Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Appeltje_1

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 12:10

Mijn fiets is gestolen -O-

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 12:14

Appeltje_1 schreef:

Jij wint. Dat is echt balen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 12:31

Helderder schreef:
Zebrastreep schreef:
Ik heb een cursus maar omdat het veranderd een beetje in groepstherapie met onbekenden :')

De horror.
Tegenwoordig moeten al die cursussen uitdraaien in een rondje zweefteverig je levensverhaal of persoonlijke issues delen. Gewoon, nee.

Erg he. Ga dan gewoon naar een psycholoog denk ik dan als je overduidelijk nog veel te verwerken hebt :') Ik heb er ook niets mee. In veel sociale situaties haal ik zeker in de top 5 van "meest getroebleerde personen met een getroebleerde achtergronds" maar heb nu een heerlijk leven en helemaal geen zin (meer) om met mijn eigen of andersmans ellende bezig te zijn :') .

Is zelfactualisatie en ontboezemen ineens helemaal hip en ontkom je niet aan speciale momentjes met je cursusgenoten. Zelfs toen ik als kassameisje (!) in een bioscoopketen werkte hadden we dit soort georchestreerde teambijéénkomsten waarin menig dode oma, mislukte coming-out en ander levensverhaal aan bod kwam. Ga weg, laat me gewoon mijn popcorn scheppen please :') .

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 12:31

Het was wel een cursus waar het opzich inpaste ( ging over agressie) maar sommigen komen inderdaad met complete levensverhalen.

Ik schuif de reden waarom ik ontslag heb genomen op mijn werk ook af op nieuwe uitdaging. Heel soms vertel ik het maar alleen bij situaties van waarvan ik op dat moment het gevoel heb het is noodzakelijk om dat nu te vertellen. Maar anders niet.

Maar goed nu waren het gelukkig interessante verhalen.

Nog een ergernis ik reed een weg in waar ik blijkbaar niet door kon rijden en moest toen keren op een stukje fietspad. Een mevrouw gelijk heel boos wijzen met haar vingertje. Oh daar kan ik zo slecht tegen. Tevens mag ik daar inrijden want er zit daar een locatie van mijn werk waar ik morgen heen moet en ik wou even kijken hoe je daar nu precies kwam.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 12:34

Mijn droom als kleine hobby cattery kapot, omdat mijn jongste kat ontsnapt is. ;(

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 12:41

Menino schreef:
Helderder schreef:

De horror.
Tegenwoordig moeten al die cursussen uitdraaien in een rondje zweefteverig je levensverhaal of persoonlijke issues delen. Gewoon, nee.

Erg he. Ga dan gewoon naar een psycholoog denk ik dan als je overduidelijk nog veel te verwerken hebt :') Ik heb er ook niets mee. In veel sociale situaties haal ik zeker in de top 5 van "meest getroebleerde personen met een getroebleerde achtergronds" maar heb nu een heerlijk leven en helemaal geen zin (meer) om met mijn eigen of andersmans ellende bezig te zijn :') .

Is zelfactualisatie en ontboezemen ineens helemaal hip en ontkom je niet aan speciale momentjes met je cursusgenoten. Zelfs toen ik als kassameisje (!) in een bioscoopketen werkte hadden we dit soort georchestreerde teambijéénkomsten waarin menig dode oma, mislukte coming-out en ander levensverhaal aan bod kwam. Ga weg, laat me gewoon mijn popcorn scheppen please :') .

En eten tijdens die bijeenkomsten :))

Het zijn ook altijd dezelfde mensen.
Eerst een beetje ongemakkelijk schuivelen, dan als ze het woord krijgen een beetje stotteren, zeggen dat ze er liever niet over willen praten, dan komen de waterlanders en vervolgens hebben ze alle aandacht en gaat het de rest van de cursus over die mensen... :roll:

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 12:42

Bijna drie jaar uit de corona kunnen blijven, nu aan de beurt...
Moet van mijn lichaam duidelijk verplicht rust nemen dus...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 12:44

Er was geen eens eten -O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 13:04

Organisaties die lekker traag zijn. Hulp heeft nieuwe baan, ruim van te voren aangegeven maar organisatie vond dat hij het pas maand van te voren aan hoefde te geven, dat was tijd zat om vervanging te regelen. Maar ondertussen krijg ik wel een brief dat vervanging de komende maanden niet mogelijk is vanwege vakanties. Als ze nu al begonnen waren met zoeken toen hij het aangaf was het niet zo moeilijk geweest...

Vervolgens krijg ik een brief dat ik iets opnieuw moet aanvragen. Let op, dit kan ongeveer 6 tot 8 weken duren. Oh, maat we laten het je wel pasb8 weken van te voren weten :+ dus dan maar hopen dat organisatie 2 geen vertraging heeft.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 13:21

De oooh zo trage losser/lader

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 13:22

Appeltje_1 schreef:

Oh balen zeg!

Hier nog steeds heel erg boos over mijn afgebroken voortanden. Zo duur en tijdrovend dit, waarom zijn ze niet f*cking steviger :') Het doet geen pijn want ja, het was al porselein, maar ik ben flink chagrijnig. En ook nog omdat het zo'n stomme situatie was, van een fiets vallen nou kom op :')

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 13:28

Wederom de zandleverancier

Heb je de paarden voor Jan .... Opgesloten in een klein stukje.
Heb je voor jan l.l iemand ingehuurd met een shovel. Voor Jan l.l een vrije dag genomen

Guess wat ze gaan vandaag niet leveren. Dudok zit nog tot volgende week met een paddock waar ik niet in kan werken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 13:49

Ik moest even denken wie je bedoelde met Jan, maar snap 'm nu. Wat een klootviolen!

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 14:09

Daks schreef:

Heb je voor jan l.l iemand ingehuurd met een shovel. Voor Jan l.l een vrije dag genomen

Guess wat ze gaan vandaag niet leveren. Dudok zit nog tot volgende week met een paddock waar ik niet in kan werken.

Ik heb volgende week vakantie.
Zal ik dan ff zand rijden :Y)

Geintje...

Maar das wel echt klote zeg... Waarom levert hij nu geen zand?

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 14:16

Captain schreef:
Captain schreef:
Mijn vriend die zich weer met de was heeft bemoeid (lief bedoeld) en nieuwe shirts in de droger heeft gedaan waardoor ik deze nu dus weer weg kan gooien want veel te kort geworden. _-:(

Update, hij heeft een nieuw shirt voor me gekocht. Dat is dan wel weer lief! :Y)

Oooh dit doet mij denken dat ik hele leuke beige suède laarsjes had gekocht. Thuis insprayen tegen vuil etc. Ik dacht dat ik kleurloos had, bleek het zwart te zijn. Ik helemaal pislink op mijzelf. Mijn vriend vond het zo zielig dat ie een nieuw paar is gaan halen. Nu heb ik dus een beige paar en een donkergrijs paar. Zwart is het niet geworden bij verder spuiten maar nu zijn ze ook leuk.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 14:19

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 14:27

Sherivey schreef:
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... gevaarlijk

Leuk joh, die challenges :=
Dat mensen echt zo dom zijn om eraan mee te doen

Dit zag ik dus afgelopen week..... was blij dat ik dan even buiten gluurde, was op tijd om de jongens op te doen staan en weg laten lopen......

Thanks, was er even uit, weet ik ook weer wat er even speelt.:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 14:33

Sherivey schreef:

Wat dom. Maargoed. Dit scheen voor social media ook al een fenomeen te zijn (expres flauwvallen).
Maakt het niet veel beter, maar ok. Weet dat het jonge (beinvloedbare) kinderen zijn maar toch lichte darwin-arward-vibes hierbij :o .

Ik erger me aan honden. Die hebben de prullenbak geleegd en 6 avocado's gegapt. Ik erger me eraan dat honden te dom zijn om even een keer een goed gesprek te hebben over wat de gevolgen zijn van avocado's voor hun darm-maag systeem en dat we maar moeten hopen dat ze niet een pit in hun geheel hebben ingeslikt, want dan gaan ze wsl dood (bron: de dierenartsassistente die al ingelicht is en zegt dat het wsl goedkomt, maar we het wel goed in de gaten moeten houden :P ) .

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 14:39

Sherivey schreef:

Natuurlijke selectie...
Al is dat wel kort door de bocht, want je hersenen zijn nog niet volledig ontwikkeld.
Maargoed, op die leeftijd wist ik ook al wel dat dat soort dingen niet normaal zijn...

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 15:21

Ze hebben ook al eens van die waspods opgegeten als challenge := Of mensen die overlijden omdat ze gevaarlijke dingen doen voor de gave selfie...

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 15:33

hagelslag schreef:
Daks schreef:

Ik heb volgende week vakantie.
Zal ik dan ff zand rijden :Y)

Geintje...

Maar das wel echt klote zeg... Waarom levert hij nu geen zand?

Omdat spontaan na de eerste vrachtwagen gelost te hebben een hydraulische slang lek ging en die kennelijk bij een groot internationaal transport bedrijf niet te vinden is :x

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 15:55

Dat iemand geschokt is dat ik vanavond tijdens een etentje mijn zwager wil ontlopen en niet tegenover hem wil zitten.Aardige vent,maar niet zijn geel,groen,grijs,zwart kerkhof gebit :r

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 15:58

Gewoon niet naar zijn tanden kijken? :P

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 16:10

Nee,als hij tegenover mij zit en aan kauwen is met de mond half open dan is mijn eetlust voorbij.En dat in combinatie met een snor en baard waar van alles in valt.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 16:13

Ik de hele middag verplicht thuis want ze kwamen van het water iets vervangen. Duurde dat maar 5 minuten maar mijn hele middag is wel weg :')