Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 10:53

Gespot: meisje met een op zich leuk zwart jurkje met teva's er onder aan ;(...

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 10:59

Teva weather vandaag, ben benieuwd hoeveel ik er spot {:}
Zag net zo'n jongeman lopen met haren tot aan de kont, moet je smaak zijn maar ik
knap daar echt op af. :P Alhoewel ik bij sommige mannen van die lange dreadlocks
wel vind staan, maar still not my type :Y)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 11:05

Ik ben vandaag een modeblunder want ik heb Teva's aan :D Kan mij vrij weinig schelen wat mensen ervan denken, maar met 32 graden draag ik liever geen dichte schoenen :P
Afbeelding

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 11:22

Nee dat begrijp ik, ik vind het vinden van mooie open schoenen/sandalen ook echt enorm lastig en heb daarom vandaag gewoon weer Nike's aan :') Ik doe trouwens gerust flipflops aan naar school mits ze er nog goed uit zien. Dus niet totaal vervaagde kleur en afgetrapt.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 11:34

Er zijn best veel mooie open schoenen te vinden hoor :) Ik heb zelf Uggs sandalen en die zitten heerlijk. Zijn net sloffen. Maar goed er zijn ook heel veel lelijke open schoenen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 12:21

Gianti schreef:
Gespot: vrouw met sandalen met van die banden met klittenband met roze sokken erin %)

Vrouw met jeans rok, koker van knie tot heup.. met eronder een visnet panty tot in der taille. Uiteraard gecombineerd met croptop.. Wat is dat toch die hype om je panty boven je broek of rok te trekken

Ik vind dat eruit zien of iemand voor het eerst en zonder hulp zichzelf mag aankleden. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 12:23

lieveli schreef:
Gespot: Dikke dame in zwarte jumpsuit met Birkenstocks en mintgroene teennagels!

Even eerlijk Lee, ben jij het?

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 15:13

Emmaa_ schreef:
lieveli schreef:
Gespot: Dikke dame in zwarte jumpsuit met Birkenstocks en mintgroene teennagels!

Even eerlijk Lee, ben jij het?

Duhhh :D

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 15:22

_Reneee schreef:
Er zijn best veel mooie open schoenen te vinden hoor :) Ik heb zelf Uggs sandalen en die zitten heerlijk. Zijn net sloffen. Maar goed er zijn ook heel veel lelijke open schoenen.

Maar wat is mooi? Want ik vind over het algemeen alles waar uggs op staat ronduit afgrijselijk... :=

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 16:07

Ik vind Uggs ook lelijk. Maar deze zijn prima te doen. Eigenlijk te chique voor Uggs. Maar ik heb ze inmiddels al zo lang dat er geen foto meer van te vinden valt. Alles wat ik nu vind is lelijk.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 18:38

Judass schreef:
Fenrir schreef:
Gespot: kale man met felgroen geverfde baard. Vond het wel gedurfd :D

:D
[ [url=m/cFPHgz.png]Afbeelding[/url] ]
Alleen de baard is hier niet super duidelijk.

Hij had dus een geverfde baard (zo fel als dit blauwe haar) en z'n hoofd was kaal.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 22:06

Of je trekt een fel gele neon maxi dress aan en je doe er een zwarte string onder... Erg mooi :roll:

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 22:08

Mensen moeten vooral niet het idee krijgen dat je geen ondergoed draagt.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 22:10

Hahaha nee precies. Ze bukte naar voren en je zag echt alles zitten :=

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 22:19

Weet niet of het al genoemd is...maar....spijkerrokjes......

Hoewel de definitie van modeblunder voor iedereen verschillend is, ik zie hier namelijk ook een heleboel meningen (waaronder die van mij) voorbij komen. Dat je zelf iets echt niet vind kunnen betekent niet dat het (voor de ander) een modeblunder is....

Witte leggings vind ik nog niet eens zo vreselijk... Sokken in sandalen/slippers wel, legging zonder iets erover, mensen die niet de slankste zijn die iets straks aantrekken en je al hun vetjes er doorheen ziet...naveltruitje + strak broekje en je buik puilt eruit...

Huidskleurige panty's zijn bijvoorbeeld volgens onze Fred van Leer uit den boze, terwijl ik ze zelf soms wel prettig vind. (mits je een goede hebt, qua kleur en materiaal)

Edit: Ook die Teva's (Moet zeggen, heb er nog nooit van gehoord) vind ik helemaal zo erg nog niet.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 12:50

Ik ben vandaag zelf een lopende modeblunder :')

Airco op kantoor is van slag dus gister was echt geen pretje. Dus vandaag mijn jumpsuit uit de kast getrokken }> (normaal heb ik die dus niet aan naar werk) ivm gebrek aan leuk schoon jurkje, wasmachine moet echt aan vanavond :+

Hakken eronder zodat het nog ergens op lijkt alleen ga ik dus wel zo lunchen

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 13:11

Oh ik vind jumpsuits sowieso een modeblunder (behalve bij kindjes die nog in de luier zitten) maar die schoenen eronder.. oei! :+
Ze kleuren dan weer wel bij je keykoord! :))

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 13:30

Hahaha ik vind je jumpsuit ook leuk, maar die schoenen er onder............ Nope _O-

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 13:32

Ik zag iemand met heel hoog opgetrokken kousen, dat vind ik best mooi nog hoor, maar er was iets mis mee, ik zag niet precies wat, bleek een kous boven de knie te zitten, en de ander eronder. Ik was wel benieuwd wat voor schoenen ze er dan onder aan doet, bleken dat van die afgrijselijk brede badslippers te zijn %) |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 13:34

Skessa_ schreef:
Hahaha ik vind je jumpsuit ook leuk, maar die schoenen er onder............ Nope _O-

Vind het geheel sowieso niet kantoor waardig.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 13:35

Anoniem schreef:
Skessa_ schreef:

Vind het geheel sowieso niet kantoor waardig.

zoals al gezegt, mn schoenen heb ik voor een wandeling in mn pauze gewisseld :D zit nu weer keurig met mn naaldhakjes aan ;)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 13:36

Oh dat zinnetje had ik niet gelezen :')

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 13:37

Dat is voor ons ook wel te casual maar bij ons is het echt 'business' als dresscode. Ik heb wel schoenen met open teen aan geen panty vandaag. Verwacht zo neergebliksemd te worden :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 13:41

T ging mij niet alleen om de schoenen.
Maar ligt natuurlijk ook wel aan het bedrijf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 13:43

Ik ben wel blij dat ik bij een informeel bedrijf werk, want met deze temperaturen ga ik echt niet in een spijkerbroek oid rondlopen := ik loop gewoon in een jurkje en havaianas. Kan volgens velen ook niet, maar hier op kantoor wel :D