Dingen die je je af vraagt deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 09:09

Froukje schreef:
Politie :j

DuoPenotti schreef:
Ja zou ook nu de politie bellen.

Oke bedankt. Ik heb de politie gebeld en ze zouden er iemand heen sturen :)

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 09:49

_Karlijn schreef:
Froukje schreef:
Politie :j

DuoPenotti schreef:
Ja zou ook nu de politie bellen.

Oke bedankt. Ik heb de politie gebeld en ze zouden er iemand heen sturen :)

Na een 20 minuten kwam er en een politieauto en zij keken die scooter na maar er stond ook een Hornbach-aanhanger, zo'n hoge met zeil, en daar keek die agente ook even in, bleek er een man in te liggen slapen :') _O- en na een gesprekje mocht hij gewoon verder slapen in zijn hotel op wielen. Hoefde zich niet eens te legitimeren ofzo.

Amado7

Re: Dingen die je je af vraagt deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 09:53

Maar goed dat je zelf niet keek, je schrikt je het leblazerus als je die man vind. Alsof je een lijk vind _O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 09:55

Die zullen ze dan wel al kennen.
Maar fijn dat jij nu weet hoe het zit. :)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-22 11:41

xSCWx schreef:
Als je een dure singel koopt (€300) en deze is niet kapot maar wel duidelijk 1 of 2x gebruikt (huidvet, haren en gebruiksvorm er in), zou je dat dan melden bij de webshop?

Die gaat sowieso terug bij mij, ook al was hij maar 30 euro.
Je koopt een nieuwe singel, dus dan krijg je ook een nieuwe.
Dit is een gebruikte, of een "showroom" model. Maar gezien huidvet klinkt het meer als een gebruikte.
En daar hoef je gewoon niet de volledige prijs voor te betalen. Als je nou een mail had gehad met bv korting, omdat hij een keer gebruikt was en retour was gegaan, kon je zelf besluiten of je dat wilde of een hele nieuwe.
Dan was het een ander verhaal.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 11:53

Froukje schreef:
Waarom ben ik op mijn personenweegschaal op vloerbedekking 20 kg minder zwaar dan op de zelfde weegschaal maar dan op laminaat? Zit precies de zelfde houten ondervloer onder.

Dank voor deze tip, ik ga vloerbedekking leggen. :+

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 12:46

Bedankt voor jullie reacties over de singel, ik heb een bericht gestuurd naar de webshop. Helaas morgen dicht dus wachten tot dinsdag op reactie. Ik twijfelde om wat te sturen omdat het een aparte singel is die niet overal te krijgen is en ik maar 1 webshop heb gevonden die hem op voorraad had. Waarschijnlijk had ik zelf gewoon een doekje met vet er overheen gehaald onder het mom van “niet miepen”. :')

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 12:51

xSCWx schreef:
Bedankt voor jullie reacties over de singel, ik heb een bericht gestuurd naar de webshop. Helaas morgen dicht dus wachten tot dinsdag op reactie. Ik twijfelde om wat te sturen omdat het een aparte singel is die niet overal te krijgen is en ik maar 1 webshop heb gevonden die hem op voorraad had. Waarschijnlijk had ik zelf gewoon een doekje met vet er overheen gehaald onder het mom van “niet miepen”. :')

Kan je natuurlijk altijd nog doen als de webshop niet met een oplossing komt waar jij blij van wordt :D
Maar hopelijk lossen ze het goed op!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 12:54

xSCWx schreef:
Je hoeft natuurlijk niet op hoge poten erheen, maar als ik een webshop zou hebben, zou ik het juist fijn vinden als mensen dit soort dingen even laten weten! Het kan zijn dat het een foutje is geweest, maar het kan ook zijn dat het iets structureels is en dat ik even met wat personeelsleden moet gaan praten voordat het me klanten gaat kosten. En ik zou dan uiteraard ook kijken naar een passende compensatie, of dat nou geld terug is, of een ander artikel gratis of zo. :)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 15:44

Palmera schreef:
Froukje schreef:
Waarom ben ik op mijn personenweegschaal op vloerbedekking 20 kg minder zwaar dan op de zelfde weegschaal maar dan op laminaat? Zit precies de zelfde houten ondervloer onder.

Dank voor deze tip, ik ga vloerbedekking leggen. :+

Haha! Hierdoor schrok ik me wild bij het wegen van ons dochtertje. Dacht dat ze kilo’s was afgevallen :+

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 17:19

Misschien dat iemand het hier weet, kan het niet vinden op google :') Als je een Roomba robotstofzuiger hebt, kan je dan deze van 2 telefoons besturen? Mijn vriend had een account aangemaakt ervoor op zijn telefoon maar kan hier niet op inloggen op mijn eigen telefoon :o?

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 17:27

Dat kan zeker :j

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 17:28

Ninus schreef:

Hoe doe ik dat dan hahah? Met een nieuw account?

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 17:37

Prrrr schreef:
't Is jammer dat dat niet wat uitgebreider omschreven staat in zo'n boekje...

Ik snap ook nog te weinig van mijn Samsung wasmachine. Veel te veel keuzes. En geen idee :D hoe het allemaal precies werkt. Ik krijg ‘m aan het wassen en het komt er schoon uit dus prima zo.

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 17:44

Flowery schreef:
Ninus schreef:

Nee hoor, wij loggen gewoon in met hetzelfde account. Ging hier heel soepel, maar daar heb je zo te lezen niks aan :D Best jammer voor, want het bedienen van de stofzuiger vanaf de bank is een feestje. Of vanuit bed is ook best leuk <3

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 17:45

Ninus schreef:
Flowery schreef:

Nee hoor, wij loggen gewoon in met hetzelfde account. Ging hier heel soepel, maar daar heb je zo te lezen niks aan :D Best jammer voor, want het bedienen van de stofzuiger vanaf de bank is een feestje. Of vanuit bed is ook best leuk <3

Hahaha ja die inlog lukt dus niet, zal het straks nog eens proberen :j Nu zet mijn vriend hem aan dus is gelukkig alsnog genieten :Y)

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 09:03

Mijn man heeft een Levi's spijkerbroek gekocht... Maar op het "kontlabel" staat zijn maat. Bij mijn Levi's broek staat dit niet := het ziet er zo bijzonder uit maar is zo vastgemaakt dat het ook niet lijkt alsof het eraf moet.
Dus de vraag:, laten zitten of weghalen?
Afbeelding

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 09:25

Ik zou het weghalen om meerdere redenen :P

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 09:37

Vooral weghalen omdat het lelijk is. Doordat de maten erop staan is het nog lelijker.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 11:52

Zo’n vastgestikt label “hoort” er in principe op te blijven. Maar dat moet ieder voor zich weten natuurlijk, ik vind dit zelf een bijzonder lelijk label dus zou hem ook weghalen als dit mijn broek was geweest.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 11:55

Over dat label gaat normaal gesproken je riem. Dan zou in elk geval de maat uit het zicht verdwijnen. Als hij geen riem draagt, zou ik hem er af halen :=

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 12:29

Stress mix voor een paard.Zou dat ook helpen voor mensen?Maar dan natuurlijk een hele kleine hoeveelheid.Ga ik niet doen hoor.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 19:31

Memories schreef:
Zo’n vastgestikt label “hoort” er in principe op te blijven. Maar dat moet ieder voor zich weten natuurlijk, ik vind dit zelf een bijzonder lelijk label dus zou hem ook weghalen als dit mijn broek was geweest.

Ja precies dat was ook ons idee :) hij gaat er dus af!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 22:59

Suuszels schreef:
Memories schreef:

Ja precies dat was ook ons idee :) hij gaat er dus af!

Grappig, ik vind zo'n origineel label dus juist gaaf en zou het laten zitten!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 23:01

Britta31 schreef:
Stress mix voor een paard.Zou dat ook helpen voor mensen?Maar dan natuurlijk een hele kleine hoeveelheid.Ga ik niet doen hoor.

Je kan wel heel goed Bach Rescue Remedy nemen, dat kan ook voor dieren, maar dus ook voor mensen ( in een andere dosering weliswaar). Het haalt eigenlijk alleen de scherpste randjes van de stress eraf, maar je blijft nog zeker alert. Het is in druppels, spray of pilletjes te krijgen.