Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rivendell schreef:
_San87_ schreef:Berdien schreef:16 kilo? Hoe danDat kan echt niet, dat zal 16 pond zijn geweest.
Nog een enorm geval om door je onderkantje te persen, daar niet van.
16 pond is iets van 7 kilo!!
FrNo schreef:Wat betreft restaurants, vorige maand waren we op Center Parcs en gingen daar in het restaurant eten.
Eerst zat er langs onze tafel em stel met een kind, kind wilde niet op de stoel blijven zitten, maar moeder kreeg het toch klaar om het kind op de stoel bij haar te houden, en deed daarbij ook haar best om zelf zo mijn mogelijk overlast te geven.
Daar had ik geen problemen mee, tenslotte zit je op Center Parcs en kun je kinderen verwachten. En moeders loste het ook netjes op.
Afijn, op den duur waren ze klaar met eten en gingen naar huis.
Even later kwam de ober onze bestelling voor het nagerecht opnemen:
Ober: wilt u nog iets na?
*meteen daarna hoorde ik meerdere kinderen op een paar meter afstand luid roepen en spelen (daarvoor geen andere kinderen gehoord)*
Ik:ik wilde de Dame Blanche bestellen, maar *kijkt richting muur waarachter ik de kinderen hoor* ik denk toch dat ik niets meer hoef.
Ober: loopt snel richting muurtje en roept duidelijk/streng dat het hier een restaurant is en de kinderen weg moeten.
Daarna de ober tegen ons: daar iets verderop is een speelplaats, maar geregeld dat er kinderen van daar het restaurant half inlopen. Ze hebben hier niets te zoeken.
Afijn, de ober zat blijkbaar ook niet op die kinderen te wachten.
Dus al met al was alles netjes opgelost en snel rustig.
Gelukkig kan het zo dus ook.
_San87_ schreef:Magrathea schreef:Zaterdag misschien op kraamvisite. Wordt echt twijfelen of ik ga
Dat lijkt me echt heel awkward, kraamvisite.