Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 11:05

ynskek schreef:
ik snap dat je dat uitzicht mist :j

We zijn in de regen aangekomen in BE haha. We hadden in Spanje de eerste dagen +30°, de laatste dagen 27°.
En ik mis mijn schoonouders, die wonen daar, en we zien ze pas eind december terug. Beetje huiliehuilie toen we vertrokken haha.

Opstaan deden we daar zo:
Afbeelding

En 's avonds was het uitzicht zo:
Afbeelding

Ik ga zo meteen maar even op Booking kijken, en alvast boeken voor volgend jaar *\o/*

Pauline

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 11:31

Oooh wat prachtig! Ik heb ook een beetje heimwee naar onze vakantie.

Jolien heel veel sterkte.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 11:47

Het is inderdaad in 1 week tijd herfst geworden :\

Weer tijd om met huissokken aan en dekentje op de bank te zitten :D . Ook weer tijd om een handcrème in de auto te leggen, krijg gelijk last van die droge handen elke keer.

Paarden hebben ook sinds dit weekend weer een regendekentje op. De dekentijd begint vroeg dit jaar :\

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 11:48

Wauw is de lijst nog steeds niet vol, ben nu toch weer aan het twijfelen

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-22 11:55

Jij past er zeker nog bij Geerte :j

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 11:58

Veel sterkte Jolien..

Wat een prachtig uitzicht! Ik verlang ook weer echt naar vakantie. Hier begint de herfst inderdaad. Ik heb al heerlijk met een dekentje en sokken op de bank gezeten.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 12:00

Gewoon meedoen Geerte :-) Hartstikke leuk :-)

Ik heb vanuit voorgaande edities nog steeds zaken waar ik iets mee doe :-) Op dit moment heb ik huissokken aan die vorig jaar in het pakket zaten, ik heb een kookboek waar ik nog steeds recepten uit maak. Gekregen boeken zijn allang al uitgelezen en chocolade opgegeten :))

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 12:01

Ik kan niet bijhouden!!

Afgelopen weekend is mijn zus getrouwd. Prachtige dag geweest. Onze dochter was bruidsmeisje <3 ze mocht de ringen komen brengen op de loopfiets (want ze loopt nog net niet helemaal zelfstandig).
Afbeelding

Maar... nu ben ik er weer! Ga mijn best doen met mee kletsen.

Een paar lekkere huissokken doen het hier ook altijd goed! Het liefst geen dubbelwandige want daar zit niet genoeg rek op :') en wel met antislipnopjes...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 12:02

Mijn hemel wat gaan we snel hier!

Geerte, meedoen! Leuk!! :))

En sterkte, Jolien :(:)

Ik las iets over sokken, ik draag niet graag sokken, maar loop in de winter altijd op m'n Uggs sloffen. Nooit gedacht dat ik zoiets zou kopen en al helemaal niet van Uggs maar ik leef in die dingen. <3

Afbeelding
En ik ben van de week verliefd geworden op deze. <3 (dat is ook een van de kleuren in huis)

#winterproof

saden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 12:02

wat een heerlijk uitzicht!
Ergens wel jaloers
Wij zijn al een hele poos niet weggeweest, en als we gaan dan vaak maar een weekend
Dat zijn toch echt de nadelen van een bedrijf en paarden aan huis!

Maar aan de andere kant kan ik het ook niet missen, de ruimte en de rust om je heen

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 12:10

saden schreef:
wat een heerlijk uitzicht!
Ergens wel jaloers
Wij zijn al een hele poos niet weggeweest, en als we gaan dan vaak maar een weekend
Dat zijn toch echt de nadelen van een bedrijf en paarden aan huis!

Maar aan de andere kant kan ik het ook niet missen, de ruimte en de rust om je heen

Bij ons was het ook alweer 3 jaar geleden, ik heb wegens Corona een aantal reizen geannuleerd, maar nu konden we dan eindelijk toch vertrekken!

Voor het eerst sinds we de poezen hebben, ik vond het super eng om hen achter te laten. Gelukkig wel een tovriendin gevonden die heel goed voor hen gezorgd heeft, en 3 camera's om mij gerust te stellen haha. Met het paardje was ik geruster, die staat 24/7 buiten met een schuilstal, dus die moet niet worden binnen/buiten gezet oid.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 12:22

Dankjulliewel allemaal, superlief!
Het levert wel de nodige kopzorgen op maar dat zal vast goedkomen.

Ik begreep dat er een huwelijksaanzoek is geweest, superleuk! Gefeliciteerd ^&+

En nog bedankt voor alle positieve reacties op mijn tas. Ik heb hem vandaag toch maar meegenomen naar het werk. We zijn een gezonde school dus daar past een citroenentas wel bij. :D

Ook nog een goeie, ik lees iets over thee. Sinds dat ik corona heb gehad, lust ik veel dingen niet meer.
Momenteel lust ik alleen rooibosthee, best lastig voor deze theeleut dus.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 12:24

LWDaisy schreef:
ynskek schreef:
ik snap dat je dat uitzicht mist :j

We zijn in de regen aangekomen in BE haha. We hadden in Spanje de eerste dagen +30°, de laatste dagen 27°.
En ik mis mijn schoonouders, die wonen daar, en we zien ze pas eind december terug. Beetje huiliehuilie toen we vertrokken haha.

Opstaan deden we daar zo:
[ [url=m/SN4TP0.png]Afbeelding[/url] ]

En 's avonds was het uitzicht zo:
[ [url=m/wMyBu5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ga zo meteen maar even op Booking kijken, en alvast boeken voor volgend jaar *\o/*

Prachtig uitzicht zo <3
Lekkere temperaturen! Is dan wel even wennen als je weer terug bent haha.

Hier over 1,5 week naar de zon. Temperatuur is daar dan rond de 40 graden. {:}

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 12:34

Dondon gefeliciteerd!!

Vealosz, ach 30 worden doet geen pijn, wacht maar tot je 50 word dan beginnen de kwaaltjes haha

Jolien, heel veel sterkte voor hetgeen je voor je kiezen hebt gekregen, hoop dat het snel weer beter gaat.

Thats me, succes met klussen en verhuizen.

LwDaisy, mooi uitzicht had je, en wat zul je het nu weer koud hebben in dit landje.

Pikkepor wat schattig!
Deed ze het goed?
Ik heb altijd al een bruidsmeisje willen hebben maar toen wij trouwden waren er geen kleine meisjes in de familie.

Geerte gewoon doen!

Verbaas me er ook over dat de lijst nu nog niet vol is, maar zoals iemand al opmerkte kunnen de kosten idd een punt zijn.
Niet normaal hoe duur alles geworden is, je zal nu ook niet veel meer voor hetzelfde bedrag kunnen kopen...

Bbrr ik zit gewoon kou te lijden in huis, durf de verwarming niet aan te zetten vanwege de kosten....
Toch eigenlijk te triest voor woorden....
Zo maar gaan stofzuigen, krijg ik het tenminste warm.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 12:44

Overigens. Nog in de categorie huis en decoratie:

Dit is het nogal bombastische kleurenpalet van onze woonkamer :D .
Afbeelding

Vooral meer petrolblauwe accessoires zou ik wel leuk vinden.

Mijn werkkamer daarentegen is wat simpeler en heeft alleen maar warme neutrale tinten (creme, beige, jutte, riet. Wil graag nog twee kussentjes voor op mijn slaapbank, hint :D )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 12:46

LWDaisy schreef:
Ik ben terug in het land! Ik moet vanaf pagina 29 nog bijlezen, dat doe ik later deze week :')

Nu nog alles uitpakken, wassen, sorteren, ... En de poezen platknuffelen natuurlijk :D
De ritten vielen mee - 15u heen, 14 uur terug.

Ik heb de Spanje-blues...
Ik mis ons uitzicht...

[ [url=m/r0dACD.png]Afbeelding[/url] ]

Edit: ik heb een kersttrui (let it snow) en kerst-kaarsenpot gekocht in Spanje :') Moet nog even nadenken over wat ik in de kaarsenpot stop, sowieso geen kaars want poezen :')

Dat is toch niet eerlijk. Dat we in een land zonder bergen zijn geboren |( Prachtig, ik snap dat je dat mist.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 12:49

Ach in t dagelijks leven is de afwezigheid van bergen ook wel weer praktisch en zo blijven de bergen ook bjizonder om in de vakanties van te genieten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 12:50

Stofzuigen helpt.. hier was de woonkamer 1,5 graad warmer toen ik gister klaar was. En voor mij voelde het alsof het 25 graden was :')

Hier vooral groentinten en okergeel in de woonkamer. En als kleed een vintage rood perzisch achtig geval. Qua kussenhoesjes grijs, groen, zwart, donkerrood, blauw met gouden maantjes, een teckelhoofd. Als het maar warm en fluffy is mag het op de bank _O-

Qua kaarsen heb ik vooral ruimte voor van die grote/brede (?) kaarsen. Gewone waxinelichtjes kom ik nog in om, maar de geurwaxinelichtjes zijn wel bijna op. Smalle kandelaarkaarsen ook nog veel van op voorraad (en moet nog verzinnen waar ze passen, want iets uitgebreid qua plantencollectie).

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 12:59

Sorry voor mijn lange afwezigheid. Mijn weken zijn echt ontzettend druk momenteel, waardoor bijlezen en reageren er niet echt in zit. Hopelijk komt er snel weer een beetje rust hier.

Ik zal me nog even voorstellen. Ik ben Samantha, 27 jaar (over een kleine 3 weken 28). Ik woon samen met mijn vriend, zijn 2 kinderen en twee katten (Newton en Freya) op een boerderij. Mijn vriend en ik fokken Arabische Volbloeden, wat een beetje een uit de hand gelopen hobby is geworden :)) Momenteel hebben we 14 paarden staan, waarvan 5 veulens. 2 van die veulens zijn laatst Nederlands Kampioen geworden, dus daar zijn we natuurlijk hartstikke trots op!

Ik werk in de zorg als sociotherapeut in een TBS-kliniek. Ik werk hier nog maar kort, maar dit bevalt heel erg goed. In mijn (zeer weinige) vrije tijd lees ik graag, game ik (Zelda, Assassin's Creed, Pokemon, The Witcher) en ben ik bezig met sporten. Ik doe aan CrossFit, ben begonnen met hardlopen en doe aan yoga. Ik probeer zeker zo'n 2/3 keer per week te sporten en waar mogelijk het liefst nog iets vaker. En dat terwijl ik een hekel heb aan lichaamsbeweging :+ Ik wil echter heel graag wat kilo's kwijt, dus dit is vrij noodzakelijk. En stiekem vind ik het wel leuk om te merken dat ik fitter wordt.

Ik lust geen thee en ook van chocola ben ik geen enorme fan. Ik vind chocola eigenlijk alleen lekker als het ergens op of in zit. Denk aan koekjes of cake met chocola. Een reep krijg ik nooit op en schuif ik dus altijd door naar mijn vriend. Koffie drink ik wel, maar ook alleen de caramel macchiato van Dolce Gusto. Ik vind het wel altijd leuk om een leuke mok te krijgen, dit mag ook merchandise zijn van een spel ofzo :)

Ik luister graag naar metal en ga waar het kan naar concerten. Verder ben ik groot Harry Potter fan, ik ben een Ravenklauw. Ik volg nu nog een HBO-opleiding Social Work. Live Laugh Love is niet aan mij besteed. En ik ben een enorme koukleum, hoewel ik inmiddels wel genoeg dekentjes heb. Ik heb ook nog een hele verzameling geurkaarsen staan, dus die hoef ik ook niet :) Ik heb trouwens wel een bad, waar ik zeker in de winter erg graag in ga.

Ik ga proberen wat actiever te zijn vanaf nu :)

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 13:58

Zag gave vakantiefoto's voorbij komen. Wij zijn ook gek op de bergen, die uitzichten zijn echt prachtig.

Wij hebben sinds dit jaar een airco die ook kan verwarmen, dat is echt erg fijn met deze overgang van 30 naar 12 graden. Gelukkig hebben wij ook lekkere dekentjes en kussens op de bank. Al zoeken we nog wel naar een nieuwe lekkere fluffy 2 persoons deken voor op de bank. Petrol groen/blauw over donker rood zijn een beetje onze kleuren.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 14:30

Fluffy huissokken (maat 35-38 of 39) en dekens zijn hier ook een grote top <3

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 14:40

Menino schreef:
LWDaisy schreef:
Ik ben terug in het land! Ik moet vanaf pagina 29 nog bijlezen, dat doe ik later deze week :')

Nu nog alles uitpakken, wassen, sorteren, ... En de poezen platknuffelen natuurlijk :D
De ritten vielen mee - 15u heen, 14 uur terug.

Ik heb de Spanje-blues...
Ik mis ons uitzicht...

[ [url=m/r0dACD.png]Afbeelding[/url] ]

Edit: ik heb een kersttrui (let it snow) en kerst-kaarsenpot gekocht in Spanje :') Moet nog even nadenken over wat ik in de kaarsenpot stop, sowieso geen kaars want poezen :')

Dat is toch niet eerlijk. Dat we in een land zonder bergen zijn geboren |( Prachtig, ik snap dat je dat mist.

Ik heb een periode in Duitsland gewoond voor stage en ik kan je vertellen dat ik heel blij was toen ik weer in Nederland was en weer op vlakke wegen kon fietsen :j
Want, boodschappen moeten doen terwijl je alleen een fiets hebt en de supermarkt onderaan een berg zit is geweldig... Op de heen weg...
Op de terugweg als je met zware boodschappen tassen omhoog moet fietsen, is er geen poedersuiker meer aan :n

Paard was trouwens ook blij dat hij weer terug in Nederland was, de natuur was prachtig, maar paard kreeg een hekel aan de galoptraining bergopwaarts :') _O-
En het eerste stuk naar het bos was bergafwaarts op asfalt en met ijzers is dat ook niet echt een succes :') _O-
Kon het eerste stuk altijd lopen :+

Bergen zijn prachtig, op vakantie, niet in het dagelijks leven :n

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 15:16

Bij deze mijn voorstelpost!

Ik ben Charlotte, 21 jaar jong. Wonend in het gezellige Brabant :D
Doordeweeks werk ik parttime als brommermonteur, en daarnaast tatoeer ik. Ik ben dol op racen en formule 1, ben dan ook regelmatig samen met mijn 13-jarige broertje op de kartbaan te vinden.
Afbeelding

Ik ben dus erg creatief, teken en tatoeer graag en ben een echte dierenvriend. Zelf heb ik 2 onwijs leuke katten, een Tinker en een Fries <3
Afbeelding

Ik (en mijn katten ook :') ) heb helaas enorm veel voedselallergieën. Waardoor eten/drinken in het pakket niet zo'n goed idee is. Tenzij je een uitdaging wil en rekening kunt houden met soja, tarwe, gluten en pinda :+
De katten mogen helaas echt niks. Wel zijn ze altijd blij met speeltjes! Vooral als het (echte) veren heeft :))
De paarden daarentegen vreten alles wel _O-

Ik ben een echte stoere chick. Dus alles met panterprint, bloemetjes, roze, glitters etc is niet aan mij besteed. Ben wel een enorm fan van body/hairsprays, parfums en lekker ruikende bodylotions, shampoos en conditioner. Ik heb helaas geen bad.

Sierraden draag ik ook niet echt, op mijn piercings en 2 standaard kettingen na.

Verder ben ik een oud teamie en is er denk ik wel genoeg over mij te vinden op bokt :D

Kaartje getekend voor mijn lootje in één van de voorgaande SS edities.
Afbeelding

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 15:31

Oeeeehh tatoeëren. Gaaf hoor! Ben zelf ook dol op tatoeages en heb er dan ook 8 (geloof ik). Je bent inderdaad een stoere chick pepper, leuk!

Auto’s, races en F1 ben ik ook heeeeuuuul dol op. Zo hebben we bijvoorbeeld ook 6 hobby auto’s, waar er wel 3 van weggaan en zo blijft alleen onze GTI’s en de cabrio over. *\o/*

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 15:42

Tof dat je tattoeërt! Hoe ben er erbij gekomen om zelf te gaan tattoëren? :)

En een medecoureur ~~}> Waar rijden jullie zoal?
Ik heb zelf jarenlang wedstrijden gekart :) Toevallig gisteren voor het eerst sinds 2 jaar weer eens "echt" gaan rijden :+: