ik dacht. Je kan ze zo 2 om 2 rijgen dan ben je zo klaar. Ik heb brede kuiten en door de veters is dat dus geen enkel probleem.

Maar moet inderdaad ook nog wel ff over het drempeltje heen van ze naar stal aantrekken want vind het misschien een beetje zonde :D

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 20:00

Hier ook de Ariat binnen gekregen, ze vallen iets te ruim, had ze op maat gekocht. Maar de kwaliteit is perfect en ze lopen fijn alleen iets teveel ruimte bij mijn hak dus ik ga wat dikkere sokken proberen en kijken of dat werkt.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 20:03

Fitzroy schreef:
Ik heb ze ook binnen. Ze zijn echt mooi :j
Marjan, bedankt voor de tip.

Ik heb mijn normale maat , op zich passen ze goed. Ik kom er alleen lastig in.

Ik heb een hoge wreef en ik heb daar ook last van. Anders net als met mijn rijlaarzen boterhamzakjes gebruiken bij het aantrekken. Als ik ze helemaal los maak kom ik er wel in

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 21:05

Ik heb ze ook binnen en er net meteen anderhalf uur met wandelen aangehad.
Ze vallen wat groot, ik heb twee paar andere ariats in dezelfde maat en deze vallen echt ruimer.
Maar dat is niet erg, heb er schapenwollen zooltjes in gedaan, dan zitten ze echt mooi aangesloten, en ik heb nog niet bijna koude tenen gekregen, zijn echt heerlijk warm!

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 22:10

Ik ben heel blij met mijn ariats! 38 is perfect voor me!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 22:35

asjemenou schreef:
Ik heb ze ook binnen en er net meteen anderhalf uur met wandelen aangehad.
Ze vallen wat groot, ik heb twee paar andere ariats in dezelfde maat en deze vallen echt ruimer.
Maar dat is niet erg, heb er schapenwollen zooltjes in gedaan, dan zitten ze echt mooi aangesloten, en ik heb nog niet bijna koude tenen gekregen, zijn echt heerlijk warm!

Welke schapen wollen zooltjes heb je? :)

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 22:41

Die heb ik uit mijn wolgevoerde panama jacks gehaald haha!
Daar heb ik elektrische zolen in liggen ipv de originele zooltjes.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 08:11

Texas02 schreef:
Farjen schreef:
Hier helaas geen kruidnoten ;(

En ik heb een poetskoffer besteld maar krijg hem niet open… help :')
[ [url=m/RTA5XQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat ben ik blij dat ik niet de enige met dat probleem ben _O- Ik verzorg wel eens het paard van een stalgenootje, en zij heeft zo'n poetskoffer. Dacht je dat ik dat ding open kon krijgen? Met geen mogelijkheid dus, tot eindelijk een ander stalgenootje wist hoe het moest _O-

Sneu voor iedereen met de Kentucky dekjes.. Ik baal ook nog best een beetje vanwege het ES glitter dekje die door EJ werd geannuleerd omdat hij toch niet meer op voorraad bleek..

Kijk even of het glitterdekje wel echt niet op voorraad is op de site. Als hij nu wel op voorraad is nog op de site dan is hij er nog gewoon. Bel je er maandag heen en vertel je dat het dekje geannuleerd is en dat het nog wel op voorraad staat en dat je het alsnog wilt ontvangen omdat het er nog wel is. Staat het op de site ook niet meer dan is het er idd niet. Ik heb het met een bodywarmer gehad die ik besteld had , dat ik mijn geld terug kreeg omdat hij er toch niet zou zijn. Bleef de bodywarmer gewoon op de site op voorraad. Dus gebeld en zou er nog 1 in Belgie zijn werd ook weer geannuleerd. Maar stond nog steeds 1 op voorraad dus weer gebeld en gezegd hoe ik er over dacht en toen kwam de bodywarmer wel. Dus hou het even in de gaten.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 09:04

Hij stond niet meer op de site hoor, dus hij zal wel echt uitverkocht zijn. Maar ik heb nu al een PS glitter besteld, dus de ES hoeft nu niet meer.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 11:41

M’n Ariat telluride schoenen die ik bij hypostore besteld had, worden vandaag al geleverd…. Eindelijk weer droge voeten.

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 11:51

SjonnieZ schreef:
M’n Ariat telluride schoenen die ik bij hypostore besteld had, worden vandaag al geleverd…. Eindelijk weer droge voeten.

Een paar kennissen van me hebben die Telluride schoenen vorig jaar tijdens BF gekocht en zijn behoorlijk teleurgesteld over de kwaliteit. Ik geloof dat ze binnen een jaar al stuk waren.

Hier lees je het ook: [RUI] Ervaringen Ariat Telluride II H2O

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 11:54

Niqui schreef:
SjonnieZ schreef:

Een paar kennissen van me hebben die Telluride schoenen vorig jaar tijdens BF gekocht en zijn behoorlijk teleurgesteld over de kwaliteit. Ik geloof dat ze binnen een jaar al stuk waren.

Ik heb ze ook vorig jaar tijdens Black friday gekocht en niet zo best behandeld. Maar als ik ze schoon zou maken, zijn ze nog super netjes. En echt wel veel aan gehad

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 11:56

Ik heb sowieso slechte ervaringen met outdoorlaarzen en stalschoenen. Bij ander merk en andere winkel 3 keer binnen een half jaar lek terwijl ik heel netjes ben qua onderhoud en waar ik in loop. 1 paar zelfs nooit in aanraking met mest of urine. Kreeg dus 2 keer een nieuw paar vanuit de garantie, maar daarna werd me verteld dat zulke laarzen niet geschikt zijn om elke dag op te lopen. :+ helemaal niet in de mest enzovoorts. Dus geen vervanging gekregen, want 'eigen' schuld. Eerst gooiden ze het op onderhoud, maar deed precies wat aangeraden werd.
Moeder had met duurdere merken ook slechte ervaringen, gingen iets langer mee maar iets meer dan een jaar was wel het uiterste... Helemaal voor de prijs zouden sommige een stuk langer mee moeten gaan.

Toch bizar voor stalschoenen en laarzen.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 12:40

Niqui schreef:
SjonnieZ schreef:

Klopt de kwaliteit is idd minder geworden maar ik leef zo ongeveer in deze schoenen en dus vind ik een gebruiksperiode van een jaar oké.

stephanie141

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 16:44

Oretha schreef:
Agradi is heel traag. Heb ook rijbroeken daarvan besteld, eerste zending verkeerd geleverd en 2e zending nog niet eens verzonden. En nu de eerste zending retour gestuurd en nu wachten op het juiste product. Duurt erg lang idd.

Ik heb de kentucky dekjes binnen :D

[ [url=m/lN1BAD.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/QWCdmp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb ze ook net opgehaald bij het pakketpunt, heel blij mee *\o/* . Ook de laarzentas is hoog genoeg voor m'n laarzen :) . Wel bijzonder dat ik de dekjes wel heb gekregen, want had pas om 19.36u besteld. Maar mij hoor je niet klagen *D

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 16:58

Ik lees hier nu pas de hype op de Kentucky dekjes. Wel fijn om te lezen dat er veel lotgenoten zijn. Ik wilde heel graag het zwarte dekje, nog voordat ik wist hoe hoog de korting zou zijn, en toen ik op BF de uiteindelijke deal zag heb ik de blauwe ook mee besteld. Helaas geannuleerd. Ik weet nu niet zo goed wat ik wil. Ineens voelen de dekjes extra duur of zo... :7 110 euro voor een dekje is me echt te gek.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 17:09

Zijn er hier nog meer die helemaal niks van de kentucky dekjes hebben gehoord?
Ik heb nog niks binnen, geen verzendbevestiging, maar ook geen annulering.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 19:03

asjemenou schreef:

Heb je wel een bevestiging van je bestelling gehad?

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 19:29

Oretha schreef:
asjemenou schreef:

Heb je wel een bevestiging van je bestelling gehad?

Ja, dat wel.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 19:33

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 19:39

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 19:49

Heerlijk gewandeld met die kou in de Whytburn tall (met rits). Nu al blij mee. Lekker warme voeten en warme enkels.
Nu nog op snor naar een echt warme broek en een (hele) lange ècht warme jas. Mijn donsjes wordt na 8 jaar toch wat minder warm (of ik koel sneller af ;-) ). Iemand een tip?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 20:06