Yavnka, niet mijn allereerste date. Heb wel andere dates gehad maar nooit verder gekomen dan een 2e date met iemand. Dus dit is dan wel super leuk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TheNovelist schreef:Paar maanden geleden gepost in het topic over een date met een jongen, kom erachter dat ik nooit meer een update heb gegeven erover dus dat zal ik maar eens doen!
Nu 3 maanden verder zijn we officieel samen!we zien elkaar elk weekend en wanneer we kunnen (wonen wel een stukje weg van elkaar)
Gaat echt super goed tot nu toe! In December ga ik ook mee op vakantie naar Frankrijk
Amado schreef:Ik volg dit topic sinds het begin en kom me hier melden :’)
Ik heb vandaag een meisje mijn nummer gegeven, kwam dr al meerdere keren tegen in de trein
We gaan zien waar dit eindigd haha!
Janinevv schreef:Marjon, tweede date is dinsdag
Amado schreef:Ik volg dit topic sinds het begin en kom me hier melden :’)
Ik heb vandaag een meisje mijn nummer gegeven, kwam dr al meerdere keren tegen in de trein
We gaan zien waar dit eindigd haha!
MarJon schreef:Ik heb besloten even wat tijd voor mezelf te nemen. Ik merk dat ik een beetje begin te hangen aan dingen en het niet zo goed kan loslaten. Dus even pas op de plaats en misschien komt m'n prins wel voorbij ooit. En anders is het ook wel even goed zo.
Ik blijf hier nog wel meelezen natuurlijk
CalipsoLover schreef:Oh super gezellig! Hier gaat ook echt alles heel goed met mijn vriendOndertussen bijna 3 maanden samen en we doen nog zeker 1 keer in de week of om de week een leuke date. Vind het echt heel leuk met hem en alles is zo gemakkelijk. Vind hem helemaal te gek
CalipsoLover schreef:Oh super gezellig! Hier gaat ook echt alles heel goed met mijn vriendOndertussen bijna 3 maanden samen en we doen nog zeker 1 keer in de week of om de week een leuke date. Vind het echt heel leuk met hem en alles is zo gemakkelijk. Vind hem helemaal te gek