Voor mij is het trouwens ook een afknapper als iemand veel gamed en niet zonder kan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En haantjes of patser gedrag, dat past niet bij mij. Een slecht gebit of praten met een aardappel in de keel is wat mij betreft ook adios!
Oh ja, en allergisch zijn voor katten/paarden is geen afknapper maar valt wel in de categorie 'niet handig'.
), roken, tattoos, drugs en natuurlijk geen ruimte willen geven voor hobby
Dat is dus wel het risico van iemand in het 'wild' tegenkomen. Voordeel van Tinder is dat je het weg kan filteren, maakt het wel wat minder spontaan. Maar ach, aan alle 5 de punten kan gewerkt worden toch

xpattystagor schreef:er word echt veel gepraat hier dus ik hou het allemaal niet meer bij!
vandaag de eerste succesvolle tinderdate gehad. was ontzettend gezellig! ik ben opgehaald met de auto en hij had zn hond meegenomen, mijn hond erbij en ruim 2 uur over het strand gewandeld. alleen maar gepraat, geen moment awkward
volgende week vrijdag een vervolgdate!
soloro schreef:xpattystagor schreef:er word echt veel gepraat hier dus ik hou het allemaal niet meer bij!
vandaag de eerste succesvolle tinderdate gehad. was ontzettend gezellig! ik ben opgehaald met de auto en hij had zn hond meegenomen, mijn hond erbij en ruim 2 uur over het strand gewandeld. alleen maar gepraat, geen moment awkward
En klikken de honden ook?
Nayomie schreef:Leuk Bambi!![]()
Algemene vraag maar wat zijn voor jullie nu echte afknappers?

)
xpattystagor schreef:er word echt veel gepraat hier dus ik hou het allemaal niet meer bij!
Die leuke jongen moest helaas naar huis toe. Daarna bleef ik nog even alleen praten met de bar man. Nu heb ik dus het nummer van die leuke jongen gekregen van de bar man
Hij vond ons wel een leuk stel. Ik zei bedankt en ben even later naar huis gegaan.
Nu nog de moed bij elkaar rapen om hem een bericht te sturen want hij weet er dus niets van af dat ik zijn nummer heb.