Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Ik zit er serieus over na te denken om eens een training oid te gaan volgen in aandelen. Ik doe maar wat terwijl ik vaak lees van mensen die echt bewust kopen en rendement voorspellen wat dan ook uitkomt. Sta nu met alles in het rood, dus laat het lekker staan.
Relaxed schreef:Ik zit er serieus over na te denken om eens een training oid te gaan volgen in aandelen. Ik doe maar wat terwijl ik vaak lees van mensen die echt bewust kopen en rendement voorspellen wat dan ook uitkomt. Sta nu met alles in het rood, dus laat het lekker staan.
tita schreef:Heb je Ali nog wel 8nnemiek
Die is hier eruit kleine winst 300€ maar inmiddels weer flink gezakt.
8nnemiek schreef:Een cursus doen is altijd goed, al lijkt het me best lastig om er een te vinden die goed en betrouwbaar is en bij je past qua strategie.
En inderdaad, alles wat in het rood staat kun je het beste lekker laten staan, tenzij je echt minimaal in het rood staat en verwacht dat een bepaald bedrijf nog flink verder keldert.
Bij ons schommelt alles rustig verder.
We hadden vorig jaar minder winst dan dit jaarMaar doordat we vorig jaar de meeste bedrijven die aardig in het groen stonden hebben verkocht lijkt het in het portfolio wat minder positief haha.
We hebben nog geen nieuwe bedrijven gevonden die voor ons koopwaardig genoeg zijn, dus al vrij lang niks bijgekocht. We houden wel nog steeds een aantal bedrijven in de gaten die nog te duur zijn.
Yipee schreef:Prachtig vakantiehuis zeg! Ik neem aan dat jullie er zelf ook gebruik van maken?
Ik snap dat je het beheer uitbesteed. Zeker als je niet bepaald in de buurt woont. haha.
Momo94 schreef:Ik ben die podcast ook gaan luisteren sinds vorige week. Net wat je zegt het wordt echt super duidelijk uitgelegd en dan ook de juiste vragen gesteld waarbij je zelf iets heb van ja, daar liep ik ook tegen aan of wist ik niet goed wat het was. Echt een aanrader voor beginnende beleggers.