Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Steffi4

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 07:29

:') :') :')
Toch maar niet, misschien kan ik dat met mijn huidige cap doen, want mooi is ie wel.

Ok, bedankt iedereen, ik wacht op helmet awareness day. :P

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 07:57

Varekaj schreef:
Nu wil ik ook aardbeien -O- ^)

@ Steffi: en een uvex? Heb je ook flink keuze in en kan je zo duur maken als je wil. Kep heeft verschillende liners voor ovaal of rond hoofd.
Maar meer dan €300 geef ik toch écht niet uit aan een cap :=
Ik zou wachten tot de solden of helmet awareness day. Toen konden velen een cap met fikse korting kopen (25%), ook gepersonaliseerde. Kep deed dit bijvoorbeeld. Scheelde op het einde toch wel ettelijke eurootjes :$

Toen ik nog paard reed, was de pikeur gpa van 350 euro al idioot duur. Tijden veranderen :')

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 12:24

Missie gelukt... ik ga de roze ijsjes oorbellen terug brengen :P en de spotjes hangen ook al en omg, sauna gevoel <3

MaiNat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 12:31

M_D_H schreef:
In het kader van appelflappen met schimmelpoeder, verse kersen met beestjes, klokhuizen van appels met beestjes...
Mocht iemand dan ook nog van de toch al dure aardbeien af willen, hebben jullie die filmpjes op tiktok en Facebook gezien over het schoonmaken van aardbeien? Alleen wassen is dus niet voldoende he, die krengen zitten vol met ongedierte :r

Echt?! Ik doe ze altijd in een vergiet en spoel ze af met water en dan hup de blender in. Maar ook op brood nooit beestjes gezien in de aardbeien. Wel wormpjes op trostomaatjes. Echt half jaar geen tomaten meer gegeten...

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 15:43

Sinds een paar maanden ben ik een beetje aan het springen met mijn huidige paard, met een dressuurzadel.
En nu betrap ik mijzelf dat ik veel op springzadels aan het zoeken ben.

Kunnen jullie mij overtuigen dat alles onder de 1 meter gewoon te doen is met een dresuurzadel en niet schadelijk is :+ _O-

(Volgend weekend rij ik ook voor het eerst een springclinic, mijn moeder hoopt dat die beste man gewoon zegt "hou jij het maar bij de witte hekjes") :')

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 15:48

miss_lizje schreef:
Sinds een paar maanden ben ik een beetje aan het springen met mijn huidige paard, met een dressuurzadel.

Kunnen jullie mij overtuigen dat alles onder de 1 meter gewoon te doen is met een dresuurzadel en niet schadelijk is :+ _O-

(Volgend weekend rij ik ook voor het eerst een springclinic, mijn moeder hoopt dat die beste man gewoon zegt "hou jij het maar bij de witte hekjes") :')

Om je uit de droom te helpen:
Spoiler:
Het zadel springt niet... Dat zullen jij en je paard samen zelluf moeten doen. :P

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 16:03

Ik bracht het met het springen er zelfs beter vanaf met mijn dressuurzadel dan met mijn VZH-zadel :j .

Heb er ook wel oefenparcoursen mee gesprongen en onderlinge wedstrijdjes. Ook wel hoger dan 1 meter hoor. Ik had toen een Stubben dressuurzadel, dat ging echt prima. En die van mij kon echt bukken hoor boven de sprong.

Als jouw dressuurzadel goed past en dus voldoende ruimte bij de schoft en schouder geeft dan mag dat bij lage sprongetjes echt geen probleem zijn. Wel even opletten dat bij de 2e helft van de sprong je geen onzachte aanraking hebt tussen jouw bips en de lepel. Dat gaat paard namelijk niet fijn vinden.
Spoiler:
Paard gaat dan waarschijnlijk wel heel mooi uitvouwen van achteren :+

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 16:13

Roodvos schreef:
Ik bracht het met het springen er zelfs beter vanaf met mijn dressuurzadel dan met mijn VZH-zadel :j .

Heb er ook wel oefenparcoursen mee gesprongen en onderlinge wedstrijdjes. Ook wel hoger dan 1 meter hoor. Ik had toen een Stubben dressuurzadel, dat ging echt prima. En die van mij kon echt bukken hoor boven de sprong.

Als jouw dressuurzadel goed past en dus voldoende ruimte bij de schoft en schouder geeft dan mag dat bij lage sprongetjes echt geen probleem zijn. Wel even opletten dat bij de 2e helft van de sprong je geen onzachte aanraking hebt tussen jouw bips en de lepel. Dat gaat paard namelijk niet fijn vinden.
Spoiler:
Paard gaat dan waarschijnlijk wel heel mooi uitvouwen van achteren :+

Gelukkig geen ervaring met uitvouwen van achteren. :+ Wel het feit dat mijn beenligging echt een ramp is.

Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 17:28

Je hoeft ook niet met je dressuurzadel te springen, je kan ook zonder zadel springen

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 18:36

miss_lizje schreef:

Koop je ook meteen een endurancezadel wanneer je van plan bent een buitenritje met je paard te maken?

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 22:15

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 23:12

Maar wat moet je ermee? Uiteindelijk belandt het ergens op een plek waar het stof kan zitten vangen. Een stoffer krijg je ook voor minder geld.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 23:19

xSCWx schreef:
Mensen serieus... Ze hebben nu mini alpaca’s voor €14,95... met een hoedje en strikje... ik wil... :')

[ [url=m/xFEmri.jpg]Afbeelding[/url] ]
https://www.inkari-alpaca.com/

Ik kan je de inhoud van mijn stofzuiger toesturen. Dan heb je al de helft. Hoef je er alleen nog maar oogjes op te plakken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 07:04

belle_boef schreef:
xSCWx schreef:
Mensen serieus... Ze hebben nu mini alpaca’s voor €14,95... met een hoedje en strikje... ik wil... :')

[ [url=m/xFEmri.jpg]Afbeelding[/url] ]
https://www.inkari-alpaca.com/

Ik kan je de inhoud van mijn stofzuiger toesturen. Dan heb je al de helft. Hoef je er alleen nog maar oogjes op te plakken

_O- _O- _O-

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 18:53

Dit topic is briljant. Bril-jant. :')

Ik kwijl op deze LV neverfull van 800 euro. Praat me af van deze klassieker. Afbeelding

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 18:58

Wat zijn jullie allemaal gemeen ;( ik en ze toch besteld :)) 2 ja, eentje voor mijn moeder als ze lief is O:)
@foxy80, voor een paar euro heb je een gewone stevige boodschappen tas die je ook nog kan gebruiken. €800 voor een tas die je beter in een glazen kastje kan zetten is echt bizar.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 19:01

foxy80 schreef:

Ik kwijl op deze LV neverfull van 800 euro. Praat me af van deze klassieker. [ [url=m/LoPiLT.jpg]Afbeelding[/url] ]

800€????
Als je dat kunt neertellen voor een tas heb je in mijn ogen er hard genoeg voor gewerkt en verdien je hem _O-
Beetje jammer alleen dat mensen er niet aan zien dat je er hard voor gewerkt hebt, maar ze vaak gewoon denken ‘verwend door pappie’ of zoiets

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 19:02

Of “lekker fake”

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 19:04

Een tas is een ding waar je spullen in doet, niet meer, niet minder. Waarom zou je daar 800 euro voor betalen? Je gaat er niet meer mee kunnen dan met een tas van 80 euro.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 19:04

xSCWx schreef:
Of “lekker fake”

Dit ja

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 19:07

LV zegt verwend door pappie of heeft het als beloning gekregen voor het verwennen van haar sugar daddy.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 19:08

foxy80 schreef:

Ik kwijl op deze LV neverfull van 800 euro. Praat me af van deze klassieker. [ [url=m/LoPiLT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik denk altijd dat die tassen nep zijn, nagemaakt door handige henriëttes. Want wie betaald er ooit 800 euro voor een tas? Voor dat geld kun je ook een heerlijk weekend varen op een luxere boot en mooie herinneringen maken.
Dus als ik jou zie lopen met de tas denk ik: 'nah, nep'

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 19:09

foxy80 schreef:

Moeten we überhaupt ons best doen om je hiervan af te praten? Ik bedoel, kíjk naar die tas! Naast dat het een simpel stuk leer is, is hij ook nog eens enorm onpraktisch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 19:13

Ik ken een site waar ze regelmatig limited-editiontassen van oude brandweerkleding verkopen. Ik wil 1 :+
Dan koop ik ook direct een riem die is gemaakt van oude brandweerslangen.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 19:21

En ook:
neverfull = always rommelig = tas organizer kopen (die je dan ook van LV moet hebben want anders val je uit de boot) = twee dingen assorti, dus dan moet je portefeuille ook LV zijn en voor je het weet ben je 2000€ kwijt en loop je voor aap