Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 13:23

Hier werkt het ook gewoon!

Urbanus

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 13:27

Niks aan de hand hier!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 14:00

Hier ook niet meer

Dikke discussie hier := met een koper

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 14:17

Oké.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 14:37

Waarom willen jullie niet met UPS verzenden? Is dat omdat er geen afgiftepunt in de buurt is, of is verzenden met UPS vervelend o.i.d.?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 15:17

Danielleeee_ schreef:
Waarom willen jullie niet met UPS verzenden? Is dat omdat er geen afgiftepunt in de buurt is, of is verzenden met UPS vervelend o.i.d.?

MarcoBorsato schreef:
UPS zit hier aan de andere kant van de stad. Ik annuleer nu gewoon UPS bestellingen want printen kost 3 euro en ik ga niet weer eerst naar de copyshop. Wat een drama.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 15:21

Ik ben helaas nog steeds met Vinted/Homerr in conclaaf...
Pakket is nog steeds spoorloos, zowel ik als verkoper als de koper zitten erbovenop! Maar nog niks.
Mijn moeder als homerr punt ook, want die dag is bij haar de zak opgehaald en daarna kwijt geraakt...

Mijn mams is sinds gisteren ook mondial relay punt :D En ik kom langs moeders als ik moet gaan trainen 2x per week. Of ik ga gewoon thee leuten, combineer ik het.
Eerst bracht ik het weg na mn werk, via snelweg naar huis ipv binnendoor. Maar dat hoeft niet meer :D

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 15:23

Het maakt mij niet zoveel uit (alhoewel UPS niet mijn voorkeur heeft wat service betreft) want UPS punt is het zelfde als DPD, DHL en Homerr punt hier.
Maar dat UPS er ineens standaard bijzit zonder dat ik dit wist, vind ik wat minder.

En idd wanneer het UPS punt niet in de buurt is, dan zou het fijn zijn wanneer je die optie uit kon zetten.

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 15:29

x_Jeanine_x schreef:
Ik ben helaas nog steeds met Vinted/Homerr in conclaaf...
Pakket is nog steeds spoorloos, zowel ik als verkoper als de koper zitten erbovenop! Maar nog niks.
Mijn moeder als homerr punt ook, want die dag is bij haar de zak opgehaald en daarna kwijt geraakt...

Is dat pakket al bijna een maand kwijt en je hebt nog niets teruggekregen? Wat vervelend! Ik hoop dat het niet iets heel kostbaars was, de vergoeding van homerr is zo laag :(

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 15:37

Ik heb alleen dpd, homerr, mondial en dhl staan qua verzenden. Meer kan ik niet aangeven. Er staat geen post nl en ups tussen

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 15:46

caro29 schreef:
Ik heb alleen dpd, homerr, mondial en dhl staan qua verzenden. Meer kan ik niet aangeven. Er staat geen post nl en ups tussen

Maar als je op één van je items kijkt, staan die twee er wel bij. Je kunt ze niet uitzetten, ze zitten er standaard bij

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 18:42

Het is deels ook een beetje recalcitrantie van mij hoor... Die andere mag ik wel allemaal zelf bepalen of ik daarmee wil verzenden en die andere niet.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 14:19

Hummmmm ik heb wat raars. Gisteren bij een verkoper 2 broekjes aangeklikt en bundel (verzendkosten) opgevraagd. Verkoper heeft net aangegeven dat het pakket formaat klein zal zijn.

Dus nu staat er zo'n bericht van Vinted:

Afbeelding

Maarreh.....normaal kan je toch klikken op dat bericht van Vinted, om het te kopen.... :?
Ik heb nu niks om op te klikken :?

Ik snap hem niet. Ben ik nou heel onnozel iets voor de hand liggends aan het missen of wat :=
Beide artikelen zijn gewoon nog beschikbaar dus wat het probleem is is mij een raadsel -O-

De grijze vlakken heb ik er zelf overheen gezet om het persoonlijke er vanaf te halen.

[edit] Hee nu zie ik dat de "nu kopen" buttons ook niet weergegeven worden bij de losse advertenties!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 14:59

Hm. Ik zie bij de advertenties van deze verkoper ook geen verzendwijzes weergegeven staan.

Misschien dat die op 1 of andere wijze uitgeschakeld zijn, en je daarom dan ook niet kan komen, gezien je niet kan kiezen hoe je het verzonden zou willen hebben. Alleen hoe kan dat uitgeschakeld zijn dan...?

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 15:10

Zijn ze misschien op vakantie?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 15:12

Ja dat vroeg ik me ook af, maar dan zie je daar toch wel ergens een melding van ofzo zou je denken? Of dat het spul dan offline gaat ofzo...? En je zou denken dat je dat dan in je berichtje zet want ik kreeg wel een berichtje dat het in een klein pakje kan :)

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 15:16

Waarschijnlijk verkoopt deze verkoper niet naar Nederland. Ik heb ook weleens gehad dat een potentiële koper bij mij niets kon kopen omdat ik destijds Modial Relay niet aan had staan. De andere verzendopties werkten voor zijn/haar woonplaats niet.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 15:19

Aha! Het is een Italiaan volgens mij. Die heb ik ook nog niet eerder gehad :)

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 15:22

Ik heb ook eens gehad dat ik iets van een Italiaan wilde kopen, maar dat er ook geen koop-knop was. Dus ik gok, net als wat Bootsiebob zegt, dat deze persoon geen verzendopties aan heeft staan die naar Nederland verzenden.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 18:54

Ik heb dit eens gehad bij een belg(ook Belg). Ik dacht toen dat dit iemand was die niet meer kon kopen/verkopen tot haar identiteit geverifieerd was, maar geen idee of dit klopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 19:18

Ik ga morgen iig het pakje van Lorette ophalen *\o/* Bericht van ups was in de spam geraakt en vinted stuurt pas een flinke tijd later een melding.
Spannend :):)

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 22:44

Ik heb t idee dat als je een beetje actief blijft je hoger in de zoekopdrachten komt ofzo.

Al hele tijd niets verkocht, nu iets via Marktplaats verkocht, op Vinted gezet ivm goedkope verzendkosten en gelijk nog iets anders verkocht een paar uur later.

Viel vorige keer ook al op, dingetje extra te koop gezet en opeens iets anders dat er al lang stond verkocht.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 09:28

Nou ik denk ook dat het wel scheelt als mensen iets interessants zien, dat ze toch even verder kijken wat diegene nog meer heeft.

Zelf vind ik het best irritant als ik echt iets specifieks zoek, dat ze dan hetzelfde artikel meerdere keren laten zien. Dan heb je soms al meer dan 500 hits in je zoektocht naar een wijnrood shirt ofzo, en dan zie je steeds dingen langskomen die je al eerder in het rijtje zag >;)

Dan heb ik wel het gevoel dat ik een beetje voor jan-jeweetwel aan het werk gehouden word....

Chiren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 19:51

Ik heb vandaag voor het eerst iets via Vinted gekocht. Mooie Dr Martens voor de zomer 8-) Ben benieuwd hoe ze er uit zien als ze geleverd worden. Op de foto zien ze er top uit maar ik heb er echt een schijntje voor betaald.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 19:55

Nou, ik ben heel tevreden met mijn aankopen :D maar Lorette is wel een stuk groter dan ik. Maar alles is top in orde en past perfect, en vriend heeft het ook goedgekeurd!