_Nancy schreef:Ik schrijf alleen mijn meningen op waarmee zeker lang niet iedereen het eens is en het mogelijk is dat mensen op hun tenen getrapt worden.
Meningen als; drugs moet verboden worden op festivals of politie moet veel harder op mogen treden zijn imo geen unpopular opinions, aangezien dit zo vaak herhaald wordt dat het juist wel een populair opinion is
Mijn unpopular opinions;
- 8/10 inbraken/overvallen/ongeregeldheden/schietpartijen en ga maar door, worden veroorzaakt door allochtonen. Allochtonen die dit vaker dan 3x doen moeten per direct het land uit gezet worden.
- Ik geloof niet in het 'geen geslacht hebben'. Tegenwoordig mag je namelijk zelfs iets anders kiezen dan man of vrouw in je paspoort. Vind ik de grootste onzinTransgender zijn is prima, maar sommigen gaan nog een streepje verder dan dat.
- Ik vind polygamie(?) walgelijk en gewoon een simpel excuus om maar vreemd te gaan met iedereen.
- Overgewicht is je eigen schuld en dat je jezelf dan zo rot voelt is je eigen schuld en daar moet je zelf wat aan doen. Verder ben je gewoon hartstikke ongezond en als je ziek (dichtgeslibde aderen oid) wordt is het je eigen schuld en moet je niet zielig gaan doen; 'niemand vindt mij aantrekkelijk, want ik ben dik'. Uiteraard begrijp ik dat er medicatie is waardoor je veel aankomt, maar dit wordt door sommigen te makkelijk als excuus gebruikt.
- Mensen die kunnen werken (fysiek), moeten werken. Uitkeringen worden te makkelijk toegezegd. Iemand die ik ken, met een bewezen laag IQ, die kan heel goed werken, maar die wil dat niet, want het levert te weinig op. Waarom zou je gaan werken als je € 1.000 per maand krijgt en er niks voor hoeft te doen (WAJONG). Je moet te veel uren maken om aan die € 1.000 netto te komen. Dusss... Lekker thuis zitten en lui wezen
Zo... En nu maar onderduiken![]()
Het is heel makkelijk om dit te roepen...
Ben het wel met je eens over de wajong. Van mij mag er ook een sollicitatieplicht komen. Maar het is gewoon erg onaantrekkelijk om extra te werken met de wajong. Van elke euro die je extra verdient mag je maar liefst 30 cent houden.. en dat bruto he... Gelukkig is er een nieuwe wet in de maak waarbij het moet lonen om te werken. Bovendien doe je vaak hetzelfde als je normale collega's maar word je gewoon onderbetaald
Maar allochtonen terugsturen naar land van herkomst? Heel makkelijk wanneer de desbetreffende allochtoon geboren is hier in NL waar stuur je deze dan heen?
Overgewicht kan vaak een onderliggende oorzaak hebben. Denk maar eens aan mensen die gepest zijn en uit emotie gaan eten.