Boras schreef:Mooie kleuren.
Wat is dat rechts op de foto voor een gevaarte?
Een appartementencomplex.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Stoepje richting de stal en auto heb ik nou mooi schoon (zelfs helemaal opgedroogd met het zonnetje erop) dus zou fijn zijn als ik er even van mocht genieten..

Hopelijk deze week nog een keertje voor we weer jaren moeten wachten op een goeie laag sneeuw..
Anna79 schreef:Vanmorgen in het bos geweest, kwam twee prachtige Andalusiers tegen die model stonden voor een fotoshoot, wellicht van bokkers hier?
Helaas is het volgende week weer gedaan met de pret![]()
Ik word er nu al verdrietig bij de gedachte aan de enorme bende die het wordt
_l_amanda_l_ schreef:Owww, hou het dáár alsjeblieft, ik heb zo geen zin om NOG meer te schuiven straks..Stoepje richting de stal en auto heb ik nou mooi schoon (zelfs helemaal opgedroogd met het zonnetje erop) dus zou fijn zijn als ik er even van mocht genieten..
![]()
Gisteren met vriendin het bos in geweest, zij heeft een authentieke arretikker:
[ [url=m/oyTGwf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nou is die kou en sneeuw niet echt mijn ding, maar hoe gaaf was datHopelijk deze week nog een keertje voor we weer jaren moeten wachten op een goeie laag sneeuw..
!
Maar die foto hierboven van paard met arreslee is wel heel gaaf!!! ingedebruijn schreef:Hier in Heerenveen smelt op sommige plekken de sneeuw al een beetje weg ondanks d temperatuur. Ijs is ook nog lang niet dik genoeg en gezien we nog 4 dagen te gaan hebben, verwacht ik ook niet dat dat nog gaat komen. Vind het na een week ook wel weer mooi geweest. Op naar het voorjaar.
moet me enorm bedwingen om niet in de verse sneeuw van de brede dakgoot te gaan liggen.. Dat gaat vast mis 
Marije_1997 schreef:ingedebruijn schreef:Hier in Heerenveen smelt op sommige plekken de sneeuw al een beetje weg ondanks d temperatuur. Ijs is ook nog lang niet dik genoeg en gezien we nog 4 dagen te gaan hebben, verwacht ik ook niet dat dat nog gaat komen. Vind het na een week ook wel weer mooi geweest. Op naar het voorjaar.
Snachts tikt het de - 8 hier op sommige plekken aan
Momenteel - 4 in Heerenveen
[ [url=m/g8tegV.jpg]Afbeelding[/url] ]