Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ijssnuiver schreef:Ik heb voor vanavond spaghetti gemaakt met prei, garnalen, ui, knoflook, tomatensaus, yoghurt(ipv kookroom, dat had ik niet in huis) en op de prei na, had ik alles in huis. Dus een relatief goedkope, simpele en erg lekkere maaltijd.
Maar in mij enthousiasme heb ik teveel spaghetti gekookt, kan ik dat gewoon invriezen?
Is puur gekookt, verder niet door het pastamengsel gegaan. 'Kale' spahetti dus.

lor1_1984 schreef:Voor degenen die ook boodschappen doen bij Plus; ze hebben tegenwoordig waardebonnenboekjes maar ook online zijn deze codes te vinden:
https://www.plus.nl/info-waardebonnen
Voor komende week mooi de aanmaaklimonade en de doosjes bevroren fruit (voor in m'n smoothies) gekozen, scheelt toch weer ruim €3,-.
Zag ook dat er weer zegels worden uitgedeeld voor een nieuwe actie maar kon zo gauw niet vinden welke, te zien aan het zegeltje iets met koken (staat een garde op).

Is wel een leuke actie maar als ik elke keer naar drie dorpen verderop moet rijden is de lol er wel af.

, heb hier op loopafstand de AH - poiezs - aldi en lidl en de budgetfood. Buiten het centrum zit de jumbo maar vind dat geen prettige winkel , te ver weg voor mij en de winkel en personeel bevalt mij niet (waar budgetfood nu zit zat eerst een 2de jumbo die was stukken beter) . Aldi kom ik nooit en lidl zeer zelden , dan heb ik alleen de AH nog over . Poiesz alleen met aanbiedingen 
)vibabu schreef:Ik vond de groente op de markt erg duur! Een courgette voor 1,99 bijvoorbeelduiteindelijk alleen een paar tomaten, een kleine prei en een paprika meegenomen voor samen 2,50.