Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 15:10

LWDaisy schreef:
Maar je hebt een credit card nodig, omdat ze een 3-cijferige code vragen, toch?
Dan wilt 000 of 999 wel eens werken :)

Ik heb zelf een prepaid van Bpost, maar die zal in NL niet te krijgen zijn veronderstel ik..

Kan dat ook als je geen creditcard hebt? Of vraag ik nu iets stoms. Ik heb een creditcard nodig, omdat je alleen met creditcard kan betalen. -O- Helaas geen paypal.

Kookaburra

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 17:30

Ik ben trouwens begonnen in 'dertien' van Steve Cavanagh. Lag al eventjes in mijn huis. Het is weer net zo scherp en gehaaid geschreven als 'fifty-fifty'. Dus ik ben heel benieuwd naar de rest van het boek!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 19:02

Momo94 schreef:
LWDaisy schreef:
Maar je hebt een credit card nodig, omdat ze een 3-cijferige code vragen, toch?
Dan wilt 000 of 999 wel eens werken :)

Ik heb zelf een prepaid van Bpost, maar die zal in NL niet te krijgen zijn veronderstel ik..

Kan dat ook als je geen creditcard hebt? Of vraag ik nu iets stoms. Ik heb een creditcard nodig, omdat je alleen met creditcard kan betalen. -O- Helaas geen paypal.

Ja hoor, ik had laatst hetzelfde bij AwesomeBooks. Ze bieden de mogelijkheid om gewoon met Maestro te betalen - maar dan wel de beveiligingscode vragen, maar die code heeft Maestro helemaal niet, want = geen creditcard. Iemand gaf me toen de tip om 999 of 000 in te vullen :D

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 19:35

Kan dat ook als je geen creditcard hebt? Of vraag ik nu iets stoms. Ik heb een creditcard nodig, omdat je alleen met creditcard kan betalen. -O- Helaas geen paypal.[/quote]

Ja hoor, ik had laatst hetzelfde bij AwesomeBooks. Ze bieden de mogelijkheid om gewoon met Maestro te betalen - maar dan wel de beveiligingscode vragen, maar die code heeft Maestro helemaal niet, want = geen creditcard. Iemand gaf me toen de tip om 999 of 000 in te vullen :D[/quote]
Oh! Top ik ga het eens proberen.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 21:13

Ik ga wel voor een prepaid creditcard. Ben nu zolang bezig geweest, maar hij doet het niet.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 23:21

Ik merk dat ik de afgelopen periode door privé omstandigheden minder actief heb kunnen zijn dan dat ik haf willen zijn.

Over boekenboxen kan ik helaas niet meepraten.

Boek voor m'n lootje is inmiddels binnen. Extraatje komt er aan.

Afgelopen weken heb ik gemerkt dat ik iets modernere boeken fijner vind lezen dan oudere boeken. Dan heb ik t niet over de tijd waarin t speelt maar wanneer t geschreven is.

Ik kom bijvoorbeeld heel slecht door Bridges of Madison County heen. Schrijfstijl kan me nog niet echt grijpen. Terwijl als ik met m'n ereader een Julia Quinn, Nora Roberts, CJ archer boek oppak ik wel behoorlijk tempo er in kan hebben.

Santa ik houd me ook altijd aanbevolen voor een boek waarvan jij vind dat ik t niet gemist mag hebben. T enige wat echt niet mijn ding is zijn biografieën, zelfhulpboeken en memoires.

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 23:39

Hier ondertussen het boek voor mijn lootje ook binnen. Nu nog een hint bedenken

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 10:50

O ja, een hint :)) :')

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 11:04

Ik heb mijn hint gister afgemaakt :D
Een vriendin, tevens bokker, heeft hem goedgekeurd :=

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 14:02

Hier krijgt alles ook langzaam vorm, laatste kleinigheid is besteld, maar hints blijft lastig..... Eentje is al wel gelukt, maar ik moet nog wel even verder ploeteren.....

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 14:15

Ik vind hints steeds lastiger worden, niets voelt meer origineel na meerdere edities en ik wil het niet te moeilijk maar ook niet te makkelijk maken. Blijft een ding, die hints :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-23 14:16

Ik heb boek inmiddels ook binnen :D Nu nog even op jacht naar extraatjes eromheen... De hint vind ik dit keer dan wel weer gemakkelijk :')

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 15:00

ynskek schreef:
Ik merk dat ik de afgelopen periode door privé omstandigheden minder actief heb kunnen zijn dan dat ik haf willen zijn.

Afgelopen weken heb ik gemerkt dat ik iets modernere boeken fijner vind lezen dan oudere boeken. Dan heb ik t niet over de tijd waarin t speelt maar wanneer t geschreven is.

Ik kom bijvoorbeeld heel slecht door Bridges of Madison County heen. Schrijfstijl kan me nog niet echt grijpen. Terwijl als ik met m'n ereader een Julia Quinn, Nora Roberts, CJ archer boek oppak ik wel behoorlijk tempo er in kan hebben.

Santa ik houd me ook altijd aanbevolen voor een boek waarvan jij vind dat ik t niet gemist mag hebben. T enige wat echt niet mijn ding is zijn biografieën, zelfhulpboeken en memoires.
heb je mijn boek van de vorige editie al gelezen? Nou twijfel ik of dit een goede keuze was haha. Maar vond het wel fijn geschreven ondanks de tijd

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 15:16

Ik ben echt verschrikkelijk in hints, je kan al raden dat surprises en Sinterklaas gedichten vroeger echt mijn ding ook niet waren. Qua crafty dingen, schrijven, fotografie, klussen weer heel creatief, maar dan met dit echt... triest |o Even nagelbijten dus.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 15:33

Sirius_ schreef:
ynskek schreef:

heb je mijn boek van de vorige editie al gelezen? Nou twijfel ik of dit een goede keuze was haha. Maar vond het wel fijn geschreven ondanks de tijd

Ben er nog niet aan toegekomen maar ik vind m al prachtig om te zien <3 dus geen zorgen daar over ;) hij heeft een mooi plekje in de kast zodat hij goed te zien is :j

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 16:13

Ik vind de hint ook best wel lastig..
Of hij gaat erg makkelijk worden.. maar wil niet dat het zo 123 geraden is _O-

Biebz schreef:
Voor de extras heb ik ook bij mijn verlanglijstje wat staan :)
Maar een mooie boekenlegger of iets voor bij/tijdens het lezen is altijd goed!

Tweedehands boek of iets wat mijn Santa fijn/leuk vind, vind ik ook leuk!

Zat even mijn eigen berichten terug te lezen.
Maar iets wat een ander leuk vind, vind ik ook erg leuk!

Zo heb ik dit jaar van mijn schoonzusje haar favoriet boek gekregen (Once upon a broken heart) en vond het een heerlijk boek! Leuk om te lezen wat zij ook leuk vind.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 17:23

Dat heeft inderdaad ook wel wat! Een boek krijgen wat je secret santa erg goed vind :D

Wat betreft de hints... Hij hoeft niet creatief en 'outstanding' te zijn om leuk te zijn (als ik voor mijzelf spreek). Zolang er maar wat gepuzzeld of geraden moet worden.

Moonlight91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 20:00

Oef, ik moet nog wat bestellen. Wel mooi om te zien hoe iedereen al bezig is met de pakketjes. In mijn geval is alleen zo gigantisch druk met werk, dat het nu helaas moet wachten tot na de feestdagen :(

Ik ben ook slecht met hints, maar vorige keer is het ook goed gekomen dus dat schept hoop :')

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 00:23

Kookaburra schreef:
Ik ben trouwens begonnen in 'dertien' van Steve Cavanagh. Lag al eventjes in mijn huis. Het is weer net zo scherp en gehaaid geschreven als 'fifty-fifty'. Dus ik ben heel benieuwd naar de rest van het boek!

En.. Boek is uit :D
Al moet ik het einde nog eens lezen... Er zaten zulke plottwists in, dat ik het even niet meer kon volgen := Het is gewoon een bizar in elkaar gezette puzzel van Steve Cavanagh. Petje af.

Morgen hoop ik het pakketje voor mijn lootje af te kunnen maken :)

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 00:58

Zo, ik had het extraatje al, maar nu ook het boek besteld!
Alleen nog nadenken over de hint.. :')

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 15:48

In mijn gedachten duurde dit nog heel lang totdat ik vanmorgen via lootjestrekken.nl een reminder kreeg dat dit binnenkort van start ging :))

Ben nog aan het twijfelen over welk boek, maar de extra's heb ik al in huis :-)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 15:56

Ik ben denk ik rond. Inclusief hint. Alleen nog een doosje om t in op te sturen en pakpapier :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 16:02

Ik heb net direct mijn extraatje maar besteld, was het even vergeten. De hint heb ik wel al bedacht, maar moet ik nog even uitwerken. En inpakpapier, doosje en boek heb ik in huis *\o/* Heel benieuwd weer om straks alle boeken en pakjes te zien!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 16:06

Ik durf alleen de kaart nog niet te schrijven. Toch ergens nog de stress dat mijn lootje toevallig nog zelf het boek koopt _O-

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 18:48

Ik heb mezelf een boek ban gegeven tot eind januari :') gisteren kreeg ik er weer 2 binnen:

Afbeelding