Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
present schreef:Mijn Tinderdate van gisteravond was eigenlijk precies wat ik ervan had verwacht, een erg leuke, spontane en bepaald niet onaantrekkelijke vent, maar niet mijn type. Wel heel gezellig gekletst en zelfs een moment overwogen om me gewoon een keer te laten gaan, maar toen het erop aankwam durfde ik niet.Hij was gelukkig heel lief en nam het sportief op, zoals het ook hoort natuurlijk.
Heb nog wel een paar andere contacten lopen en over twee weken in elk geval weer een date met iemand die ik nog niet eerder heb ontmoet.
Vjestagirl schreef:Ik ben gematcht aan iemand die vraagt of ik mijn neef zou pijpen als de situatie zich voordeed... Na wat graven (want oddly specific question is oddly specific) blijkt het dat hij graag naar feestjes gaat waar hij zich door 10 man laat neuken/vernederen, en dat hij ooit op z'n knieën zat om de hele groep te pijpen, met een piemel in zijn mond omhoog keek en z'n neef zag...
Nou, niet om iemand te slutshamen, ykinmkbykiok, maar WTF...
@BaileyMix, ik hou jou verantwoordelijk voor al mijn achterlijke bumble matches, dat je het vast weet![]()
Vjestagirl schreef:Ik ben gematcht aan iemand die vraagt of ik mijn neef zou pijpen als de situatie zich voordeed... Na wat graven (want oddly specific question is oddly specific) blijkt het dat hij graag naar feestjes gaat waar hij zich door 10 man laat neuken/vernederen, en dat hij ooit op z'n knieën zat om de hele groep te pijpen, met een piemel in zijn mond omhoog keek en z'n neef zag...
@BaileyMix, ik hou jou verantwoordelijk voor al mijn achterlijke bumble matches, dat je het vast weet![]()
Vjestagirl schreef:Ik snap dit bericht niet zo goedIk ben gematcht aan iemand die vraagt of ik mijn neef zou pijpen als de situatie zich voordeed... Na wat graven (want oddly specific question is oddly specific) blijkt het dat hij graag naar feestjes gaat waar hij zich door 10 man laat neuken/vernederen, en dat hij ooit op z'n knieën zat om de hele groep te pijpen, met een piemel in zijn mond omhoog keek en z'n neef zag...