Toch maar niet, misschien kan ik dat met mijn huidige cap doen, want mooi is ie wel.
Ok, bedankt iedereen, ik wacht op helmet awareness day.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Varekaj schreef:Nu wil ik ook aardbeien![]()
![]()
@ Steffi: en een uvex? Heb je ook flink keuze in en kan je zo duur maken als je wil. Kep heeft verschillende liners voor ovaal of rond hoofd.
Maar meer dan €300 geef ik toch écht niet uit aan een cap![]()
Ik zou wachten tot de solden of helmet awareness day. Toen konden velen een cap met fikse korting kopen (25%), ook gepersonaliseerde. Kep deed dit bijvoorbeeld. Scheelde op het einde toch wel ettelijke eurootjes
M_D_H schreef:In het kader van appelflappen met schimmelpoeder, verse kersen met beestjes, klokhuizen van appels met beestjes...
Mocht iemand dan ook nog van de toch al dure aardbeien af willen, hebben jullie die filmpjes op tiktok en Facebook gezien over het schoonmaken van aardbeien? Alleen wassen is dus niet voldoende he, die krengen zitten vol met ongedierte
miss_lizje schreef:Sinds een paar maanden ben ik een beetje aan het springen met mijn huidige paard, met een dressuurzadel.
En nu betrap ik mijzelf dat ik veel op springzadels aan het zoeken ben.
Kunnen jullie mij overtuigen dat alles onder de 1 meter gewoon te doen is met een dresuurzadel en niet schadelijk is![]()
![]()
(Volgend weekend rij ik ook voor het eerst een springclinic, mijn moeder hoopt dat die beste man gewoon zegt "hou jij het maar bij de witte hekjes")
Roodvos schreef:Ik bracht het met het springen er zelfs beter vanaf met mijn dressuurzadel dan met mijn VZH-zadel.
Heb er ook wel oefenparcoursen mee gesprongen en onderlinge wedstrijdjes. Ook wel hoger dan 1 meter hoor. Ik had toen een Stubben dressuurzadel, dat ging echt prima. En die van mij kon echt bukken hoor boven de sprong.
Als jouw dressuurzadel goed past en dus voldoende ruimte bij de schoft en schouder geeft dan mag dat bij lage sprongetjes echt geen probleem zijn. Wel even opletten dat bij de 2e helft van de sprong je geen onzachte aanraking hebt tussen jouw bips en de lepel. Dat gaat paard namelijk niet fijn vinden.Spoiler:
Paard gaat dan waarschijnlijk wel heel mooi uitvouwen van achteren
miss_lizje schreef:Sinds een paar maanden ben ik een beetje aan het springen met mijn huidige paard, met een dressuurzadel.
En nu betrap ik mijzelf dat ik veel op springzadels aan het zoeken ben.
Kunnen jullie mij overtuigen dat alles onder de 1 meter gewoon te doen is met een dresuurzadel en niet schadelijk is![]()
![]()
(Volgend weekend rij ik ook voor het eerst een springclinic, mijn moeder hoopt dat die beste man gewoon zegt "hou jij het maar bij de witte hekjes")
xSCWx schreef:Mensen serieus... Ze hebben nu mini alpaca’s voor €14,95... met een hoedje en strikje... ik wil...![]()
[ [url=m/xFEmri.jpg]Afbeelding[/url] ]
https://www.inkari-alpaca.com/
belle_boef schreef:xSCWx schreef:Mensen serieus... Ze hebben nu mini alpaca’s voor €14,95... met een hoedje en strikje... ik wil...![]()
[ [url=m/xFEmri.jpg]Afbeelding[/url] ]
https://www.inkari-alpaca.com/
Ik kan je de inhoud van mijn stofzuiger toesturen. Dan heb je al de helft. Hoef je er alleen nog maar oogjes op te plakken
foxy80 schreef:Dit topic is briljant. Bril-jant.
Ik kwijl op deze LV neverfull van 800 euro. Praat me af van deze klassieker. [ [url=m/LoPiLT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kwijl op deze LV neverfull van 800 euro. Praat me af van deze klassieker. [ [url=m/LoPiLT.jpg]Afbeelding[/url] ]