Voor mij is het trouwens ook een afknapper als iemand veel gamed en niet zonder kan.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xpattystagor schreef:er word echt veel gepraat hier dus ik hou het allemaal niet meer bij!
vandaag de eerste succesvolle tinderdate gehad. was ontzettend gezellig! ik ben opgehaald met de auto en hij had zn hond meegenomen, mijn hond erbij en ruim 2 uur over het strand gewandeld. alleen maar gepraat, geen moment awkward
volgende week vrijdag een vervolgdate!
soloro schreef:xpattystagor schreef:er word echt veel gepraat hier dus ik hou het allemaal niet meer bij!
vandaag de eerste succesvolle tinderdate gehad. was ontzettend gezellig! ik ben opgehaald met de auto en hij had zn hond meegenomen, mijn hond erbij en ruim 2 uur over het strand gewandeld. alleen maar gepraat, geen moment awkward
En klikken de honden ook?
Nayomie schreef:Leuk Bambi!![]()
Algemene vraag maar wat zijn voor jullie nu echte afknappers?
xpattystagor schreef:er word echt veel gepraat hier dus ik hou het allemaal niet meer bij!