Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 23:54

Ooooh nee! Niet mijn knuffels! _O-

Hagel

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 00:02

Meelezer komt erbij

Biecht: ik vind het heerlijk om op mijn zaterdagavond lekker niks te doen thuis. Eenmaal niks aan het doen thuis voel ik me eenzaam en droevig dat ik niks aan het doen ben _O-

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 00:09

fleurtjeuh schreef:
Ik hou ervan om te sexten met mn vriend

Herkenbaar, overigens vind ik het ook hilarisch om m op te hitsen in t openbaar :Y)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 00:21

Yltje schreef:
fleurtjeuh schreef:

Herkenbaar, overigens vind ik het ook hilarisch om m op te hitsen in t openbaar :Y)

Ja. Gewoon ja. Of sneaky foto's/berichtjes sturen tijdens familie dingen als je samen bent. Vooral aan t wachten op de reactie :')

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 00:22

Ik ben begonnen aan het nieuwe seizoen van stranger things. Maar nu durf ik niet meer de hond uit te laten straks. :')

Mijn ouders hebben ook nog een kitten in de aanbieding btw.

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 00:34

Sterre98 schreef:
Yltje schreef:

Ja. Gewoon ja. Of sneaky foto's/berichtjes sturen tijdens familie dingen als je samen bent. Vooral aan t wachten op de reactie :')

Ja! Die filmpjes zijn ook altijd briljant om te zien :))

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 01:07

Yltje schreef:
fleurtjeuh schreef:

Oh ja, absoluut dit… :D Gewoon al door even te kijken op een bepaalde manier of inderdaad een foto vanaf het toilet ofzo te sturen. Heerlijk!

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 10:15

Ik ben weggepest door een paar collega’s bij mijn vorige locatie. Nu is er een tijdje geleden een fotograaf geweest voor promotie materiaal voor de overkoepelende organisatie en is er een foto van mij gekozen als reclame op dit moment. Nu moeten al die mutsen van mijn vorige locatie mijn hoofd voorlopig zien op het promotie materiaal, ik geniet hier zo van!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-22 10:23

Mwahahaha :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 10:25

Arethe schreef:
Ik ben weggepest door een paar collega’s bij mijn vorige locatie. Nu is er een tijdje geleden een fotograaf geweest voor promotie materiaal voor de overkoepelende organisatie en is er een foto van mij gekozen als reclame op dit moment. Nu moeten al die mutsen van mijn vorige locatie mijn hoofd voorlopig zien op het promotie materiaal, ik geniet hier zo van!
Haha, heerlijk! Karma. :))

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 11:11

Ik heb vandaag een reiger uitgelachen..... Die zat op een dak en werd gepest door 3 zeemeeuwen. Telkens vlogen die meeuwen 1 voor 1 op hem af en die reiger moest constant bukken. Was een hilarisch gezicht, maar stiekem ook wel zielig :+

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 12:00

Ik biecht op dat ik normaal totaal geen bedelaar ben maar nu in het ING rentetopic heb gevraagd of er bokkers zijn die hun rentepunten in willen wisselen voor een hello fresh kortingscode. :x.... :o

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 12:25

En stiekem hoop je nu dat je hier ook mensen zo gek krijgt :P

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 12:40

iirrssjjee schreef:
Ik heb vandaag een reiger uitgelachen..... Die zat op een dak en werd gepest door 3 zeemeeuwen. Telkens vlogen die meeuwen 1 voor 1 op hem af en die reiger moest constant bukken. Was een hilarisch gezicht, maar stiekem ook wel zielig :+

Is het een plat dak of is er een plat dak in de buurt? dan is er waarschijnlijk een meeuwen nest vlakbij, de reiger zit daar in de hoop om een meeuwenjong op te kunnen eten :j terecht dat ze hem er af willen knikkeren :D

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 12:42

Ik ben wel eens door het bos gelopen, met de honden en kreeg ik ineens een halve roodvoorn op m'n kop.
Toen ik om mij heen keek, allemaal halve visjes.

Kijk ik omhoog.
Een reigersnest.

Het is geen biecht. Maar te leuk om niet te delen.
En echt smerig om zo'n half gegeten vis op je kop te krijgen.

Pas toen (nu komt de biecht) kwam ik er achter, dat die mega reigers, in toppen van bomen nesten.
Zonder gekheid. Ik was toen 26 jaar.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 13:04

yvje86 schreef:
Ik biecht op dat ik normaal totaal geen bedelaar ben maar nu in het ING rentetopic heb gevraagd of er bokkers zijn die hun rentepunten in willen wisselen voor een hello fresh kortingscode. :x.... :o

Ik weet niet eens wat ik met die punten moet doen (schijn er al een hoop te hebben, maar heb me er niet in verdiept).

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 13:23

Telpeva schreef:
iirrssjjee schreef:

Is het een plat dak of is er een plat dak in de buurt? dan is er waarschijnlijk een meeuwen nest vlakbij, de reiger zit daar in de hoop om een meeuwenjong op te kunnen eten :j terecht dat ze hem er af willen knikkeren :D

Nee allemaal puntdaken!

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 13:50

justdiesel schreef:
En stiekem hoop je nu dat je hier ook mensen zo gek krijgt :P

Klopt! En ik ben er ontzettend blij mee. Zijn heel veel mensen met ing rente punten die er niets mee doen.

Ik zal ook nog een biecht doen als tegendienst :D

Ik heb vroeger zelf een piercing in mijn onderlip gezet, pijn dat het deed. Vervolgens durfde ik het niet aan mijn ouders te laten zien waardoor ik 'm eruit heb gehaald en dicht heb laten groeien. Zo zonde van de pijn :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 14:45

Misschien niet echt een biecht ofzo, maar ik heb net een uurtje thuis wat gedaan voor werk.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 15:00

M_D_H schreef:
2de biecht:
Ik ben een enorme Disneyfan maar heb toy story nooit gezien omdat ik de trailer stom vond (over jaloezie en zo) maar mijn man heeft mij net verplicht te kijken, omdat dit een van de weinig disneyfilms is die hij leuk vind. En hij is er nu al klaar mee, maar ik wil nog 3 en 4 zien, want ik q en 2 vond ik helemaal geweldig :') _O-

Haha kijk maar eens naar mijn naam hier, komt bekend voor hè nu _O-

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 15:15

maralyn schreef:
Ik ben wel eens door het bos gelopen, met de honden en kreeg ik ineens een halve roodvoorn op m'n kop.
Toen ik om mij heen keek, allemaal halve visjes.

Kijk ik omhoog.
Een reigersnest.

Het is geen biecht. Maar te leuk om niet te delen.
En echt smerig om zo'n half gegeten vis op je kop te krijgen.

Pas toen (nu komt de biecht) kwam ik er achter, dat die mega reigers, in toppen van bomen nesten.
Zonder gekheid. Ik was toen 26 jaar.

Bedankt. Nu weet ik ook waar reigers hun nest hebben. Ik heb er wat meer jaren over moeten doen eer ik dat wist 8)7

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 15:16

Lepelaars ook :j

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 15:27

Zo kwam ik er laatst achter dat pauwen konden vliegen en ook rete hoog in de boom slapen snachts

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 16:10

Vandaag het verjaardagsfeest van mijn zoon en ik koop voor verjaardagen van ons eigenlijk standaard (veel) te veel taart, zodat ik de twee/drie dagen daarna zelf nog taart kan eten :9

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 16:42

Ik biecht vandaag op dat mijn vader terug is van een paar dagen weg te zijn en dat ik hem eigenlijk totaal niet gemist heb. Gisteren zei ik nog tegen mijn moeder hoeveel rust er in huis was.. We deden gewoon allemaal lekker ons ding. Nu is hij terug en zijn aanwezigheid is gewoon zo hard te voelen. Hij zucht, blaast en scheldt. Mijn moeder loopt vervelend door hem en ik loop ook helemaal gestresst door alle onrust in huis. Zelf één van de honden heeft er last van. :n

Even voor de duidelijkheid; ik kan genieten van zijn aanwezigheid, maar hij moet echt een goede dag hebben en dan zijn we meestal gewoon samen op een vader-dochter uitje.