Wat zijn goede pantys met een patroontje? (Stippen, strepen, noem maar op!)
Dit werkte niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bontesok schreef:Donnar, wauw die pony staat je super goed!! In combi met de jumpsuite![]()
Suede jurkje wat ik voorbij zag komen ook erg leuk!
Esther leuke blouse!
Jessica ook een leuke blouse, ik baal altijd een beetje dat ik ze niet aan kan.
Hikimmy de broek. Maar ik hou sowieso niet zo van spijkerrokken.
Restistance lief jurkje!
Ej. Super leuk jurkje!! Zeker pumps eronder! De schoenen op de foto vind niet voor onder ddn jurkje. Stoere boots eronder zou wel tof staan!
DewiRox simpel staat ook leuk![]()
Panterprintje vandaag
[ [url=m/PKsOxq.jpg]Afbeelding[/url] ]
mijn onderjurk steekt er een stukje onderuit op de foto![]()
xSannee schreef:Ik denk opzich wel na over wat ik koop en waar ik dat mee kan combineren. Als ik het maar een beetje leuk vind dan neem ik het sowieso niet mee. Neemt niet weg dat ik nieuwe dingen ook heel leuk vind!
Vandaag deze twee outfits gekocht.
[ [url=m/NZPVE1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JJx2Wo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Noeps schreef:xSannee schreef:Ik denk opzich wel na over wat ik koop en waar ik dat mee kan combineren. Als ik het maar een beetje leuk vind dan neem ik het sowieso niet mee. Neemt niet weg dat ik nieuwe dingen ook heel leuk vind!
Vandaag deze twee outfits gekocht.
[ [url=m/NZPVE1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JJx2Wo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heul tof!
Ik heb een aantal echt mooie basics en dan per seizoen een aantal stukken die wat trendgevoeliger zijn; alhoewel ik het liefst wel kleding koop die langer dan 1 seizoen meegaat. Zowel qua kwaliteit als qua trend.
[ [url=m/XEgK3C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rok - Costes
Shirtje - Gstar
Schoenen - Adidas
_Lorette_ schreef:Voor de volledigheid zal ik de outfit (voor bruiloft) nog even laten zien. Bedankt voor het meedenken!
[ [url=m/qkRFyt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het bruidspaar was stiekem toch traditioneel gekleed in pak en witte bruidsjurk. Achteraf gezien had ik dus niet zo hoeven te twijfelen.
Bubblewrap schreef:Nu we het toch over kopen hebben...
Wat zijn goede pantys met een patroontje? (Stippen, strepen, noem maar op!)
Dit werkte niet![]()
[ [url=m/1H4BjR.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Lorette_ schreef:Voor de volledigheid zal ik de outfit (voor bruiloft) nog even laten zien. Bedankt voor het meedenken!
Het bruidspaar was stiekem toch traditioneel gekleed in pak en witte bruidsjurk. Achteraf gezien had ik dus niet zo hoeven te twijfelen.
Resistance schreef:@Deksel
Hij is van Missguided petite!Op Asos gekocht. Als je een beetje geluk hebt hebben ze 'm nog...
@foxy Dankjewel!Wat heb jij ook een óngelofelijk leuk jurkje aan, zeg! Denk als je daar nog een chique zwarte tas bij zou hebben (van Ted Baker ofzo) dat dat het echt helemaal af zou maken.
Ik was eerst alleen maar geïnteresseerd in makeup en zat altijd van die makeupfilmpjes te bekijken op youtube. Tot ik dus op Youtuber Freddy My Love stuitte. Zij heeft mij enorm geïnspireerd om ook meer aandacht aan m'n kleding te besteden, en dat het eigenlijk heel simpel is om een outfit te creëren met heel weinig. Het hoeft ook absoluut niet veel te kosten. Er zijn een paar basisprincipes:
-investeer in items waar je lang mee doet en waarvan je weet dat je ze over 10 jaar ook nog graag draagt, zoals tassen, jassen, mooie schoenen, etcetera... Dat zijn de dingen die een normaal "saaie" outfit heel erg kunnen opleuken.
-Koop alleen iets als je er echt helemaal weg van bent en weet dat je het gaat dragen.
-Koop alleen iets wanneer je weet dat het bij minstens drie andere dingen in je kast past.
Er zijn ook een paar basisdingen die je gewoon "moet" hebben omdat je daar eigenlijk wel alles mee kan combineren en vanuit daar heel goed je eigen stijl kan gaan ontwikkelen:
-een mooi passende jeans
-een trench coat
-een wit overhemd
-nude hakken
-een streepjesshirt
-een blazer
-een mooie zonnebril
-een little black dress
-een zomerjurkje
-een effen trui van cashmere
-een nette zwarte broek
Als je dat hebt en vervolgens je kast uitmest van alles wat je eigenlijk gewoon niet meer draagt, dan kan je als het ware "opnieuw" beginnen. Koop echt alleen iets als je het helemaal prachtig vindt en kijk of je het met iets kan combineren.Ik kocht vroeger een hele hoop meuk waar ik dan alsnog veel geld voor kwijt was omdat het zoveel was. Dat was dan al snel kapot, ik vond het niet heel leuk maar kocht het omdat het goedkoop was... Nu koop ik voor datzelfde geld één ding waar ik helemaal weg van ben en wat van goede kwaliteit is.
![]()
Het is een traag proces, maar wel lonend.
magda_90 schreef:Goedemorgen,
Noeps, wat een leuke rok zeg.
Sofieiets, leuk!
San87, weer een prachtige jurk.
Llrette9, wat zien jullie er daar prachtig uit! Wauw!
Nieuw shirtje van G-star RAW. Ik ben gek op die rok, sorry dat ik die zo vaak post.
[ [url=m/wa1F3e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jessica_1998 schreef:Superleuke outfits weer! Ik heb vandaag een nope dagje qua kleding, gewoon een zwarte Spijkerbroek, donkerblauw shirtje & paars vest dus niet eens foto waardig haha
Gisteren ben ik uiteindelijk toch nog van outfit gewisseld:
[ [url=m/6w22dO.jpg]Afbeelding[/url] ]