Mijn box komt vandaag aan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Aroha schreef:Oh daar zitten leuke dingen bij Fleurtjeuh! Ben heel benieuwd naar die laatste broek. Is het zo’n palazzo model?
Op google staan er genoeg als je zoekt op Palazzo broek. Vind ze vaak lekker zitten.
Naomi_Jortje schreef:Zojuist m'n preview binnengekregen en ik ben enthousiast!
Aphque heeft ontzettend goed naar mijn voorkeuren geluisterd en ook zeker qua budget goed rekening gehouden. Ik had aangegeven dat ik graag items wil die ik goed naar kantoor kan dragen, maar die niet te duur zijn. Door ziekte ben ik behoorlijk aangekomen en dit wil ik er graag weer af hebben, dus nu veel geld uitgeven zou zonde zijn.
Outfit 1
De roestroze broek van Fashion Union zit heel comfortabel en staat mooi met zachte kleuren, zoals (oud)roze, mint groen, licht/fel blauw, wit en licht grijze tinten. De grijze broek heeft een leuke subtiele ruit, die het net een beetje jonger en frisser maakt. Je kunt de broek met zachte, maar ook een leuke felle kleur dragen. De jurk is heel fijn, omdat hij je mooie rondingen accentueert en een buikje camoufleert. Je kunt er een riempje bijdragen en hij staat ook leuk met een jeansjasje of licht grijs jasje. Je past 'm straks ook nog met een maatje of twee minder, dus dat is fijn.
[ [url=m/8Vdm0s.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/a05Ibo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het blauwe shirtje is niet zo mijn ding, vind de kleur niet echt geweldig, dus dat ga ik aangeven. De schoenen zijn de stylist choice. Ik vind ze heel leuk maar heb al veel te veel schoenen
Outfit 2
De oud roze broek, zit heerlijk en je kunt 'm met zowel licht als donkere kleuren dragen. Zelf vind ik 'm heel mooi gaan met donkerrood en een fris printje of juist een kleur die er heel dichtbij licht zoals het roze hemdje of de body, draag er dan een donker jasje of contrasterende kleur bij voor een zakelijke touch. De Oasis broek is misschien wat wennen, maar ik denk dat hij je heel mooi staat! Mooi met lichte en zachte tinten, maar ook juist heel leuk met een iets donkere top of een felle kleur.
[ [url=m/kgXtWJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/F1gR5W.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben enthousiast over deze outfit, ben benieuwd hoe het in het echt eruit ziet

Naomi_Jortje schreef:Annet73 schreef:Ik vind die rode broek je juist erg leuk staan!
Thanks! Ik vind 'm zelf ook echt wel leuk, maar shirtje moet wel echt in de broek om 'm leuk te houden. En een geschikt shirtje hangt nog niet in de kast helaas...
Naomi_Jortje schreef:Annet73 schreef:Ik vind die rode broek je juist erg leuk staan!
Thanks! Ik vind 'm zelf ook echt wel leuk, maar shirtje moet wel echt in de broek om 'm leuk te houden. En een geschikt shirtje hangt nog niet in de kast helaas...