Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hanafubuki schreef:Ik krijg vandaag een pakket met een brievenbus tracking. Maar het pakket past never nooit, dan heb je 5 brievenbussen op elkaar nodigom over het gewicht nog maar te zwijgen
Peerke_ schreef:Hanafubuki schreef:Ik krijg vandaag een pakket met een brievenbus tracking. Maar het pakket past never nooit, dan heb je 5 brievenbussen op elkaar nodigom over het gewicht nog maar te zwijgen
Dat gebeurt bij ons ook veel.
We versturen 90% brievenbuspakjes, dus we klikken nog wel eens uit automatisme op brievenbuspakje, ook al is het een groter pakje.
Soms merk ik het nog op, print ik een nieuw label, maar iedere week staat wel op de factuur een x aantal pakketjes wat de maximale dimensies heeft overschreven
capopjekop schreef:Select is toch maar een tientje per jaar?
candalisa schreef:capopjekop schreef:Select is toch maar een tientje per jaar?
En select heeft toch niks te maken met snellere levertijden alleen dat je onder de €20 geen verzendkosten hoef te betalen? Althans dat dacht ik iig ...
MyWishMax schreef:Er zijn wel wat producten die met selecr dezelfde dag of volgende dag geleverd worden in normale tijden. Maar dan kan het zinder select ook de volgende dag. Wel wat extra's dus, maar het is geen wereld bedrag en het zijn geen normale tijde.
Het is gewoon druk, dat snapt iedereen toch? Ze kunnen er niks aan doen dat de bezorging wat vertraging heeft, ze geven het juist eerlijk aan, wees blij.
En China duurt altijd lang, nu helemaal. Dat had je vorige keer ook al, dus dat wist je toch
mvdende schreef:Ik ben weer stevig aan het bestellen geslagen, wat me wél opvalt, dat Bol.com nergens meer vandaag besteld, morgen in huis heeft, ook niet voor select klanten. Daar BAAL ik wel stevig van. Select is niet goedkoop en ik had het juist afgesloten ivm met snel leveren en avondlevering enzo.
Hanafubuki schreef:Ik heb nu ook een gewone T&T voor het pakket in mn postnl app. Ik vond het best bijzonder hahaen dat bij een bol.com zegmaar
mvdende schreef:Select is niet goedkoop en ik had het juist afgesloten ivm met snel leveren en avondlevering enzo.
Emmaa_"
[quote="candalisa schreef:capopjekop schreef:Select is toch maar een tientje per jaar?
En select heeft toch niks te maken met snellere levertijden alleen dat je onder de €20 geen verzendkosten hoef te betalen? Althans dat dacht ik iig ...
Winged schreef:capopjekop schreef:Select is toch maar een tientje per jaar?
Bij mijn weten wel.
Ik stoor mij momenteel meer aan bedrijven die zelf online geen levertijden neerzetten. En dan heb je bestelt, krijg je een mail 'uw pakket wordt tussen 5 en 14 werkdagen geleverd'. Overigens geen shoplifter. Tenzij de Xenos wat anders heeft bedacht als verdienmodel
Kreeg wel deze week een mailtje dat mijn pakket is verzonden. Hopelijk komt het morgen binnen
mvdende schreef:En wachten is niet bepaald mijn sterkste kant..