Froukje schreef:Politie
DuoPenotti schreef:Ja zou ook nu de politie bellen.
Oke bedankt. Ik heb de politie gebeld en ze zouden er iemand heen sturen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Karlijn schreef:Froukje schreef:PolitieDuoPenotti schreef:Ja zou ook nu de politie bellen.
Oke bedankt. Ik heb de politie gebeld en ze zouden er iemand heen sturen
xSCWx schreef:Als je een dure singel koopt (€300) en deze is niet kapot maar wel duidelijk 1 of 2x gebruikt (huidvet, haren en gebruiksvorm er in), zou je dat dan melden bij de webshop?
xSCWx schreef:Bedankt voor jullie reacties over de singel, ik heb een bericht gestuurd naar de webshop. Helaas morgen dicht dus wachten tot dinsdag op reactie. Ik twijfelde om wat te sturen omdat het een aparte singel is die niet overal te krijgen is en ik maar 1 webshop heb gevonden die hem op voorraad had. Waarschijnlijk had ik zelf gewoon een doekje met vet er overheen gehaald onder het mom van “niet miepen”.
xSCWx schreef:Je hoeft natuurlijk niet op hoge poten erheen, maar als ik een webshop zou hebben, zou ik het juist fijn vinden als mensen dit soort dingen even laten weten! Het kan zijn dat het een foutje is geweest, maar het kan ook zijn dat het iets structureels is en dat ik even met wat personeelsleden moet gaan praten voordat het me klanten gaat kosten. En ik zou dan uiteraard ook kijken naar een passende compensatie, of dat nou geld terug is, of een ander artikel gratis of zo.Bedankt voor jullie reacties over de singel, ik heb een bericht gestuurd naar de webshop. Helaas morgen dicht dus wachten tot dinsdag op reactie. Ik twijfelde om wat te sturen omdat het een aparte singel is die niet overal te krijgen is en ik maar 1 webshop heb gevonden die hem op voorraad had. Waarschijnlijk had ik zelf gewoon een doekje met vet er overheen gehaald onder het mom van “niet miepen”.
Palmera schreef:Froukje schreef:Waarom ben ik op mijn personenweegschaal op vloerbedekking 20 kg minder zwaar dan op de zelfde weegschaal maar dan op laminaat? Zit precies de zelfde houten ondervloer onder.
Dank voor deze tip, ik ga vloerbedekking leggen.
Flowery schreef:Ninus schreef:Dat kan zeker
Hoe doe ik dat dan hahah? Met een nieuw account?
Ninus schreef:Flowery schreef:Hoe doe ik dat dan hahah? Met een nieuw account?
Nee hoor, wij loggen gewoon in met hetzelfde account. Ging hier heel soepel, maar daar heb je zo te lezen niks aanBest jammer voor, want het bedienen van de stofzuiger vanaf de bank is een feestje. Of vanuit bed is ook best leuk
Suuszels schreef:Memories schreef:Zo’n vastgestikt label “hoort” er in principe op te blijven. Maar dat moet ieder voor zich weten natuurlijk, ik vind dit zelf een bijzonder lelijk label dus zou hem ook weghalen als dit mijn broek was geweest.
Ja precies dat was ook ons ideehij gaat er dus af!
Britta31 schreef:Stress mix voor een paard.Zou dat ook helpen voor mensen?Maar dan natuurlijk een hele kleine hoeveelheid.Ga ik niet doen hoor.