Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 00:48

Buurvrouw voelt zich te goed voor de corona regels en ook te goed om geen overlast te veroorzaken. Heb vorige week donderdag ook al om half 2 aangebeld. Waarom zo luid op maandagavond??? :n

Heb het idee dat het ganggenoten zijn. Echt zulke idioten zijn er.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 01:35

nicole_floor schreef:
Mkango schreef:
En als jullie een fiets aan de hand meenemen, zodat je de zware spullen op de bagagedrager kunt laten rusten?

Of eventueel het winkelwagentje mee naar huis nemen?

Raad jij nu diefstal aan?

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 01:39

theadora99 schreef:
Dat ons bed aan vervanging toe is (tot rugklachten aan toe), we een nieuw bed op het oog hebben maar niet durven te kopen zonder proefliggen. En dat kan nog wel even duren :(

Collega heeft heel nieuwe inrichting gekocht tijdens lockdown, gewoon de woonwinkels bellen en op afspraak naar binnen heel illegaal via de achterdeur

marley93

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 06:14

Klaarwakker. >;)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 08:41

poes schreef:
nicole_floor schreef:
Of eventueel het winkelwagentje mee naar huis nemen?

Is dat echt diefstal ja?
Je brengt hem de volgende keer toch weer terug? Dat is hier vrij normaal als je in de buurt van de supermarkt woont...

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 08:52

Personenautos die inhalen want oh het is niet glad om vervolgens te gaan remmen zodat in ook langzamer moet rijden.
Echt, ik rij niet voor m'n lol 50

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 08:57

nicole_floor schreef:
poes schreef:

Is dat echt diefstal ja?
Je brengt hem de volgende keer toch weer terug? Dat is hier vrij normaal als je in de buurt van de supermarkt woont...

Het is wel de reden dat sommige winkels het systeem hebben dat hun karretje als je verder dan X meter ermee uit de buurt gaat het wagentje blokkeert :') Al weet ik niet of een karretje meenemen goed werkt, zondag moesten ze met 4 jongens karren ophalen, zodat ze de karren konden optillen, anders kwamen ze simpelweg niet vooruit :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 09:10

poes schreef:
Je kunt het toch ook gewoon netjes vragen? :') Desnoods betaal je een paar euro borg - dat werd hier ook gedaan als mensen vroegen of ze het mandje even mee mochten nemen.
Alleen als de wegen te glad zijn voor een fiets, denk ik dat een winkelwagentje ook niet gaat werken.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 09:15

Hier is het wat minder gebruikelijk om een karretje mee te nemen. We kijken even wat kan en mag vandaag. :D

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 09:21

De ram en ram volle trein waar ik net in zat. M'n bips dat al die mensen een essentieel beroep hebben. |o

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 09:23

De slee mee?
Eentje buiten wachten met slee, daarna alles op de slee laden?

ik erger me ook aan die idiote capriolen die sommige mensen uitvoeren op de weg.. Het sneeuwt. En ja, als je voorganger heel bang is en 20 rijdt, waar je ook 40 had kunnen rijden is dat jammer, maar dat weet je als je met dit weer de weg op gaat.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 09:40

Dat ik letterlijk huilend voor de flat stond vanmorgen, want bij de ingang en de vloer onder de overkapping is spekglad en zo kom ik dus nog niet zelfstandig bij de auto.

Gelukkig was er een voorbijgangster zo lief om mij naar mijn auto te loodsen.

Bij mijn stage aangekomen al schuifelend naar de deur... tag voor het ding houden, maar 2 meter verder zit de deur pas. De eerste keer was ik dus te laat bij de deur en op het moment dat ik de deur probeer open te doen hoor ik ‘klik’ zit de deur weer dicht -O- >;) :')
De 2de x lukte het wel gelukkig

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 09:48

Maddy_Paola schreef:
theadora99 schreef:
Dat ons bed aan vervanging toe is (tot rugklachten aan toe), we een nieuw bed op het oog hebben maar niet durven te kopen zonder proefliggen. En dat kan nog wel even duren :(

Collega heeft heel nieuwe inrichting gekocht tijdens lockdown, gewoon de woonwinkels bellen en op afspraak naar binnen heel illegaal via de achterdeur

De winkel waar wij het willen kopen doet dat helaas niet (heb al geïnformeerd of zij klanten oid mogen ontvangen). We zouden het ook graag bij die winkel kopen.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 10:14

nicole_floor schreef:
poes schreef:

Is dat echt diefstal ja?

Als je hem meteen daarna terug brengt, is het geen diefstal. Als je hem bij je thuis laat staan, wel.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 10:16

Iets lenen zonder te vragen is in mijn ogen nog altijd diefstal. :=
Als iemand zonder vragen een tuinset uit jouw voortuin pakt voor een dag en hem daarna terug brengt, is het dan niet stelen? Weet je hoe duur die winkelwagentjes zijn. :=

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 10:39

Hier is het niet gebruikelijk om een karretje mee te nemen. Denk dat we toch maar de auto pakken. Met rustig rijden moet het wel goed komen. Rijden nu meer auto's over de weg, dus volgens mij is het beter te doen. :D

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 10:56

MarlindeRooz schreef:
Ach sommige mensen denken dat ze met een paar jaar rijervaring topcoureurs zijn. Laten die lekker zichzelf de vangrail in vouwen. Maar dingen als rechts inhalen en gewoon keihard rijden / te hard rijden zijn asociaal en levensgevaarlijk voor velen.

Zo, en hoe. En het stoer vinden wat ze (zeggen te) doen.. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 11:06

Benthhh schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ach sommige mensen denken dat ze met een paar jaar rijervaring topcoureurs zijn. Laten die lekker zichzelf de vangrail in vouwen. Maar dingen als rechts inhalen en gewoon keihard rijden / te hard rijden zijn asociaal en levensgevaarlijk voor velen.

Zo, en hoe. En het stoer vinden wat ze (zeggen te) doen.. :+
Ach, één schuiver en ze piepen wel anders. :D
Ik heb het jaren geleden een keer gehad dat ik 's morgens naar stal was gegaan en de wegen relatief goed begaanbaar waren, maar terwijl ik daar was, was het gaan ijzelen. Bij de eerste bocht schoof de achterkant van de auto al door. := Ik ben kruipend naar huis gereden en had op een gegeven moment ijs onder alle vier de wielen te pakken. Dan heb je echt niets meer aan die stoere praat, winterbanden of een kek, snel karretje, dan ga je gewoon glijden. :') Toen was ik vooral blij dat ik maar 15 à 20 reed en daardoor meteen stilstond toen ik de sneeuw aan de zijkant van de weg bereikte, waardoor ik gewoon rustig verder naar huis kon kruipen zonder een centje pijn aan mij of de auto. :+

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 11:14

Een idioot achter het stuur gister die naast mij op de parkeerplaats bij de supermarkt stond, met 3 jonge gasten in de auto die het leuk vonden om heeeeeeeel hard gas te geven en dus heel veel wielspin hadden, waardoor de auto vol kwam te staan met zwarte rook en ze hoestend en proestend uit de auto kwamen en de hele auto gewoon in een zwarte walm van rook verdween onderhand.. En maar lachen en joelen.. Echt stoer ja :roll:

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 11:24

MarlindeRooz schreef:
Weet je hoe duur die winkelwagentjes zijn. :=

50 cent toch?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 11:40

oomens schreef:
MarlindeRooz schreef:

50 cent toch?

_O-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 11:44

Autoverzekering opgezegd, nu toch wel heel definitief. Wat suf dat ik er toch verdrietig van wordt :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 11:49

Flappen alweer op. :')

Waren veel te lekker. :9 :P

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 11:55

oomens schreef:
MarlindeRooz schreef:

50 cent toch?

Omfg :') _O-

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 12:02

Mijn vriend die mij op stal zou afzetten, en vervolgens loop ik in de garage is hij al weg. En als ik ergens slecht tegen kan..... :):)