Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arethe schreef:Haha, heerlijk! Karma.Ik ben weggepest door een paar collega’s bij mijn vorige locatie. Nu is er een tijdje geleden een fotograaf geweest voor promotie materiaal voor de overkoepelende organisatie en is er een foto van mij gekozen als reclame op dit moment. Nu moeten al die mutsen van mijn vorige locatie mijn hoofd voorlopig zien op het promotie materiaal, ik geniet hier zo van!
iirrssjjee schreef:Ik heb vandaag een reiger uitgelachen..... Die zat op een dak en werd gepest door 3 zeemeeuwen. Telkens vlogen die meeuwen 1 voor 1 op hem af en die reiger moest constant bukken. Was een hilarisch gezicht, maar stiekem ook wel zielig
yvje86 schreef:Ik biecht op dat ik normaal totaal geen bedelaar ben maar nu in het ING rentetopic heb gevraagd of er bokkers zijn die hun rentepunten in willen wisselen voor een hello fresh kortingscode.....
Telpeva schreef:iirrssjjee schreef:Ik heb vandaag een reiger uitgelachen..... Die zat op een dak en werd gepest door 3 zeemeeuwen. Telkens vlogen die meeuwen 1 voor 1 op hem af en die reiger moest constant bukken. Was een hilarisch gezicht, maar stiekem ook wel zielig
Is het een plat dak of is er een plat dak in de buurt? dan is er waarschijnlijk een meeuwen nest vlakbij, de reiger zit daar in de hoop om een meeuwenjong op te kunnen etenterecht dat ze hem er af willen knikkeren
justdiesel schreef:En stiekem hoop je nu dat je hier ook mensen zo gek krijgt
M_D_H schreef:2de biecht:
Ik ben een enorme Disneyfan maar heb toy story nooit gezien omdat ik de trailer stom vond (over jaloezie en zo) maar mijn man heeft mij net verplicht te kijken, omdat dit een van de weinig disneyfilms is die hij leuk vind. En hij is er nu al klaar mee, maar ik wil nog 3 en 4 zien, want ik q en 2 vond ik helemaal geweldig![]()
maralyn schreef:Ik ben wel eens door het bos gelopen, met de honden en kreeg ik ineens een halve roodvoorn op m'n kop.
Toen ik om mij heen keek, allemaal halve visjes.
Kijk ik omhoog.
Een reigersnest.
Het is geen biecht. Maar te leuk om niet te delen.
En echt smerig om zo'n half gegeten vis op je kop te krijgen.
Pas toen (nu komt de biecht) kwam ik er achter, dat die mega reigers, in toppen van bomen nesten.
Zonder gekheid. Ik was toen 26 jaar.